REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

SUV z napędem hybrydowym - Mitsubishi testuje nowego Outlandera

Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi Outlander PHEV to pierwszy SUV z napędem hybrydowym. Aby sprawdzić jego przydatność w codziennej eksploatacji Mitsubishi testuje najnowszy model w najrozmaitszych warunkach pogodowych i atmosferycznych.

Mitsubishi Outlander PHEV  - testy

Jako model globalny Outlander PHEV musi sprawdzać się w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach. Dlatego już podczas procesu konstruowania tego modelu pojazd poddano bardzo wymagającym testom w morderczym klimacie najgorętszych obszarów USA oraz mroźnych ostępach Kanady.

REKLAMA

Kilka dni temu Outlander PHEV zaliczył kolejny test – dwumiesięczną próbę sił w mroźnych, rosyjskich warunkach klimatycznych. Sprawdzian ten poprzedza debiut modelu na tamtejszym, istotnym strategicznie rynku.

Jazda na mrozie - żywotność baterii

W ciągu 8 tygodni trzy egzemplarze modelu Outlander PHEV pokonały łącznie 30 tys. kilometrów w okolicach Moskwy, Jekaterynburga oraz Toliyatti, podróżując w temperaturach spadających poniżej minus 30°C po zaśnieżonych trasach, których nie spotyka się w innych mroźnych regionach, gdzie model jest już dostępny…

Zobacz też: Auto z gwarancją do 300 000 km - Mitsubishi Outlander po liftingu

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Outlander PHEV sprawdził się bardzo dobrze, a ładowanie akumulatorów układu hybrydowego przebiegało bez zakłóceń.  

REKLAMA

Ponadto, dzięki jazdom w terenach pozamiejskich możliwe było przetestowanie pojazdu z napędem hybrydowym na różnych nawierzchniach, od popękanych i dziurawych dróg po tereny podmokłe lub całkowicie zalane. Wytrzymała konstrukcja pojazdu, napęd 4WD Twin Motor oraz system aktywnej kontroli napędu czterech kół Super All-Wheel Control (S-AWC) znakomicie sprawdziły się w trudnych warunkach, co oznacza, iż Outlander PHEV może być z powodzeniem użytkowany w Rosji.

Kończąc testy, Andrey Pankov, dyrektor generalny, MMC Rus, oficjalnego przedstawiciela i dystrybutora Mitsubishi Motors w Rosji, powiedział: „Wspólnie z MMC podjęliśmy decyzję, iż samochód trzeba przetestować w okresie dwóch miesięcy, gdy występują najbardziej nieprzewidywalne, ekstremalne zjawiska atmosferyczne takie, jak siarczyste mrozy czy gwałtowne odwilże. W rezultacie możliwe było sprawdzenie działania hybrydowego układu napędowego w rzeczywistych – i natrudniejszych – warunkach pogodowych”.

W odróżnieniu od aut typowo miejskich Outlander PHEV to pojazd elektryczny, który spełnia wymagania jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów rynku, czyli segmentu dużych, komfortowych modeli klasy SUV. Jestem przekonany, że ten rewolucyjny model na stałe zagości w naszej ofercie i w Rosji będzie równie popularny, jak w Europie” – podsumował Pankov.

Na rynku rosyjskim Mitsubishi Outlander PHEV ma być dostępny w drugiej połowie 2014 roku, po sierpniowym salonie samochodowym w Moskwie.

Polscy klienci mogą już składać zamówienia na ten przełomowy model a dostawy Outlandera PHEV są spodziewane w salonach Mitsubishi Motors już w czerwcu. Więcej informacji na temat modelu Mitsubishi Outlander PHEV - pierwszego na świecie hybrydowego SUV-a  z elektrycznym napędem 4x4 można znaleźć na stronie www.outlanderphev.pl

Źródło: materiały prasowe Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA