REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe skutery Yamahy X-MAX 250 i X-MAX 125

Yamaha X-MAX 250 2014
Yamaha X-MAX 250 2014
Yamaha

REKLAMA

REKLAMA

Yamaha przedstawiła dwa swoje nowe skutery X-MAX 250 i X-MAX 125, które nawiązują do najnowszej odsłony X-MAX 400. Jakie zmiany poczyniono w egzemplarzach na rok modelowy 2014?

Skutery X-MAX 250 i X-MAX 125 z roku modelowego 2014 przeszły kilka istotnych zmian. Oprócz zmian stylizacyjnych przeprojektowana także podwozia obu modeli.

REKLAMA

REKLAMA

Yamaha X-MAX 250 i X-MAX 125: nawiązanie do X-MAX 400

Modele z rodziny X-MAX powszechnie uznawane są za jedne z najbardziej uniwersalnych, sportowych skuterów w swoich kategoriach. Wyposażone w wysokiej klasy konstrukcję podwozia oraz zasilane chłodzonym cieczą silnikiem X-MAX 250 i X-MAX 125 tworzą idealną harmonię sportowych osiągów i codziennej praktyczności.

Zdj. 1: Yamaha X-MAX 250 2014

REKLAMA

X-MAX 250 i X-MAX 125 na rok 2014 zostały poddane obszernej przebudowie. Jako źródło inspiracji do przeprowadzenia zmian w tych najwyższej klasy skuterach posłużył słynny już model X-MAX 400. Skutery otrzymały nowe, dynamiczne nadwozie, wprowadzono również wiele znaczących zmian w podwoziu i ogólnej stylistyce tych modeli.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Nowy maksi skuter Yamaha X-Max 400

X-MAX 250 i X-MAX 125: wyższy komfort jazdy

Inżynierowie Yamaha odpowiedzialni za rozwój produktu poświecili dużo czasu na poprawę komfortu jazdy. W tym celu zmienili nastawy zawieszenia, co dało płynniejszą jazdę i lepsze wyczucie pojazdu. Nowy, smukły kształt nadwozia zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem, a dla jeszcze większego komfortu zaprojektowano nową, podwójną kanapę z oparciem, pozwalając na bardziej wyprostowaną i naturalną pozycję za kierownicą.

Zdj.2: Yamaha X-MAX 125 2014

Yamaha X-MAX 250 i X-MAX 125 2014: zakres zmian

Pojazdom nadano nowe, ekskluzywne koła o dużej średnicy, wykonane ze stopu metali lekkich. Mają cieńsze ramiona, które podkreślają sportowy charakter skuterów X-MAX i zarazem korzystnie wpływają na pracę zawieszenia. Modele 2014 zostały też wyposażone w nową, wysokiej klasy deskę rozdzielczą, która podkreśla przynależność X-MAX-ów do klasy premium. Oprócz cyfrowego prędkościomierza znajdziemy na niej liczne kontrolki, wskaźnik zużycia paliwa oraz odległościomierz. Całość obsługujemy jedynie za pomocą dwóch przycisków. Sportowy charakter pojazdów z rodziny X-MAX na rok 2014 podkreśla nowa tylna lampa LED, która wspaniale komponuje się z linią nadwozia, nadając sylwetce jeszcze bardziej sportowy i wyrafinowany wygląd.

Yamaha X-MAX 250 i X-MAX 125 2014: nawiązanie do X-MAX 400

X-MAX 250 i X-MAX 125 na 2014 rok posiadają nowoczesną i ultra-stylową sylwetkę nadwozia, będącą niemal identyczną jak w X-MAX 400, który ukazał się w tym roku. Dzięki temu nastąpiła kontynuacja i umocnienie wizerunku nowej rodziny skuterów Yamaha X-MAX.

X-MAX 250 / X-MAX 125 dane techniczne

  • skutery sportowe klasy premium
  • dostępne w wersjach o pojemności 250 cm3 i 125 cm3
  • udoskonalenia nadwozia inspirowane modelem X-MAX 400
  • zmienione nastawy zawieszenia w celu poprawienia komfortu jazdy
  • bardziej pionowa i wygodna pozycja za kierownicą
  • przestronny schowek mieszczący dwa pełne kaski
  • nowe, cienko-ramienne aluminiowe koła
  • nowy, cyfrowy kokpit z większą ilością informacji
  • nowe podwójne siedzenie z oparciem dla kierowcy
  • dostępna wersja z systemem ABS

Źródło: materiały prasowe Yamaha Motor Polska

Yamaha X-MAX 250 2014
Yamaha
Yamaha X-MAX 250 2014
Yamaha
Yamaha X-MAX 250 2014 prędkościomierz
Yamaha
Yamaha X-MAX 125 2014
Yamaha
Yamaha X-MAX 125 2014
Yamaha
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Czy od tego roku za brak opon zimowych są kary? Jakie opony zimowe wybrać - 3PMSF czy M+S?

