Dodatkowe znaki przed przejazdami kolejowymi
REKLAMA
REKLAMA
Znak G-1a Słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni. Umieszczany pod znakiem A-9 (przejazd kolejowy z zaporami) lub A-10 (przejazd kolejowy z zaporami) | |
Znak G-1b Słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni. Umieszczany na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego(A9 lub A10 od przejazdu) | |
Znak G-1c Słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni. Umieszczany na 1/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu | |
Znak G-1d Słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni. Umieszczany pod znakiem A-9 (przejazd kolejowy z zaporami) lub A-10 (przejazd kolejowy z zaporami) | |
Znak G-1e Słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni. Słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni. Umieszczany na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego(A9 lub A10) od przejazdu. | |
Znak G-1f Słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni. Umieszczany na 1/3 odległości znaku ostrzegawczego (A9 lub A10)od przejazdu. | |
Znak G-2 Sieć pod napięciem. Oznacza, że nad przejazdem kolejowym jest zawieszona sieć trakcyjna pod napięciem. | |
Znak G-3 Krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym. Wyznacza miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub półzapór; znak ten informuje, że na przejeździe występuje jeden tor. | |
Znak G-4 Krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym. Wyznacza miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub półzapór. Znak ten informują, że na przejeździe występuje więcej niż jeden tor. |
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.