REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Intermec: Terminale mobilne z funkcją Vocollect Voice

REKLAMA

REKLAMA

Intermec wprowadził terminale mobilne CV41 i CV61 z funkcją obsługi głosowej Vocollect Voice. Urządzenia te są kompatybilne z dowolnym wózkiem widłowym.

„Nowe terminale są dostosowane do najbardziej wymagających środowisk pracy, zapewniając szybkie, niezawodne i bezpieczne połączenie z systemami zarządzania magazynem” – mówi Earl Thompson, Intermec Senior Vice President.„

REKLAMA

W CV41 i CV61 zrównoważono czytelność wyświetlacza i łatwy montaż. Modele ugruntowują pozycję Intermec jako lidera automatyzacji magazynów i centrów dystrybucji, oferującego rozbudowane rozwiązania zaawansowanego gromadzenia danych”.

Automatyka w magazynie

REKLAMA

Terminal CV41 usprawnia pracę operatora wózka widłowego, zapewniając użyteczne funkcji i aplikacje oraz łatwą instalację i serwisowanie. Wyświetlacz o przekątnej 21,4 cm (8,4 cala) z podświetleniem LED zapewnia dobrą widoczność podczas obsługi wózka; można też zwiększyć jasność podczas pracy na zewnątrz.

Instancja CV41 jest łatwiejsza w porównaniu z urządzeniami o większych wyświetlaczach. Ekran dotykowy i zintegrowana klawiatura mogą być wymieniane w terenie. Urządzenie wyposażono w hybrydowy system zasilania i dokowania, dzięki czemu skrócono czas bezczynności podczas obsługi serwisowej.

Model CV41, z wydajnym procesorem Intel® Atom Z530 1,6 GHz, jest jedynym terminalem wózkowym obsługującym system głosowy Vocollect w środowisku Microsoft Windows CE 6.0.

Funkcje raportowania stanu urządzenia dają pracownikom mobilnym i administratorom IT możliwości monitorowania i zapobiegania problemom związanym ze skanowaniem, komunikacją i innymi funkcjami.

CV41 jest oferowany z oprogramowaniem dostępu do hosta Intermec Client Pack, zawierającym emulator standardowego terminala i bezpieczne aplikacje przeglądarkowe. Opcjonalne, pełne rozwiązanie Vocollect Voice wraz z oprogramowaniem klienckim i bezprzewodowym zestawem słuchawkowym, zapewnia wszystkie zalety obsługi głosowej, takie jak jeszcze lepsza wydajność, dokładność i skrócony czas szkoleń.

Zarządzanie magazynem

REKLAMA

CV61 to model z większym wyświetlaczem. To wyposażony w ekran dotykowy następca cieszącego się bardzo dobrą opinią modelu CV60. W CV61 wprowadzono wiele usprawnień niezawodności i szybkości. Urządzenie umożliwia zwiększenie wydajności pracy operatora, pozwalając zaoszczędzić czas i pieniądze w przypadku zastąpienia modelu CV60 (mocowania, okablowanie, klawiatury, podstawy, skanery i drukarki są kompatybilne).

Wyświetlacz o przekątnej 30,7 cm (12,1 cala) z podświetleniem LED jest bardzo czytelny - zarówno w słabo oświetlonych pomieszczeniach, jak i w pełnym słońcu. Wykorzystujący szybki procesor Intel® Atom 1.8 GHz terminal CV61 umożliwia wybór systemu operacyjnego Windows 7 Professional lub Windows XP.

Zgodność ze standardem IP66 gwarantuje możliwość pracy w środowisku o dużym zapyleniu oraz szczelność pozwalającą na mycie urządzenia wodą pod dużym ciśnieniem.

Łatwo wymienialny dysk SSD zapewnia bezpieczeństwo danych, nawet w trudnych warunkach pracy i dużych wibracjach. CV61, podobnie jak CV41, jest przygotowany do opcjonalnej obsługi głosowej Vocollect Voice i zapewnia wszystkie korzyści związane z tym rozwiązaniem.

Oba terminale CV41 i CV61 są wyposażone w interfejs CANBUS, używany przez aplikacje zarządzania flotą wózków widłowych

„W połączeniu z rozwiązaniem do zarządzania flotą Crown InfoLink® urządzenia CV41 i CV61 umożliwiają korzystanie z rozszerzonego interfejsu obsługi w systemie Windows za ułamek ceny implementacji sprzętowej” – mówi Jim Gaskell, Director Global Insite Products, Crown Equipment Corporation.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Postęp projektu Izery: fabryka i nowy SUV już w 2025 roku?

    Na konferencji prasowej 7 grudnia 2023 r. prezes spółki ElectroMobility Poland (EMP), Piotr Zaremba, ogłosił znaczący postęp projektu Izery (pierwszego polskiego samochodu elektrycznego), informując o zrealizowaniu planów w 39 procentach. Wizja fabryki w Jaworznie i pierwszych samochodów z niej zjeżdżających staje się coraz bardziej realna. Produkcja samochodów ma ruszyć w tej fabryce pod koniec 2025 roku.

    Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

    Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

    Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

    Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

    Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

    Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

    REKLAMA

    Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

    Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    REKLAMA

    Mosiężna skrobaczka do szyb. Fiński wynalazek rzeczywiście nie rysuje szyb?

    Mosiężna skrobaczka do szyb to hit ostatnich lat w Polsce. Powód? Ponoć nie ma możliwości, aby porysowała szybę w samochodzie. Ile jest w tym prawdy? I czym tak właściwie jest fińska skrobaczka? Sprawdziłem to.

    Samochody autonomiczne. Kiedy pojawią się na drogach? Częściowo są już dziś

    W XXI wieku przemysł motoryzacyjny ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Zmiany te napędzają wymogi prawne, wyścigi producentów, ale też wymogi klientów. A to prowadzi do jednego wniosku. Innowacje stopniowo wprowadzają wizję aut autonomicznych do naszego codziennego życia.

    REKLAMA