Świetne wyniki sprzedaży Suzuki w Polsce w 2011 roku
REKLAMA
REKLAMA
Wyniki sprzedaży w ujęciu rocznym również pokazują sukces Suzuki Motor Poland. Od stycznia do lipca w poprzednim roku sprzedano 3 993 sztuk Suzuki, zaś w tym roku w analogicznym okresie sprzedaż wzrosła o 5,3%, ponieważ w ręce nowych właścicieli trafiło 4 204 samochodów.
REKLAMA
Zobacz też: Genewa 2011: Suzuki Swift Concept-S
Największym zainteresowaniem cieszą się miejskie auta Suzuki, które są najchętniej wybierane przez polskich klientów. Modele Alto, Splash oraz Swift są komfortowe i ekonomiczne. Nowoczesne jednostki napędowe 1.0 oraz 1.2 przy niewielkim zużyciu paliwa, zapewniają dobre osiągi.
REKLAMA
Sprzedaż najmniejszego modelu Alto wyniosła na koniec lipca 477 sztuk, co stanowi wzrost o 26,2% w porównaniu z 2010. Model Splash odnotowuje natomiast 13,7% wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednim rokiem. W 2011 sprzedano 298 sztuk, zaś w 2010 salony opuściło 262 egzemplarze.
Największą popularność wśród polskich klientów zyskała najnowsza generacja modelu Swift; skumulowana sprzedaż do końca lipca wyniosła 1 244 egzemplarzy. Oznacza to wzrost aż o 43,3% w porównaniu z wolumenem w 2010 roku, kiedy sprzedano 868 sztuk.
Zobacz też: Test Suzuki Swift: wersja piąta - poprawiona
Wyniki sprzedaży nowego Swifta potwierdzają jego atrakcyjność. Ciekawe wzornictwo oraz wysokie walory użytkowe, połączone z wysokim poziomem bezpieczeństwa potwierdzonym przez Euro NCAP (European New Car Assessment Programme, czyli organizacja ds. oceny bezpieczeństwa pojazdów), o czym świadczy 7 poduszek powietrznych oraz system ABS z EBD i wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, system stabilizacji toru jazdy ESP z kontrolą trakcji jako wyposażenie standardowe wszystkich wersji.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.