REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Powstanie Kampus Motoryzacyjny innowacyjności

Kampus Motoryzacyjny dedykowany innowacjom powstanie w Luksemburgu. Będzie to ośrodek badawczo-rozwojowy zapewniający infrastrukturę firmom pracującym nad innowacjami w branży motoryzacyjnej.
Kampus Motoryzacyjny dedykowany innowacjom powstanie w Luksemburgu. Będzie to ośrodek badawczo-rozwojowy zapewniający infrastrukturę firmom pracującym nad innowacjami w branży motoryzacyjnej.
Goodyear

REKLAMA

REKLAMA

Kampus Motoryzacyjny dedykowany innowacjom powstanie w Luksemburgu. Będzie to ośrodek badawczo-rozwojowy zapewniający infrastrukturę firmom pracującym nad innowacjami w branży motoryzacyjnej.

Goodyear zapowiada stworzenie Kampusu Motoryzacyjnego

„Powstanie Kampusu Motoryzacyjnego stworzy nowe możliwości biznesowe w ramach europejskiej branży motoryzacyjnej dla Goodyeara, firm partnerskich i Luksemburga. Jako współzałożyciel i jedna z pierwszych firm, które będą działać na terenie Kampusu, liczymy na współpracę z innymi innowacyjnymi firmami w zakresie projektowania, testowania i wdrażania nowych pomysłów”, powiedział Jean-Claude Kihn, prezes Goodyeara w regionie EMEA.

REKLAMA

Podkreślił on, że „innowacyjne rozwiązania są kluczowym elementem strategii Goodyeara. Od wielu lat realizujemy na całym świecie ideę otwartych innowacji. Teraz będziemy ją rozwijać, współtworząc Kampus Motoryzacyjny. W ten sposób Goodyear będzie w dalszym ciągu odgrywał aktywną rolę w rozwoju gospodarki Luksemburga”.

Więcej na temat Goodyear przeczytasz tutaj

Etienne Schneider, minister gospodarki Luksemburga, dodał, że „Kampus Motoryzacyjny dostarczy profesjonalistom z branży motoryzacyjnej nowe narzędzia i infrastrukturę, dzięki którym będą w stanie utrzymać dynamikę rozwoju, a tym samym innowacyjność i konkurencyjność, na rynku, który nieustannie ewoluuje. Ośrodek, w którym zatrudnienie znajdzie 4000 osób, stanie się reprezentacyjną ‘witryną’ branży, za sprawą której Luksemburg będzie jeszcze atrakcyjniejszym wyborem dla firm motoryzacyjnych”.

Zobacz też: Goodyear Eagle-360 - opona w kształcie kuli!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Kampus Motoryzacyjny w Luksemburgu

REKLAMA

Możliwość pracy w nowoczesnym środowisku Kampusu Motoryzacyjnego zwiększy wkład Goodyeara w rozwój rozwiązań dla mobilności i pomoże dostarczać zaawansowane produkty i usługi, które wyjdą na przeciw potrzebom klientów i konsumentów.

Goodyear ma silne związki z Luksemburgiem. W ciągu ostatnich 70 lat zaangażowanie firmy w tym kraju wzrosło z pojedynczego zakład produkcyjnego do trzech fabryk, toru testowego, laboratorium badawczego, centrum dystrybucji oraz globalnego centrum innowacji. W nowym obiekcie Goodyeara na terenie Kampusu zatrudnionych zostanie 1500 osób, w tym około 1000 naukowców, inżynierów i techników z centrum innowacji, jak również pracowników regionalnych i globalnych firmy, pracujących obecnie na terenie Luksemburga. Kampus będzie znajdować się w Bissen, w miejscu fabryki Goodyeara, w której wcześniej produkowano drutówkę. Teren ten zostanie sprzedany rządowi Luksemburga.

Zobacz też: Kultowe sceny filmowe z wykorzystaniem opon Goodyear

Carlos Cipollitti, dyrektor generalny Centrum Innowacji Goodyeara w Luksemburgu powiedział: „Rola jednego z założycieli nowego Kampusu Motoryzacyjnego to logiczny kolejny krok w rozwoju firmy. Zgromadzenie wszystkich nieprodukcyjnych działów Goodyeara w jednym miejscu usprawni współpracę, zwiększy efektywność i ułatwi pracy jako jeden zespół. Nowy kampus będzie oferować najnowocześniejsze środowisko pracy, które zaspokoi aktualne i przyszłe potrzeby naszych pracowników oraz przyciągnie najlepsze kadry”.

Źródło: Goodyear

Goodyear stworzy kampus Motoryzacyjny w Luksemburgu
Goodyear
Goodyear stworzy kampus Motoryzacyjny w Luksemburgu
Goodyear
Goodyear stworzy kampus Motoryzacyjny w Luksemburgu
Goodyear
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA