REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Otwarto Centrum Dystrybucyjne Grupy Sanofi w Błoniu, k. Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

W podwarszawskim Błoniu otwarto Centrum Dystrybucyjne Grupy Sanofi, usytuowane na platformie FM Logistic.

Centrum składuje i dystrybuuje ok. 450 produktów Grupy Sanofi, realizując dostawy do 57 hurtowni, 700 szpitali i ok. 300 aptek w całym kraju. Każdego dnia Centrum obsługuje
ok. 87 palet z towarem, w wysyłkach paletowych oraz ok. 180 przesyłek paczkowych. 

REKLAMA

REKLAMA

- „Scentralizowanie działalności dystrybucyjnej w podwarszawskim Błoniu było strategiczną decyzją Grupy Sanofi w Polsce. Dzięki niej możliwa będzie optymalizacja działalności dystrybucyjnej dla naszych klientów oraz zwiększenie efektywności działalności logistycznej, a w konsekwencji zapewnienie pełnego wsparcia intensywnemu rozwojowi produktów naszej Grupy”, mówi Artur Maciąg, Dyrektor Działu Commercial and Supply Chain Grupy Sanofi w Polsce.

- Grupa Sanofi to wymagający i ważny klient. Konsekwentne rozszerzanie naszej współpracy jest dla nas potwierdzeniem wysokiej jakości usług oferowanych przez FM Logistic i jednocześnie wzmacnia naszą pozycję firmy w sektorze usług logistycznych dla branży farmaceutycznej – mówi Piotr Sukiennik, Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce.
W oficjalnych uroczystościach inauguracyjnych wzięli udział przedstawiciele zarządu obydwu firm.

FM Logistic

FM Logistic jest założoną w 1967 r. francuską firmą, posiadającą 58 centrów logistycznych w Europie i Azji. W Polsce jest ich dziewięć: Mszczonów, Parzniew, Błonie, Tomaszów Mazowiecki, Wolbórz, Wola Bykowska, Jarosty, Chorzów, i Olszowa. Główna siedziba firmy w Polsce mieści się w Mszczonowie pod Warszawą. FM Logistic realizuje usługi precyzyjnie dopasowane do oczekiwań klientów, m.in.: transport krajowy i międzynarodowy oraz szeroką gamę usług magazynowych i co-packingowych.

Firma zatrudnia w Polsce 2950 osób, a w całej Europie blisko 14.000. FM Logistic w Polsce to 500 tysięcy miejsc paletowych, 500 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowej i flota licząca w sumie 2200 pojazdów.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Usługi logistyczne dla sektora farmaceutycznego FM Logistic rozwija na szeroką skalę od 2009 roku. Decyzja o wdrożeniu logistyki dla farmacji, pomimo związanych z tym ogromnych nakładów inwestycyjnych, okazała się dobrą strategią rozwoju firmy.

Uroczyste przecięcię wstęgi. Centrum Dystrybucyjnego Grupy Sanofi w Błoniu, k. Warszawy
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Elektryki jeździły po Warszawie już pół wieku temu

Samochody elektryczne to wcale nie nowość. Już w latach 70. można było zwiedzać Warszawę takim autem. Do celów obsługi ruchu turystycznego wykorzystywano krajowe melexy. Takie zwiedzanie cieszyło się dużym zainteresowaniem.

Polacy kupują coraz częściej używane auta z silnikiem elektrycznym, jakich marek najczęściej

Używane auta z takim napędem nie są zbyt chętnie kupowane, a z pewnością duży wpływ na to ma fakt, iż dopłaty do elektryków dotyczą wyłącznie nowych pojazdów. Używane samochody chętnie kupują mieszkańcy bloków, a tam nie ma warunków do ładowania. I to jest zapewne druga przyczyna.

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk?

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk? Co z programem dopłat do zakupu samochodów elektrycznych? Czemu Polacy nie są przekonani do samochodów elektrycznych? Które samochody elektryczne są w Polsce najpopularniejsze?

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce. Kto odpowiada za stan dróg? Czy urzędnicy powinni płacić mandaty? Co by było gdyby istniał urząd zamykający dziurawe ulice?

REKLAMA

KGP: 99 430 interwencji, 275 wypadków drogowych, 21 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 430 interwencji. Byli wzywani do 275 wypadków drogowych.

Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

REKLAMA

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

REKLAMA