Yamaha VIKING - 3 osoby na pokładzie
REKLAMA
REKLAMA
Yamaha VIKING : silnik chłodzony cieczą silnik o pojemności 686 cm3
Nowy Viking jest zasilany 4-suwowym, 1-cylindrowym, 4-zaworowym silnikiem SOHC o pojemności 686 cm3 z wtryskiem paliwa, który został opracowany w oparciu o niezawodną i sprawdzoną jednostkę użytą w popularnych pojazdach ATV Yamaha Grizzly.
REKLAMA
Zobacz też: Renault Twizy - samochód elektryczny za 33 900 zł jest już w Polsce!
W celu zwiększenia liczby koni mechanicznych i momentu obrotowego, silnik Vikinga został poddany istotnym innowacjom w porównaniu z modelem Grizzly 700, w tym zwiększeniu stopnia sprężania, zastosowaniu nowego profilu krzywki oraz nowej konstrukcji pojedynczego otworu wydechowego.
Yamaha VIKING: napęd 2WD, 4WD i blokady dyferencjału
Viking posiada proste i skuteczne przełożenie przedniego dyferencjału On-Command® , które umożliwia kierowcy wybór 2WD, 4WD lub 4WD z blokadą dyferencjału. Obrotowy przełącznik jest umieszczony po lewej stronie kierownicy i pozwala kierowcy na dokonywanie regulacji systemu napędu w celu dostosowania go do rodzaju nawierzchni.
Zobacz też: Skoda Octavia RS - 248 km/h w serii
Yamaha VIKING: skrzynia biegów CVT
Płynne i dynamiczne przyspieszenie od startu zatrzymanego zapewnia Vikingowi dobrze znana przekładnia Yamahy Ultramatic®. Odśrodkowe sprzęgło ze skrzynią biegów typu CVT dostarcza mocnych osiągów i zapewnia łatwą obsługę, a w bardziej wymagających warunkach można ręcznie wybrać bieg wolny. Oprócz biegów szybkiego i wolnego dostępny jest także bieg wsteczny, neutralny oraz pozycja parking .
Zobacz też: Porsche 911 Carrera S 50th Anniversary Edition
GŁÓWNE WŁAŚCIWOŚCI PODWOZIA
- Ergonomiczny, 3-siedzeniowy układ oferujący wygodę i wszechstronne użycie
- Całkowicie płaska podłoga ułatwiająca wsiadanie i wysiadanie z pojazdu
- Niezależne, przednie i tylne zawieszenie o podwójnym łączniku poprzecznym
- Dobrze rozmieszczone przełączniki i dźwignie ułatwiające obsługę
- Tylna skrzynia ładunkowa o dużej pojemności w rozmiarze euro-palety, wykonana ze stali w celu większej trwałości
Zobacz też: Wyścigowe Renault Twin'Run: 4,5 s do 100km/h !
- Łatwa w obsłudze funkcja przechyłu skrzyni ładunkowej o możliwości obciążenia 272 kg
- Zaczep holowniczy o dopuszczalnej masie holowania 680 kg
- Nowe podwozie o ulepszonych rozmiarach zapewnia większą stabilność na nierównej nawierzchni
- Stalowa płyta poślizgowa o minimalnym prześwicie 300 mm
- Lekkie i naturalne prowadzenie, natychmiastowa reakcja na intencje kierowcy
- Dwutrybowe elektroniczne wspomaganie kierownicy ułatwia kierowanie
Zobacz też: BMW M5 po liftingu - więcej mocy
- Mocna konstrukcja nadwozia jest odporna na przypadkowe uszkodzenia
- Przednie i tylne hamulce tarczowe z mechanicznym, tarczowym hamulcem postojowym
- 36,7-litrowy zbiornik paliwa o dużym zasięgu
- Obszerna przestrzeń bagażowa
- Mocny i przemyślany wygląd nadaje Vikingowi charakter „Real Off-Roader”
Źródło: materiały prasowe Yamahy
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA