REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Yamaha VIKING - 3 osoby na pokładzie

Yamaha Viking posiada tylną skrzynię ładunkową w rozmiarze euro-palety i napęd czterech kół. Silnik to zmodernizowana jednostka z modelu Grizzly 700.
Yamaha Viking posiada tylną skrzynię ładunkową w rozmiarze euro-palety i napęd czterech kół. Silnik to zmodernizowana jednostka z modelu Grizzly 700.
Yamaha

REKLAMA

REKLAMA

Yamaha wprowadza na rynek 3-osobowy pojazd VIKING służący do poruszania się poza drogami publicznymi! Oto co kryje japońska nowość!

Yamaha VIKING : silnik chłodzony cieczą silnik o pojemności 686 cm3

Nowy Viking jest zasilany 4-suwowym, 1-cylindrowym, 4-zaworowym silnikiem SOHC o pojemności 686 cm3 z wtryskiem paliwa, który został opracowany w oparciu o niezawodną i sprawdzoną jednostkę użytą w popularnych pojazdach ATV Yamaha Grizzly.

REKLAMA

Zobacz też: Renault Twizy - samochód elektryczny za 33 900 zł jest już w Polsce!

W celu zwiększenia liczby koni mechanicznych i momentu obrotowego, silnik Vikinga został poddany istotnym innowacjom w porównaniu z modelem Grizzly 700, w tym zwiększeniu stopnia sprężania, zastosowaniu nowego profilu krzywki oraz nowej konstrukcji pojedynczego otworu wydechowego.

Yamaha VIKING: napęd 2WD, 4WD i blokady dyferencjału

Viking posiada proste i skuteczne przełożenie przedniego dyferencjału On-Command® , które umożliwia kierowcy wybór 2WD, 4WD lub 4WD z blokadą dyferencjału. Obrotowy przełącznik jest umieszczony po lewej stronie kierownicy i pozwala kierowcy na dokonywanie regulacji systemu napędu w celu dostosowania go do rodzaju nawierzchni.

Zobacz też: Skoda Octavia RS - 248 km/h w serii

Yamaha VIKING: skrzynia biegów CVT

Płynne i dynamiczne przyspieszenie od startu zatrzymanego zapewnia Vikingowi dobrze znana przekładnia Yamahy Ultramatic®. Odśrodkowe sprzęgło ze skrzynią biegów typu CVT dostarcza mocnych osiągów i zapewnia łatwą obsługę, a w bardziej wymagających warunkach można ręcznie wybrać bieg wolny. Oprócz biegów szybkiego i wolnego dostępny jest także bieg wsteczny, neutralny oraz pozycja parking .

Zobacz też: Porsche 911 Carrera S 50th Anniversary Edition

GŁÓWNE WŁAŚCIWOŚCI PODWOZIA

 - Ergonomiczny, 3-siedzeniowy układ oferujący wygodę i wszechstronne użycie

 - Całkowicie płaska podłoga ułatwiająca wsiadanie i wysiadanie z pojazdu

 - Niezależne, przednie i tylne zawieszenie o podwójnym łączniku poprzecznym

 - Dobrze rozmieszczone przełączniki i dźwignie ułatwiające obsługę

 - Tylna skrzynia ładunkowa o dużej pojemności w rozmiarze euro-palety, wykonana ze stali w celu większej trwałości

Zobacz też: Wyścigowe Renault Twin'Run: 4,5 s do 100km/h !

 - Łatwa w obsłudze funkcja przechyłu skrzyni ładunkowej o możliwości obciążenia 272 kg

 - Zaczep holowniczy o dopuszczalnej masie holowania 680 kg

 - Nowe podwozie o ulepszonych rozmiarach zapewnia większą stabilność na nierównej nawierzchni

 - Stalowa płyta poślizgowa o minimalnym prześwicie 300 mm

 - Lekkie i naturalne prowadzenie, natychmiastowa reakcja na intencje kierowcy

 - Dwutrybowe elektroniczne wspomaganie kierownicy ułatwia kierowanie

Zobacz też: BMW M5 po liftingu - więcej mocy

 - Mocna konstrukcja nadwozia jest odporna na przypadkowe uszkodzenia

 - Przednie i tylne hamulce tarczowe z mechanicznym, tarczowym hamulcem postojowym

 - 36,7-litrowy zbiornik paliwa o dużym zasięgu

 - Obszerna przestrzeń bagażowa

 - Mocny i przemyślany wygląd nadaje Vikingowi charakter „Real Off-Roader”

Źródło: materiały prasowe Yamahy

Yamaha Viking
Yamaha
Yamaha Viking
Yamaha
Yamaha Viking
Yamaha
Yamaha Viking wnętrze
Yamaha
Yamaha Viking
Yamaha
Yamaha Viking
Yamaha
Yamaha Viking hamulce
Yamaha
Yamaha Viking
Yamaha
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie powstanie 1 lipca 2024 r. Jest nowa mapa i kilka poprawek

    Strefa Czystego Transportu w Warszawie powstanie 1 lipca 2024 r. Uchwała w tej sprawie została przegłosowana 7 grudnia 2023 r. przez radę miasta. Zmiany? Wbrew wcześniejszym zapowiedziom strefa okaże się nieco mniejsza.

    Benzyną E10 tych aut nie zatankujesz. Długa lista! Co mają zrobić kierowcy od 1 stycznia 2024 r.?

    Na stacjach pojawi się nowa benzyna E10. Do jakich samochodów lepiej jej nie tankować? Przygotowaliśmy listę pojazdów. Tak, jest też wyszukiwarka opracowana przez ministerstwo klimatu. Ale w tym przypadku najlepiej polegać przede wszystkim na deklaracjach producentów.

    Postęp projektu Izery: fabryka i nowy SUV już w 2025 roku?

    Na konferencji prasowej 7 grudnia 2023 r. prezes spółki ElectroMobility Poland (EMP), Piotr Zaremba, ogłosił znaczący postęp projektu Izery (pierwszego polskiego samochodu elektrycznego), informując o zrealizowaniu planów w 39 procentach. Wizja fabryki w Jaworznie i pierwszych samochodów z niej zjeżdżających staje się coraz bardziej realna. Produkcja samochodów ma ruszyć w tej fabryce pod koniec 2025 roku.

    Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

    Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

    REKLAMA

    Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

    Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

    Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

    Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

    Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

    Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    REKLAMA

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    REKLAMA