REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Prototypowy rozjazd kolejowy dla PKP PLK

Spółka TecKolTram przygotowuje dla PKP PLK prototypowy rozjazd krzyżowy podwójny na podrozjazdnicach strunobetonowych.
Spółka TecKolTram przygotowuje dla PKP PLK prototypowy rozjazd krzyżowy podwójny na podrozjazdnicach strunobetonowych.
ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Spółka TecKolTram przygotowuje dla PKP PLK prototypowy rozjazd krzyżowy podwójny na podrozjazdnicach strunobetonowych.

Track Tec KolTram, spółka wchodząca w skład Grupy Track Tec S.A. – prekursor innowacyjnych rozwiązań w obszarze infrastruktury kolejowej, przygotowuje prototypowy rozjazd krzyżowy podwójny na podrozjazdnicach strunobetonowych, w ramach pilotażowego projektu PKP PLK. Nowoczesne rozjazdy będą stanowiły nową jakość w budownictwie kolejowym.

REKLAMA

Grupa przygotowuje rozjazd krzyżowy podwójny na podrozjazdnicach strunobetonowych wraz z kompletem mocowań w ramach pilotażowego projektu prowadzonego przez PKP PLK. Jego celem jest przeprowadzenie testów pozwalających na ocenę  proponowanych rozwiązań technicznych. Podrozjazdnice strunobetonowe do prototypu zostaną dostarczone przez zakład Track Tec w Suwałkach.
Stacja zabudowy nowego rozjazdu Track Tec mieścić się będzie w Świdniku, gdzie prace związane z montażem prototypu poprowadzi jedna z firm budowlanych na zlecenie PKP PLK. Prognozowany termin realizacji projektu to październik br.

Zobacz też: Budowa nowej linii kolejowej Podłęże - Szczyrzyc - Tymbark/Mszana Dolna

REKLAMA

Nowa konstrukcja (rozjazd Rkpd60E1-190-1:9), opracowywana przez najlepszych specjalistów Track Tec KolTram, będzie pierwszą przystosowaną do zabudowy na podrozjazdnicach strunobetonowych. Dotychczas były one montowane wyłącznie na drewnianych. Podrozjazdnice betonowe zapewnią dłuższą żywotność i lepsze parametry eksploatacyjne rozjazdu. Prototyp charakteryzować będzie się zastosowaniem całkowicie nowych rozwiązań w zakresie konstrukcji elementów składowych.

„Umiejętność sprostania najbardziej restrykcyjnym wymogom sprawia, że bezustannie poszerzamy grono klientów. Od lat nasze wyroby z sukcesami przygotowywane są pod kątem najnowocześniejszych inwestycji w infrastrukturę kolejową w Polsce i za granicą. Wieloletnie doświadczenie oraz konsekwencja w doskonaleniu produkcji skutkują efektywniejszą i jeszcze bardziej kompleksową obsługą klientów. Know how Track Tec pozwoli przygotować prototyp najwyższej jakości, który - mam nadzieję - będzie stosowany w przyszłości przez PKP PLK przy pracach modernizacyjnych, jak i nowych inwestycjach  – powiedział Jarosław Pawluk, Prezes Zarządu Grupy Track Tec S.A.

Zobacz też: Kiedy będzie gotowy terminal cargo na lotnisku w Katowicach?

Zarówno kompletna dokumentacja konstrukcyjna jaki również Warunki Technicznego Wykonania i Odbioru rozjazdu, uzgodnione  wcześniej z Biurem Dróg Krajowych PLK, zostały w całości przygotowane przez  Track Tec KolTram.

Źródło: Materiały prasowe Track Tec

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Jakim samochodem nie wjedziesz do SCT w Warszawie od 1 lipca 2024 r.? Konkretna lista, a na niej ulubieńcy Polaków

    W strefie czystego transportu w Warszawie nie ma miejsca dla ulubieńców Polaków. Nie wjedzie do niej ani Passat B5, ani Golf IV. A to dopiero początek zestawienia. Oto długa lista modeli, które 1 lipca 2024 r. dostaną "bana" na centrum Warszawy.

    Gołoledź na drogach. IMGW ostrzega przed czarnym lodem. Jak go rozpoznać?

    Na drogach w Polsce pojawiła się gołoledź. IMGW ostrzega zatem kierowców z 12 województw przed naprawdę trudnymi warunkami. Co oznacza czarny lód na drodze? I jak zachować się podczas jazdy po oblodzonej drodze?

    Strefa czystego transportu w Warszawie powstanie 1 lipca 2024 r. Jest nowa mapa i kilka poprawek

    Strefa Czystego Transportu w Warszawie powstanie 1 lipca 2024 r. Uchwała w tej sprawie została przegłosowana 7 grudnia 2023 r. przez radę miasta. Zmiany? Wbrew wcześniejszym zapowiedziom strefa okaże się nieco mniejsza.

    Benzyną E10 tych aut nie zatankujesz. Długa lista! Co mają zrobić kierowcy od 1 stycznia 2024 r.?

    Na stacjach pojawi się nowa benzyna E10. Do jakich samochodów lepiej jej nie tankować? Przygotowaliśmy listę pojazdów. Tak, jest też wyszukiwarka opracowana przez ministerstwo klimatu. Ale w tym przypadku najlepiej polegać przede wszystkim na deklaracjach producentów.

    REKLAMA

    Postęp projektu Izery: fabryka i nowy SUV już w 2025 roku?

    Na konferencji prasowej 7 grudnia 2023 r. prezes spółki ElectroMobility Poland (EMP), Piotr Zaremba, ogłosił znaczący postęp projektu Izery (pierwszego polskiego samochodu elektrycznego), informując o zrealizowaniu planów w 39 procentach. Wizja fabryki w Jaworznie i pierwszych samochodów z niej zjeżdżających staje się coraz bardziej realna. Produkcja samochodów ma ruszyć w tej fabryce pod koniec 2025 roku.

    Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

    Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

    Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

    Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

    Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

    Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

    REKLAMA

    Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

    Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    REKLAMA