Nowe skutery Yamahy X-MAX 250 i X-MAX 125
REKLAMA
REKLAMA
Skutery X-MAX 250 i X-MAX 125 z roku modelowego 2014 przeszły kilka istotnych zmian. Oprócz zmian stylizacyjnych przeprojektowana także podwozia obu modeli.
REKLAMA
Yamaha X-MAX 250 i X-MAX 125: nawiązanie do X-MAX 400
Modele z rodziny X-MAX powszechnie uznawane są za jedne z najbardziej uniwersalnych, sportowych skuterów w swoich kategoriach. Wyposażone w wysokiej klasy konstrukcję podwozia oraz zasilane chłodzonym cieczą silnikiem X-MAX 250 i X-MAX 125 tworzą idealną harmonię sportowych osiągów i codziennej praktyczności.
Zdj. 1: Yamaha X-MAX 250 2014
X-MAX 250 i X-MAX 125 na rok 2014 zostały poddane obszernej przebudowie. Jako źródło inspiracji do przeprowadzenia zmian w tych najwyższej klasy skuterach posłużył słynny już model X-MAX 400. Skutery otrzymały nowe, dynamiczne nadwozie, wprowadzono również wiele znaczących zmian w podwoziu i ogólnej stylistyce tych modeli.
Zobacz też: Nowy maksi skuter Yamaha X-Max 400
X-MAX 250 i X-MAX 125: wyższy komfort jazdy
Inżynierowie Yamaha odpowiedzialni za rozwój produktu poświecili dużo czasu na poprawę komfortu jazdy. W tym celu zmienili nastawy zawieszenia, co dało płynniejszą jazdę i lepsze wyczucie pojazdu. Nowy, smukły kształt nadwozia zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem, a dla jeszcze większego komfortu zaprojektowano nową, podwójną kanapę z oparciem, pozwalając na bardziej wyprostowaną i naturalną pozycję za kierownicą.
Zdj.2: Yamaha X-MAX 125 2014
Yamaha X-MAX 250 i X-MAX 125 2014: zakres zmian
Pojazdom nadano nowe, ekskluzywne koła o dużej średnicy, wykonane ze stopu metali lekkich. Mają cieńsze ramiona, które podkreślają sportowy charakter skuterów X-MAX i zarazem korzystnie wpływają na pracę zawieszenia. Modele 2014 zostały też wyposażone w nową, wysokiej klasy deskę rozdzielczą, która podkreśla przynależność X-MAX-ów do klasy premium. Oprócz cyfrowego prędkościomierza znajdziemy na niej liczne kontrolki, wskaźnik zużycia paliwa oraz odległościomierz. Całość obsługujemy jedynie za pomocą dwóch przycisków. Sportowy charakter pojazdów z rodziny X-MAX na rok 2014 podkreśla nowa tylna lampa LED, która wspaniale komponuje się z linią nadwozia, nadając sylwetce jeszcze bardziej sportowy i wyrafinowany wygląd.
Yamaha X-MAX 250 i X-MAX 125 2014: nawiązanie do X-MAX 400
X-MAX 250 i X-MAX 125 na 2014 rok posiadają nowoczesną i ultra-stylową sylwetkę nadwozia, będącą niemal identyczną jak w X-MAX 400, który ukazał się w tym roku. Dzięki temu nastąpiła kontynuacja i umocnienie wizerunku nowej rodziny skuterów Yamaha X-MAX.
X-MAX 250 / X-MAX 125 dane techniczne
- skutery sportowe klasy premium
- dostępne w wersjach o pojemności 250 cm3 i 125 cm3
- udoskonalenia nadwozia inspirowane modelem X-MAX 400
- zmienione nastawy zawieszenia w celu poprawienia komfortu jazdy
- bardziej pionowa i wygodna pozycja za kierownicą
- przestronny schowek mieszczący dwa pełne kaski
- nowe, cienko-ramienne aluminiowe koła
- nowy, cyfrowy kokpit z większą ilością informacji
- nowe podwójne siedzenie z oparciem dla kierowcy
- dostępna wersja z systemem ABS
Źródło: materiały prasowe Yamaha Motor Polska
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA