REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

SUV z napędem hybrydowym - Mitsubishi testuje nowego Outlandera

Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi Outlander PHEV to pierwszy SUV z napędem hybrydowym. Aby sprawdzić jego przydatność w codziennej eksploatacji Mitsubishi testuje najnowszy model w najrozmaitszych warunkach pogodowych i atmosferycznych.

Mitsubishi Outlander PHEV  - testy

Jako model globalny Outlander PHEV musi sprawdzać się w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach. Dlatego już podczas procesu konstruowania tego modelu pojazd poddano bardzo wymagającym testom w morderczym klimacie najgorętszych obszarów USA oraz mroźnych ostępach Kanady.

REKLAMA

REKLAMA

Kilka dni temu Outlander PHEV zaliczył kolejny test – dwumiesięczną próbę sił w mroźnych, rosyjskich warunkach klimatycznych. Sprawdzian ten poprzedza debiut modelu na tamtejszym, istotnym strategicznie rynku.

Jazda na mrozie - żywotność baterii

W ciągu 8 tygodni trzy egzemplarze modelu Outlander PHEV pokonały łącznie 30 tys. kilometrów w okolicach Moskwy, Jekaterynburga oraz Toliyatti, podróżując w temperaturach spadających poniżej minus 30°C po zaśnieżonych trasach, których nie spotyka się w innych mroźnych regionach, gdzie model jest już dostępny…

REKLAMA

Zobacz też: Auto z gwarancją do 300 000 km - Mitsubishi Outlander po liftingu

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Outlander PHEV sprawdził się bardzo dobrze, a ładowanie akumulatorów układu hybrydowego przebiegało bez zakłóceń.  

Ponadto, dzięki jazdom w terenach pozamiejskich możliwe było przetestowanie pojazdu z napędem hybrydowym na różnych nawierzchniach, od popękanych i dziurawych dróg po tereny podmokłe lub całkowicie zalane. Wytrzymała konstrukcja pojazdu, napęd 4WD Twin Motor oraz system aktywnej kontroli napędu czterech kół Super All-Wheel Control (S-AWC) znakomicie sprawdziły się w trudnych warunkach, co oznacza, iż Outlander PHEV może być z powodzeniem użytkowany w Rosji.

Kończąc testy, Andrey Pankov, dyrektor generalny, MMC Rus, oficjalnego przedstawiciela i dystrybutora Mitsubishi Motors w Rosji, powiedział: „Wspólnie z MMC podjęliśmy decyzję, iż samochód trzeba przetestować w okresie dwóch miesięcy, gdy występują najbardziej nieprzewidywalne, ekstremalne zjawiska atmosferyczne takie, jak siarczyste mrozy czy gwałtowne odwilże. W rezultacie możliwe było sprawdzenie działania hybrydowego układu napędowego w rzeczywistych – i natrudniejszych – warunkach pogodowych”.

W odróżnieniu od aut typowo miejskich Outlander PHEV to pojazd elektryczny, który spełnia wymagania jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów rynku, czyli segmentu dużych, komfortowych modeli klasy SUV. Jestem przekonany, że ten rewolucyjny model na stałe zagości w naszej ofercie i w Rosji będzie równie popularny, jak w Europie” – podsumował Pankov.

Na rynku rosyjskim Mitsubishi Outlander PHEV ma być dostępny w drugiej połowie 2014 roku, po sierpniowym salonie samochodowym w Moskwie.

Polscy klienci mogą już składać zamówienia na ten przełomowy model a dostawy Outlandera PHEV są spodziewane w salonach Mitsubishi Motors już w czerwcu. Więcej informacji na temat modelu Mitsubishi Outlander PHEV - pierwszego na świecie hybrydowego SUV-a  z elektrycznym napędem 4x4 można znaleźć na stronie www.outlanderphev.pl

Źródło: materiały prasowe Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Pomarańczowe koperty zaskoczyły kierowców. Kto może na nich parkować, a kto dostanie 300 zł mandatu?

W Polsce pojawił się nowy rodzaj oznakowania parkingów, to pomarańczowe koperty. W pierwszych dniach ich funkcjonowania kierowcy masowo pytali, co właściwie oznaczają, dla kogo są przeznaczone i czy można zostawić na nich auto bez ryzyka mandatu. Okazuje się, że parkowanie na nich nie jest dla wszystkich, a zasady są wyjątkowo rygorystyczne. Miejsce może zająć tylko wąska grupa kierowców, a pozostali ryzykują mandatem nawet do 300 zł. Gdzie dokładnie się pojawiły i kogo obowiązują?

Dlaczego ta data w kalendarzu jest dla kierowców ważniejsza niż myślisz? Twój samochód będzie wdzięczny, jak o tym nie zapomnisz

Pewnego zimnego poranka, gdy szyby pokrywa szron, a oddech zamienia się w chmurę pary, siadasz za kierownicą. Przekręcasz kluczyk w stacyjce i z wstrzymanym oddechem słuchasz, jak silnik próbuje ożyć. Czasem odpala za pierwszym razem. Innym razem krztusi się, marudzi, a w najgorszym scenariuszu w ogóle nie daje znaku życia. Winisz wtedy akumulator. A co, jeśli powodem twoich kłopotów jest coś zupełnie innego? Co, jeśli klucz do tej zagadki tkwi w tym, co zalewasz do baku, a wszystko zmienia się w Polsce w dwóch datach: 1 i 16 listopada? To dni, w których na stacjach paliw po cichu dochodzi do zmiany, która decyduje o komforcie i bezawaryjności twojej podróży.

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony. Kalkulacja opłat

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony mogą wynosić miesięcznie nawet 10 tys. zł. Co przewoźnik może z tym zrobić? Kalkulacja opłat jest niezbędna.

Rejestracja pojazdu online od 2027 roku. Nowe przepisy uproszczą formalności i zwiększą bezpieczeństwo kierowców

Od 2027 r. rejestracja pojazdu w Polsce przejdzie największą zmianę od lat. Nowe przepisy pozwolą złożyć wniosek całkowicie online, bez papierowych dokumentów i bez wizyty w urzędzie. Kierowcy szybciej zarejestrują samochód, a organy rejestrujące zyskają dostęp do danych pojazdów z innych krajów UE dzięki systemowi AVI. Mniej formalności, większe bezpieczeństwo i koniec niepotrzebnych obowiązków przy rejestracji aut sprowadzonych z zagranicy.

REKLAMA

Weto Nawrockiego w sprawie zmian w Prawie o ruchu drogowym. Przewoźnicy bez cyfrowych zezwoleń EKMT. Miały wejść w styczniu 2026 r.

Kolejne weta Prezydenta RP Karola Nawrockiego dotykają polskich przewoźników. Nie będzie cyfrowych zezwoleń EKMT od stycznia 2026 r., na które tak czekali. Spada konkurencyjność polskich przewoźników drogowych na arenie międzynarodowej.

KGP: 106 240 interwencji, 349 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 240 interwencji. Byli wzywani do 349 wypadków drogowych.

Czy od tego roku za brak opon zimowych są kary? Jakie opony zimowe wybrać - 3PMSF czy M+S? Opady śniegu wkrótce, to już czas na zmianę

Jak co roku, kierowców w Polsce dręczy pytanie, czy to już pora zmiany opon letnich na zimowe. Jesienią aura za oknem bywa niejednoznaczna, w nocy zaskakując nas przymrozkami, zaś w słoneczne dni nadal oferując nawet kilkanaście stopni Celsjusza na plusie. Co z oponami - czy to już czas na przekładkę u wulkanizatora? Zwłaszcza, że zaraz ma sypnąć śniegiem nie tylko w górach.

Leasing czy wynajem? Co wybrać, co dzieje się z autem po zakończeniu umowy [Gość Infor.pl]

Końcówka roku to gorący czas dla branży leasingowej i motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców szuka jeszcze sposobów na optymalizację kosztów, rozważa wymianę samochodu lub zakup kolejnego pojazdu. Wybór jednak nie jest prosty – bo czy lepiej zdecydować się na leasing, czy na wynajem długoterminowy? O różnicach między tymi formami finansowania mówił w rozmowie z Szymonem Glonkiem (Infor.pl) Tomasz Jabłoński, wiceprezes PKO Leasing.

REKLAMA

Sezonowe OC dla motocykli i kamperów? Sejmowa Komisja prosi rząd o analizę. Co to oznacza dla kierowców w 2026 r.

Sejmowa Komisja do Spraw Petycji po rozpatrzeniu obywatelskiej petycji przyjęła Dezyderat nr 173, w którym zwraca się do Prezesa Rady Ministrów o kompleksową analizę wprowadzenia czasowego (sezonowego) ubezpieczenia OC dla pojazdów używanych tylko przez część roku, takich jak motocykle, kampery czy kabriolety. To pierwszy formalny krok mogący otworzyć debatę nad zmianą zasad ciągłości OC stosowanych dziś w Polsce. Może to oznaczać poważne oszczędności dla posiadaczy pojazdów podlegających obowiązkowi ubezpieczenia OC.

Szok na rynku OC! Sprawdź, czy Ty też możesz płacić o 120 zł mniej

Ceny OC wreszcie zaczęły spadać. Po latach podwyżek kierowcy znów mogą mówić o realnych oszczędnościach. W niektórych miastach różnice sięgają nawet ponad 100 zł! Eksperci nie mają wątpliwości: na rynku ubezpieczeń dzieje się coś, czego dawno nie widzieliśmy. Czy to początek większej fali obniżek? Sprawdź, ile możesz zyskać na swojej polisie i dlaczego właśnie teraz warto porównać oferty.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA