Toyota Hilux po liftingu
REKLAMA
REKLAMA
Teraz, po wielu sygnałach od użytkowników, będzie jeszcze ładniejsza, mocniejsza i komfortowa. Niezawodność pozostanie na takim samym poziomie.
REKLAMA
Zobacz też: Gama silnikowa nowej BMW serii 3
Nowy trapezoidalny grill, nowocześniejsze reflektory przednie (do wyboru biksenonowe), sportowo wyprofilowany zderzak ze światłami przeciwmgielnymi, 17-calowe felgi z metali lekkich i jeszcze lepsze wyposażenie mają "dodać skrzydeł". Dziś, jak się okazuje, pikapy służą nie tylko do zabójczej pracy na farmie, mogą być także uzupełnieniem prywatnej floty i dobrą rozrywką dla biznesmena.
Pod maską znajdzie się zmodyfikowany i mocniejszy silnik 3.0 D-4D 171 KM generujący 360 Nm. To powinno zadowolić niezadowolonych brakiem mocy w Toyocie. Do wyboru będzie nowa 5-biegowa skrzynia automatyczna. Jak szaleć, to na całego. I to daje teraz luksusowa wersja Hiluxa.
Zobacz też: Mclaren MP4-12C w wersji cabrio
Nowinką są także zmiany tylnego zawieszenia oraz bardziej komfortowe nastawienie amortyzatorów gazowych kolumny McPhersona z przodu. Większa moc wymusiła zastosowanie mocniejszego układu hamulcowego. Wykorzystano wentylowane tarcze 297 mm z przodu i bębny 295 mm. Niespodzianką jest seryjny układ VSC (Variable Stability Control) i... klimatyzacja.
Toyota zapewnia, iż w zależności od rynku sprzedaży wyposażenie może ulec zmianie. Ceny, niestety jeszcze nie podano.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.