REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DPD Polska Głównym Partnerem konferencji eHANDEL 2011

REKLAMA

REKLAMA

DPD Polska jest Głównym Partnerem konferencji ,,eHANDEL 2011” organizowanej przez dziennik „Rzeczpospolita” w dniach 7-8 czerwca. Spotkanie dotyczy aktualnych trendów w e-commerce, a także możliwości zwiększania sprzedaży przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów.

DPD Polska od ponad 10 lat obsługuje segment sprzedaży B2C. Angażuje się także w działania edukacyjne związane z e-commerce, podkreślając zalety zakupów w Sieci.

REKLAMA

REKLAMA

- Dynamiczny rozwój handlu internetowego powoduje, że coraz więcej odbiorców usług kurierskich to klienci indywidualni. Obsługa sektora B2C wymaga od nas elastycznego podejścia, innowacyjnego myślenia oraz wdrażania narzędzi specjalnie dostosowanych do tej grupy konsumentów. W przypadku odbiorcy indywidualnego, kluczowa jest efektywna informacja o statusie przesyłki, ustalanie konkretnych godzin i miejsca dostarczenia paczki oraz indywidualnego trybu, w jakim odbywa się usługa - mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, DPD Polska.

W czasie konferencji zostaną poruszone najważniejsze dla branży kwestie. Oprócz analizy rynku e-commerce, będą to między innymi: strategia budowy wielokanałowego e-commerce, badanie i optymalizacja kluczowych wskaźników biznesowych oraz trendy decydujące o przewadze konkurencyjnej. Prelegenci to w większości praktycy, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami z zakresu wprowadzania przedsiębiorstw internetowych na rynek.

Rynek handlu internetowego znajduje się obecnie w fazie dynamicznego rozwoju, jednak w tej chwili jest to obszar bardzo niejednorodny – mówi Maciej Głowacki. Znajdziemy w tym sektorze zarówno przedsiębiorstwa prowadzone przez 1-2 osoby, jak i ogromne korporacje mające duże zaplecze logistyczne, które handlują asortymentem liczonym w tysiącach pozycji. Mają więc często specyficzne potrzeby, a tym samym różne oczekiwania względem świadczonych im usług – dodaje.

REKLAMA

Z perspektywy firmy kurierskiej, charakterystyczna dla rynku e-commerce jest konieczność komunikacji pomiędzy trzema partnerami: dostawcą usług (np. DPD Polska), klientem (w przypadku rynku e-commerce jest on jednocześnie nadawcą usług do ostatecznego użytkownika) i ostatecznym odbiorcą. To rodzaj współpracy, w trakcie której logistyk musi spełnić potrzeby jednocześnie i nadawcy i odbiorcy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Chodzi o pełne dostosowanie się do klienta ostatecznego – mówi Maciej Głowacki. Gwarantem efektywnej współpracy zarówno przy świadczeniu usług, jak i na etapie samego tworzenia oferty jest szeroka edukacja rynkowa.

DPD Polska

DPD Polska od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i logistyki. DPD Polska działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu.

Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express - spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.



Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ubezpieczenie dla rowerzysty. Czy jest obowiązkowe? Jaką polisę wybrać?

Sezon rowerowy w pełni. A to oznacza, że rowerzyści powinni rozpatrzeć dość ważną kwestię. Czy przed ruszeniem w trasę muszą wykupić ubezpieczenie? I o jakiej konkretnie polisie warto pomyśleć?

Polacy rzucili się na samochody. Kupują je na potęgę. Rynek osiągnął wzrost o 18 proc.

Dane GUS nie pozostawiają złudzeń. Sprzedaż samochodów, motocykli oraz części zamiennych była najszybciej rosnącą, zdefiniowaną kategorią produktów w przypadku klienta detalicznego w I kwartale 2024 r.

Samochód z przebitym numerem VIN. Jak kupujący może się zabezpieczyć?

Klonowanie samochodów to proceder polegający na tym, że po kradzieży auto otrzymuje numer VIN z innego, identycznego modelu pojazdu. Jak kupujący powinni się zabezpieczać przed samochodem z taką wadą prawną?

Teraz benzyna lada dzień po 7 zł za litr, koniec majówkowej promocji na paliwa, ile zapłacimy w wakacje

Majówkowe obniżki cen paliw o 30 groszy na litrze to tania przekąska przed drogim – a nawet bardzo drogim – daniem głównym. Eksperci są zgodni, że cena 7 zł za litr benzyny na stacjach paliw w Polsce to kwestia dni. Dlaczego? Czy są szanse, że do wakacji paliwa znów potanieją?

REKLAMA

112 km/h na "30". Kierowca stracił prawo jazdy i samochód

Na autostradzie A13 w austriackim Tyrolu kierowca z Polski jechał 112 km/h w strefie ograniczenia prędkości do 30 km/h - podała w niedzielę austriacka agencja APA, powołując się na miejscową policję.

Niebezpieczna wiosna na polskich drogach. Liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła o 80 proc.

W pierwszych czterech miesiącach 2024 roku na drogach w Polsce miało miejsce 5,7 tys. wypadków. Jak informuje "Rzeczpospolita", liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła o 80 proc.

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego. Jak zezłomujesz swój samochód trochę więcej

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego.

Przewoźnik nie zmieni tachografu do końca 2024 r. Kara to 10 tys. zł

W Polsce ponad 300 tys. aut będzie musiało otrzymać nowy tachograf. Kiedy jest on konieczny i ile kosztuje jego montaż? To kluczowe pytania. Zwłaszcza że kara za nieprzystosowanie pojazdu do nowych wymogów to nawet 10 tys. zł.

REKLAMA

Kolizja z dzikiem. Czy kierowca dostanie odszkodowanie? Jedyną nadzieją AC

Kolizja ze zwierzęciem wcale nie jest rzadkim scenariuszem na polskich drogach. Jak się zachować w takim przypadku i czy kierowca może liczyć na odszkodowanie na naprawę auta? Sprawdźcie.

Sprzedaż auta bez aktualnego przeglądu. Możliwa czy nie?

Brak ważnego przeglądu oznacza brak dopuszczenie do ruchu. Tylko czy to jest jednoznaczne z brakiem możliwości sprzedaży takiego auta? Przepisy nie mówią "nie", ale nie do końca mówią też "tak". Taka sytuacja oznacza kilka wyzwań.

REKLAMA