Jak co roku, kierowców w Polsce dręczy pytanie, czy to już pora zmiany opon letnich na zimowe. Jesienią aura za oknem bywa niejednoznaczna, w nocy zaskakując nas przymrozkami, zaś w słoneczne dni nadal oferując nawet kilkanaście stopni Celsjusza na plusie. Co z oponami - czy to już czas na przekładkę u wulkanizatora? Zwłaszcza, że od poniedziałku ma sypnąć śniegiem nie tylko w górach.

Leasing czy wynajem? Co wybrać, co dzieje się z autem po zakończeniu umowy [Gość Infor.pl]

Końcówka roku to gorący czas dla branży leasingowej i motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców szuka jeszcze sposobów na optymalizację kosztów, rozważa wymianę samochodu lub zakup kolejnego pojazdu. Wybór jednak nie jest prosty – bo czy lepiej zdecydować się na leasing, czy na wynajem długoterminowy? O różnicach między tymi formami finansowania mówił w rozmowie z Szymonem Glonkiem (Infor.pl) Tomasz Jabłoński, wiceprezes PKO Leasing.

Sezonowe OC dla motocykli i kamperów? Sejmowa Komisja prosi rząd o analizę. Co to oznacza dla kierowców w 2026 r.

Sejmowa Komisja do Spraw Petycji przyjęła Dezyderat nr 173, w którym zwraca się do Prezesa Rady Ministrów o kompleksową analizę wprowadzenia czasowego (sezonowego) ubezpieczenia OC dla pojazdów używanych tylko przez część roku, takich jak motocykle, kampery czy kabriolety. To pierwszy formalny krok mogący otworzyć debatę nad zmianą zasad ciągłości OC stosowanych dziś w Polsce.

Szok na rynku OC! Sprawdź, czy Ty też możesz płacić o 120 zł mniej

Ceny OC wreszcie zaczęły spadać. Po latach podwyżek kierowcy znów mogą mówić o realnych oszczędnościach. W niektórych miastach różnice sięgają nawet ponad 100 zł! Eksperci nie mają wątpliwości: na rynku ubezpieczeń dzieje się coś, czego dawno nie widzieliśmy. Czy to początek większej fali obniżek? Sprawdź, ile możesz zyskać na swojej polisie i dlaczego właśnie teraz warto porównać oferty.

REKLAMA

Nowy nieoznakowany radiowóz na drogach. 140 km/h w mieście i zatrzymane prawo jazdy

Pierwszy dzień służby nowego nieoznakowanego radiowozu i od razu spektakularna interwencja. Policjanci zatrzymali kierowcę, który w terenie zabudowanym pędził z prędkością 140 km/h, mimo ograniczenia do 70 km/h. Mężczyzna stracił prawo jazdy na trzy miesiące, otrzymał mandat w wysokości 2000 zł i 14 punktów karnych. Nowoczesny pojazd z wideorejestratorem pozwolił mundurowym zareagować natychmiast, to zapowiedź bardziej skutecznych kontroli prędkości na polskich drogach.

KGP: 115 855 interwencji, 468 wypadków drogowych, 31 ofiar śmiertelnych [Podsumowanie tygodnia + Akcja "Znicz" 2025]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 855 interwencji. Byli wzywani do 468 wypadków drogowych.

Poleasingowy nie zawsze znaczy bezpieczny – na co zwrócić uwagę przy zakupie auta poflotowego?

Samochody poleasingowe od lat stanowią ważny filar polskiego rynku wtórnego, przyciągając kupujących swoją przewidywalnością, dobrze udokumentowaną historią i, coraz częściej, dobrym wyposażeniem. Jednak nie każde auto poflotowe jest w równie dobrej kondycji, a rynek ten nie jest wolny od zagrożeń takich jak kręcenie liczników, ukryte istotne szkody czy nie zawsze profesjonalne naprawy.

Mandat za wycieraczki w samochodzie. Brudna szyba też słono płatna

Wielu kierowców nie ma pojęcia, że za zużyte wycieraczki albo brudną szybę można dostać wysoki mandat. Policja coraz częściej zwraca uwagę na stan piór, spryskiwaczy i widoczność z kabiny, szczególnie jesienią i zimą. Wystarczy kilka smug na szybie, by auto uznano za niesprawne technicznie. Sprawdź, ile możesz zapłacić i kiedy funkcjonariusz ma prawo zatrzymać dowód rejestracyjny.

REKLAMA

Co się stanie, jak zatankujesz benzynę 98 zamiast 95? O czym decyduje liczba oktanowa?

Na stacjach paliw różnica między benzyną 95 a 98 to kilka złotych za bak, ale kierowcy wciąż zastanawiają się, czy droższe paliwo rzeczywiście daje coś więcej. Czy silnik będzie działał lepiej, czy to tylko marketing? Wyjaśniamy, czym różni się liczba oktanowa, co dzieje się po zatankowaniu 98 do auta przystosowanego do 95 i kiedy takie paliwo faktycznie ma sens.

Będą surowe kary dla początkujących kierowców. Nadchodzi europejskie prawo jazdy. Unia do 2030 r. obniża liczbę wypadków o połowę

Będą surowe kary dla początkujących kierowców w okresie próbnym. Ile lat będzie trwał taki okres? Nadchodzi europejskie prawo jazdy. Unia chce obniżyć liczbę ofiar wypadków drogowych o połowę do 2030 r.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA