DPD Polska wpiera logistycznie Grand Press Photo
REKLAMA
REKLAMA
Co roku ogląda ją nawet 80 tysięcy osób. Gala finałowa „GRAND PRESS PHOTO 2011” odbędzie się 12 maja o godz. 15:00 w warszawskiej Kinotece na placu Defilad 1. Grand Press Photo to nie tylko błysk fleszy, nagrody i gratulacje.
REKLAMA
To także cały proces logistyczny, który stoi za przedsięwzięciem. By wszystko sprawnie poszło konieczna jest współpraca kilkudziesięciu osób: lokalnego organizatora, ekip technicznych, które montują i ustawiają ekspozycję oraz dyspozytora i kierowcy DPD Polska.
REKLAMA
Wstępny harmonogram wystaw jest sporządzany jeszcze przed rozpoczęciem całego cyklu. Na około dwa tygodnie przed przeniesieniem ekspozycji do nowego miasta zgłaszane jest zapotrzebowanie na samochód dostawczy. W ciągu następnych kilku dniu dopracowywane są szczegóły: adresy odbioru, zezwolenia dla kierowców , jeżeli takie są wymagane, by wjechać np. na zamknięte dla ruchu obszary.
Wystawy przewożone są prawie zawsze nocą. Otrzymujemy bezpośredni kontakt do kierowcy, dlatego już w dniu przejazdu możemy na bieżąco koordynować i kontrolować status przesyłki. Dla kierowców, z którymi pracujemy, nie ma rzeczy niemożliwych - mówi Bartosz Soja, zastępca Dyrektora ds. Marketingu PRESS - przez ponad rok naszej współpracy nie wydarzyło się nic, co zakłóciłoby dostarczenie wystawy do któregoś z miast. To wyraz profesjonalizmu ze strony naszego partnera - DPD Polska. Cieszę się, że proces logistyczny został powierzony jednej z wiodących firm kurierskich.
Fakt, że jesteśmy partnerem logistycznym Grand Press Photo już drugi raz z rzędu to wyraz zaufania i wiary w skuteczność naszych działań. Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać tak prestiżowe wydarzenie przyczyniając się jednocześnie do krzewienia kultury - mówi Aneta Gasparska, Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy DPD Polska.
REKLAMA
O DPD:
Wysyłając 2 miliony międzynarodowych paczek dziennie, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. DPD oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowychi zagranicznych. Portfolio produktów obejmuje przesyłki standardowe i ekspresowe z możliwością śledzenia przesyłek w trybie on- line, wysyłkę poprzez punkty nadawczo – odbiorcze (Parcel Shop) aż po indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych.
DPD posiada ponad 500 punktów w 39 krajach, 22 000 zatrudnionych osób i 15 000 pojazdów działających w imieniu 200 000 klientów biznesowych jak również tych działających na mniejszą skalę i prywatnych nadawców. DPD jest zarządzane przez CEO – Arnolda Schroven. Francuski GeoPost Group, będący częścią La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.
Udziałowcem mniejszościowym jest DPD Systemlogistik GmbH& Co. KG (10,47 procent udziałów) oraz DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG (6,21 procent udziałów).
źródło: DPD
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.