REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DPD Polska Głównym Partnerem konferencji eHANDEL 2011

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

DPD Polska jest Głównym Partnerem konferencji ,,eHANDEL 2011” organizowanej przez dziennik „Rzeczpospolita” w dniach 7-8 czerwca. Spotkanie dotyczy aktualnych trendów w e-commerce, a także możliwości zwiększania sprzedaży przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów.

DPD Polska od ponad 10 lat obsługuje segment sprzedaży B2C. Angażuje się także w działania edukacyjne związane z e-commerce, podkreślając zalety zakupów w Sieci.

REKLAMA

REKLAMA

- Dynamiczny rozwój handlu internetowego powoduje, że coraz więcej odbiorców usług kurierskich to klienci indywidualni. Obsługa sektora B2C wymaga od nas elastycznego podejścia, innowacyjnego myślenia oraz wdrażania narzędzi specjalnie dostosowanych do tej grupy konsumentów. W przypadku odbiorcy indywidualnego, kluczowa jest efektywna informacja o statusie przesyłki, ustalanie konkretnych godzin i miejsca dostarczenia paczki oraz indywidualnego trybu, w jakim odbywa się usługa - mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, DPD Polska.

W czasie konferencji zostaną poruszone najważniejsze dla branży kwestie. Oprócz analizy rynku e-commerce, będą to między innymi: strategia budowy wielokanałowego e-commerce, badanie i optymalizacja kluczowych wskaźników biznesowych oraz trendy decydujące o przewadze konkurencyjnej. Prelegenci to w większości praktycy, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami z zakresu wprowadzania przedsiębiorstw internetowych na rynek.

Rynek handlu internetowego znajduje się obecnie w fazie dynamicznego rozwoju, jednak w tej chwili jest to obszar bardzo niejednorodny – mówi Maciej Głowacki. Znajdziemy w tym sektorze zarówno przedsiębiorstwa prowadzone przez 1-2 osoby, jak i ogromne korporacje mające duże zaplecze logistyczne, które handlują asortymentem liczonym w tysiącach pozycji. Mają więc często specyficzne potrzeby, a tym samym różne oczekiwania względem świadczonych im usług – dodaje.

REKLAMA

Z perspektywy firmy kurierskiej, charakterystyczna dla rynku e-commerce jest konieczność komunikacji pomiędzy trzema partnerami: dostawcą usług (np. DPD Polska), klientem (w przypadku rynku e-commerce jest on jednocześnie nadawcą usług do ostatecznego użytkownika) i ostatecznym odbiorcą. To rodzaj współpracy, w trakcie której logistyk musi spełnić potrzeby jednocześnie i nadawcy i odbiorcy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Chodzi o pełne dostosowanie się do klienta ostatecznego – mówi Maciej Głowacki. Gwarantem efektywnej współpracy zarówno przy świadczeniu usług, jak i na etapie samego tworzenia oferty jest szeroka edukacja rynkowa.

DPD Polska

DPD Polska od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i logistyki. DPD Polska działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu.

Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express - spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.



Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Turysto, płać i nie narzekaj! Urzędnik parkuje za darmo, Ty sponsorujesz – nawet w weekendy!

Czy właśnie staliśmy się świadkami kolejnego skoku na kieszeń zmotoryzowanych Polaków? Sejm w błyskawicznym tempie przegłosował zmiany w Ustawie o drogach publicznych, otwierając samorządom drogę do tworzenia śródmiejskich stref płatnego parkowania nawet w małych miejscowościach.

Weekendowy zlot fanów motoryzacji zakończył się interwencjami policji – funkcjonariusze odnotowali ponad 100 wykroczeń

Policjanci mieli ręce pełne roboty. Skontrolowanie fanów na zlocie motoryzacyjnym w Olsztynie w wielu przypadkach skończyło się zatrzymaniem praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i wlepieniem mandatów. Ponadto uczestnicy chcieli zorganizować nielegalny wyścig.

KGP: 110 856 interwencji, 350 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 856 interwencji. Byli wzywani do 350 wypadków drogowych.

Ubezpieczenie OC dla młodego kierowcy 4 razy droższe niż dla seniora. Jest na to pewien sprawdzony sposób

Młodzi kierowcy muszą więcej płacić za OC. W I kwartale 2025 roku średnia cena OC dla 19-latka wyniosła aż 2 619 zł, podczas gdy 61-latek zapłacił za to samo ubezpieczenie zaledwie 578 zł. To prawie czterokrotna różnica! Jak pokazuje najnowsze badanie Rankomat.pl, ponad połowa Polaków (55%) uważa, że młodzi kierowcy płacą za dużo. Tylko 23% badanych uznaje taką politykę firm ubezpieczeniowych za uzasadnioną. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na tańsze OC dla młodych kierowców jest rejestracja pojazdu wraz z osobą posiadającą wypracowane zniżki, np. z rodzicem.

REKLAMA

Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego samochodu? [Porady eksperta]

Zakup samochodu to poważna decyzja finansowa, wymagająca dokładnej analizy dostępnych opcji. Polacy chętnie wybierają auta z drugiej ręki – w bazie CARFAX, liczącej 23 mln używanych samochodów w Polsce, pojazdy pozostające własnością pierwszego właściciela stanowią 16 proc. Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie używanego samochodu?

Kładki dla zwierząt – zielona moda czy tykająca bomba nad głowami kierowców?

Kładki dla zwierząt to ważny krok w kierunku ekologii i już obowiązkowy element infrastruktury. Ale, gdy nikt się nimi odpowiednio nie zajmie, mogą stanowić zagrożenie dla kierowców. Dlaczego? Jak to zmienić?

Ceny benzyny 95 spadną poniżej 6 zł za litr [Prognozy]

Gwałtowna obniżka cen ropy najprawdopodobniej przełoży się w przyszłym tygodniu na spadek cen benzyny 95 poniżej 6 zł za litr i diesla z ceną w okolicach 6 zł.

W Łodzi zrobią porządek z hulajnogami

Łódź chce zapanować nad hulajnogami. Źle zaparkowane, leżące na chodniku jednoślady utrudniają przejście pieszym, więc włodarze chcą uporządkować ich zwrot. Do końca maja w Śródmieściu powstanie 313 miejsc do parkowania hulajnóg - ich działania dopilnują operatorzy.

REKLAMA

Amerykańskie cła odbiją się na polskim przemyśle motoryzacyjnym

Jak to możliwe skoro w Polsce nie produkuje się samochodów, które trafiają na amerykański rynek? Ale wartość wytwarzanych w Polsce komponentów montowanych w tych pojazdach szacowana jest nawet na 350 mln euro rocznie. O tym, co nas czeka w branży w rozmowie z PAP mówi prezes PZPM, Jakub Faryś.

Jazda na rowerze staje się ulubionym sportem Polaków

Jazda na rowerze z każdym rokiem zyskuje na popularności. Kolarstwo uchodzi za ulubioną aktywność fizyczną Polaków. Rodacy nie zadowalają się już zwykłym "góralem". Ci, którzy planują w najbliższym czasie zaopatrzyć się w dwa kołka kupują kolejny rower albo wymieniają na lepszy.

REKLAMA