DPD Polska dla e- commerce: Termin dostawy na SMS
REKLAMA
REKLAMA
Nowa usługa powstała z myślą o odbiorcach, którym szczególnie zależy na elastyczności dostawcy.
REKLAMA
Usługa o nazwie „iSMS” polega na tym, że Klient zostanie poinformowany za pomocą SMS-a o planowanym terminie dostarczenia swojej paczki. Nie musi jednak akceptować zaproponowanej daty. DPD umożliwia mu przełożenie terminu dostawy o 1, 2 lub 3 dni.
- Jestem przekonany, że nowe rozwiązanie zadowoli nie tylko Klientów indywidualnych, ale także sklepy internetowe współpracujące z DPD Polska. Cieszę się, że jako pierwsi na rynku możemy zaproponować takie udogodnienie - mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu DPD Polska.
System interaktywnej komunikacji SMS-owej pomiędzy Klientem a firmą kurierską jest bardzo prosty. W celu zmiany terminu dostawy o jeden dzień, w odpowiedzi na otrzymanego SMS-a należy wysłać wiadomość o treści „1”. Aby przenieść termin dostawy o 2 i 3 dni – wybieramy analogicznie liczbę „2” lub „3”.
Nowa, niezależna opcja „iSMS” może być łączona z oferowaną przez DPD Polska usługą DPD Consumer Premium, kierowaną do sektora B2C.
Działając niezależnie pozwala zmienić dzień dostawy. W przypadku połączenia opcji „iSMS” z usługą DPD CP odbiorca dodatkowo skraca czas oczekiwania z całego dnia do zdefiniowanego przez siebie w zamówieniu przedziału czasowego.
Z raportu opublikowanego przez Internet Standard wynika, iż sprzedaż w sklepach internetowych wzrosła w 2009 r. o ponad 17 proc, natomiast całkowita wartość transakcji przeprowadzonych na platformach aukcyjnych zwiększyła się o 25 proc. w stosunku do 2008.
Obecnie przesyłki dla firm z sektora handlu internetowego stanowią 30 proc. wszystkich paczek dostarczanych przez DPD Polska.
źródło: DPD Polska
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA