Volkswagen Golf VI: jakiego wybrać? Poradnik kupującego
REKLAMA
REKLAMA
Nadwozie
Golf VI jest dostępny jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback oraz kombi czyli variant.
REKLAMA
Zobacz też: Opinie kierowców o Volkswagen Golf
Napęd
W palecie silnikowej dostępne są zarówno silniki benzynowe jak i jednostki wysokoprężne. Mogą one współpracować z pięcio lub sześciobiegowym manualem lub sześciu lub siedmiobiegowym automatem DSG.
Pojemność, moc i ceny w zł dla Trendline, Comfortline i Highline
1.4 80 KM (59 kW): 60 650, (brak), (brak),
1.2 TSI 105 KM (77 kW):, 6 biegowy 65 550, 68 750, (brak)
1.2 TSI 105 KM (77 kW), BlueMotion: 68 050, 71 250, (brak)
1.2 TSI 105 KM (77 kW), DSG, 7 stopniowa: (brak), 76 150, (brak)
1.4 TSI 122 KM (90 kW), 6 biegowy: 68 150, 71 350, 74 450
Zobacz również: Test KIA Cee'd: rozważna i nieromantyczna
1.4 TSI 122 KM (90 kW), DSG, 7 stopniowa: (brak), 78 750, 81 850
1.4 TSI 160 KM (118 kW), 6 biegowy: (brak), (brak), 79 150
1.4 TSI 160 KM (118 kW), DSG, 7 stopniowa: (brak), (brak), 86 550
1.6 TDI CR DPF 90 KM (66 kW), 5 biegowy: 70 450, (brak), (brak)
1.6 TDI CR DPF 105 KM (77 kW), 5 biegowy: 74 750, 77 950, 81 050
1.6 TDI CR DPF 105 KM (77 kW), BlueMotion: 76 650, 79 850, (brak)
1.6 TDI CR DPF 105 KM (77 kW), BlueMotion DSG (7 biegów): (brak), 87 750, (brak)
1.6 TDI CR DPF 105 KM (77 kW), DSG, (7 biegów): (brak), 85 850, 88 950
2.0 TDI CR DPF 140 KM (103 kW), 6 biegowy: (brak), (brak), 88 550
2.0 TDI CR DPF 140 KM (103 kW), DSG, 6 stopniowa: (brak), (brak), 95 950
2.0 TDI CR DPF 140 KM (103 kW), 4MOTION, 6 biegowy: (brak), (brak), 96 450
Nasz wybór: Wysokie ceny mocniejszych wersji skłaniają nas do wybory Golfa 1,4 TSI o mocy 122 KM z manualną sześciobiegową skrzynią biegów.
Wyposażenie
Golf VI oferuje trzy poziomy wyposażenia: Trendline, Comfortline i Highline.
REKLAMA
Wyposażenie Trendline zawiera pełne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, czyli: ABS z EBV (elektroniczny rozdział siły hamowania), ASR (system przeciwdziałający ślizganiu sie kół samochodu przy przyspieszaniu), ESP (elektroniczny system stabilizacji toru jazdy), hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z przodu wentylowane, Isofix - przygotowanie do montażu dwóch fotelików dzieciecych na zewnetrznych siedzeniach z tyłu, kurtyny powietrzne, MSR (system przeciwdziałający blokowaniu kół napędowych podczas hamowania silnikiem.
Dodatkowo wersja Trndline oferuje: czarne obudowy lusterek, zderzaki w kolorze nadwozia, fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości, centralny zamek sterowany pilotem, komputer pokładowy, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne.
Zobacz również: Test: Volkswagen Golf VI: co dziś znaczy 1,4?
Wersja Comfortline zawiera pełne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, oraz wszystko to, co Trendline, a ponadto: obudowy lusterek i klamki w kolorze nadwozia, przednie fotele z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa, oparcie tylnej kanapy z podłokietnikiem i otworem do przewożenia długich przedmiotów, składane i dzielone (1/3 do 2/3), tempomat i obręcze aluminiowe.
Highline zawiera wszystko to, co Comfortline, a ponadto: chromowaną ramkę grila, sportowe fotele, wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą.
Nasz wybór: Wersja Highline, ponieważ sportowe fotele oferowane w tym wyposażeniu są bardzo wygodne, a skórzana wielofunkcyjna kierownica to przydatny dodatek.
Redakcja poleca: Pięciodrzwiowego Volkswagena Golfa VI 1,4 TSI o mocy 122 KM z manualną skrzynią biegów i wyposażeniem Highline za 74 450 złotych.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.