REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!
Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Polo GTI 2021 pokazało swoją twarz. Poliftingowy hot-hatch Volkswagena nie zmienił się mocno. Nowości powinny jednak ucieszyć nabywców.

Polo GTI 2021. Co zmienił lifting?

GTI - to trzy litery, które w gamie Volkswagena mówią bardzo wiele! Historia tak oznaczanych modeli w ofercie niemieckiej marki zaczęła się w roku 1976 - od Golfa. Pierwsze sportowe Polo dołączyło do oferty producenta w roku 1998. Co daje nowe Polo GTI? Tak naprawdę wszystko to co stare - całkiem przestronną kabinę, platformę MQB oraz niską masę połączoną ze sztywnym zawieszeniem ze zredukowanym o 15 mm prześwitem. Bo w gruncie rzeczy zmiana przygotowana przez Volkswagena to lifting. Co się zatem zmieniło?

REKLAMA

Volkswagen Polo GTI 2021

Volkswagen Polo GTI 2021

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!

Materiały prasowe Volkswagen

Polo GTI 2021 ma system „prawie” autonomiczny

Polo GTI 2021 pisze duży dział na polu nowoczesnych systemów elektronicznych. Dobrym przykładem jest IQ.Drive Travel Assist, który umożliwia półautomatyczną jazdę. Elektronika po jego aktywacji sama hamuje, przyspiesza, a nawet kieruje - i wszystko w zakresie prędkości od 0 do 210 km/h. Kolejną pozycją na liście innowacji jest system multimedialny nowej generacji o oznaczeniu MIB3.1. W jego ramach - pomijając usługi internetowe - kierowca uzyskuje dostęp do usług streamingowych, konfiguracji ustawień auta opartych na chmurze czy bezprzewodowej komunikacji w ramach Android Auto i Apple CarPlay.

Volkswagen Polo GTI 2021

Volkswagen Polo GTI 2021

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!

Materiały prasowe Volkswagen

Światła LED i wirtualny kokpit w Polo GTI 2021

Ciekawą innowacją w Polo GTI 2021 jest też Digital Cockpit Pro. Ekran pojawiający się w miejscu zegarów ma lepszy współczynnik kontrastu i bardziej intensywne kolory. Dodatkowo otrzymał przekątną wynoszącą aż 10,25 cala. Nowe Polo GTI będzie standardowo wyposażone chociażby w nowe matrycowe reflektory LED IQ.Light. Elementem montowanym bez dopłaty stanie się też podświetlany pas na osłonie chłodnicy - jest charakterystycznym uzupełnieniem świateł do jazdy dziennej i pojawił się wcześniej chociażby w poliftingowym Arteonie. W tylnej części również pojawią się LED-y - wyposażone w światło hamowania o specyficznej grafice oraz w zintegrowany dynamiczny kierunkowskaz.

Polo GTI 2021. Silnik bez zmian i… dobrze!

A co w Polo GTI 2021 się nie zmieniło? Mały hatchback nadal będzie otrzymywać ten sam silnik. Mowa o motorze 2.0 TSI. Moc? Ta akurat wzrosła. Teraz wynosi 207 koni mechanicznych. Nadal standardem stanie się też skrzynia DSG. Osiągi? Hot-htach potrzebuje na osiągnięcie pierwszej setki 6,7 sekundy. Prędkość maksymalna to 240 km/h.

Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!
Materiały prasowe Volkswagen
Polo GTI 2021. Lifting poprawił wygląd. 2.0 TSI zostaje!
Materiały prasowe Volkswagen
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

REKLAMA

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

KGP: 110 999 interwencji, 427 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 999 interwencji. Byli wzywani do 427 wypadków drogowych.

REKLAMA

Samochody elektryczne potrzebują teraz tyle prądu co wszystkie ładowane w Polsce smartfony. Co będzie z zapotrzebowaniem na energię elektryczną gdy będzie ich milion

Obecnie wszystkie jeżdżące po polskich drogach auta elektryczne potrzebują tyle samo prądu co smartfony. Gdyby jednak w Polsce było milion elektryków, co według prognoz może nastąpić za pięć-siedem lat, i wszystkie one ładowały się w tym samym momencie, obciążenie systemu elektroenergetycznego z tego tytułu wyniosłoby 15,2 procent.

To już pewne: będą zmiany w cenach za badania techniczne pojazdów. Co czeka kierowców i stacje kontroli pojazdów

Jak informuje resort, jeszcze w grudniu 2024 roku złożono wniosek o wpisanie projektu ustawy do wykazu prac legislacyjnych Rady Ministrów. Ma ona na celu całkowitą rewolucję w opłatach za badania techniczne samochodów i innych pojazdów.

REKLAMA