REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe

Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
ULISONNTAG
Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen Taigo to nowa propozycja w ofercie marki w Europie. Czym jest Taigo? To tak naprawdę model T-Cross, jednak w wersji coupe.

Volkswagen Taigo: crossover z "lookiem" coupe

Inspiracja terenówkami już nie wystarczy. Teraz SUV-y czy crossovery (tak jak w przypadku Taigo) muszą się też wzorować na autach sportowych. Właśnie dlatego 4,26-metrowy model otrzymał załamany dach w tylnej części nadwozia. Czy ogranicza on praktyczność? Na szczęście nie. Kabina nadal jest 5-miejscowa, a bagażnik mieści nawet 438 litrów. Auto można skonfigurować w taki sposób, że lakier nadwozia będzie łączony z czarnym dachem, a rozmiar kół waha się między 16 a 18 calami.

REKLAMA

Zobacz również: Test: Volkswagen T-Cross Life 1.0 TSI 115 KM - prosty, ale bardzo funkcjonalny!

Volkswagen Taigo

Volkswagen Taigo

Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe

Volkswagen

Nowy Volkswagen Taigo stawia na technologię!

W kabinie pasażerskiej kierowcę przywita m.in. Didital Cockpit Pro z ekranem o wielkości 10,25 cala czy opcjonalny system audio Beats z 6 głośnikami o mocy 300 watów. Poza tym Volkswagen Taigo stawia na światła oparte na technologii LED - od wersji Style są to nawet światła LED IQ.Light korzystające z rozwiązania matrycowego. Ważnym elementem designu jest LED-owa listwa akcentowa w przedniej części nadwozia znana m.in. z nowego Golfa, Arteona czy Polo.

Volkswagen Taigo

Volkswagen Taigo

Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe

Volkswagen

Volkswagen Taigo: 3 silniki i premiera w roku 2022

Nowy Volkswagen Taigo postawi przede wszystkim na gamę silników benzynowych. W palecie pojawi się motor 1.0 TSI oferujący 95 lub 110 koni mechanicznych oraz 1.5 TSI o mocy 150 koni. Układy napędowe będą parowane z 5- i 6-biegowymi przekładniami manualnymi oraz 7-biegowym automatem DSG. Napęd będzie trafiać wyłącznie na przednie koła.

Kiedy można spodziewać się premiery rynkowej Volkswagena Taigo? Polski oddział marki ma podać szczegóły ofertowe w pierwszy kwartale 2022 roku.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Volkswagen Taigo

Volkswagen Taigo

Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe

Volkswagen

Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
ULISONNTAG
Volkswagen
Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
ULISONNTAG
Volkswagen
Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
ULISONNTAG
Volkswagen
Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
ULISONNTAG
Volkswagen
Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
ULISONNTAG
Volkswagen
Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
ULISONNTAG
Volkswagen
Volkswagen Taigo: Niemcy stawiają na SUV-a coupe
ULISONNTAG
Volkswagen
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA