REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Chevrolet Captiva: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Jakub Tujaka
Chevrolet Captiva - przód
Chevrolet Captiva - przód
Moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA

Chevrolet Captiva jest dostępna w czterech wersjach silnikowych i czterech poziomach wyposażenia. W poradniku tym podpowiadamy, jaką wersję Chevroleta Captivy wybrać.

Nadwozie Chevroleta Captivy

Nowy Chevrolet Captiva jest dostępny tylko w jednej wersji nadwoziowej. Jest to pięciodrzwiowy SUV.

REKLAMA

REKLAMA

Wyposażenie Chevroleta Captivy

Chevrolet Captiva jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia: LS, LT, LT+ i LTZ.

Zobacz też: Opinie kierowców o Chevrolet Captiva

Poziom wyposażenia LS zawiera między innymi:

REKLAMA

System stabilizacji toru jazdy, 6 poduszek powietrznych, system ISOFIX, system kontroli zjazdu ze wzniesienia DSC, system wspomagania nagłego hamowania BAS, system kontroli trakcji TCS, elektryczny hamulec postojowy, regulację kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby, centralny zamek sterowany pilotem, radioodtwarzacz CD/MP3, 6 głośników, sterowanie radiem z koła kierownicy, zestaw Bluetooth, manualną klimatyzację.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Poziom wyposażenia LT zawiera wszystko co LS, a ponadto: 

Przednie reflektory przeciwmgielne, czujniki parkowania z tyłu, trzeci rząd siedzeń chowany w podłodze, tempomat, czujnik deszczu, automatyczny włącznik świateł, samopoziomujące się zawieszenie, port USB, nawigację satelitarną z menu z języku polskim, kamerę cofania, kierownicę i gałkę zmiany biegów obszytą skórą, podłokietnik ze schowkiem i automatyczną klimatyzację.

Zobacz też: Test Chevrolet Orlando: Z serca Florydy

Poziom LT+ zawiera wszystko to, co LT, a ponadto:

Skórzaną tapicerkę i podgrzewane przednie fotele.

Poziom wyposażenia LTZ zawiera wszystko to, co poprzednie, a ponadto:

Ośmiogłośnikowy system audio, aktywne zagłówki przednie, elektryczną regulację fotela kierowcy (8 poziomów regulacji) i klamki zewnętrzne w kolorze srebrnym.

Nasz wybór: Chevrolet Captiva w wersji LT.

Silniki Chevroleta Captivy:

Silniki benzynowe dostępne do Chevroleta Captivy:

2,4 167 KM i 230 Nm przy 4600 obr./min. z napędem na przednie koła i manualną skrzynią biegów dla LS (84 990 zł), LT (90 990 zł),

2,4 167 KM i 230 Nm przy 4600 obr./min. z napędem na wszystkie koła i manualną skrzynią biegów dla LT (97 990 zł),

2,4 167 KM 230 Nm przy 4600 obr./min. z napędem na cztery koła i automatyczną skrzynią biegów dla LT+ (108 990 zł),

3,0 258 KM 288 Nm przy 5800 obr./min. z napędem na cztery koła i manualną skrzynią biegów dla LTZ (146 990 zł).

Zobacz też: Test Chevrolet Cruze 1.8 LTZ: Wersja skrócona

Silniki diesla dostępne do Chevroleta Captivy:

2,2 163 KM i 350 Nm przy 2000 obr./min. z napędem na przednie koła i manualną skrzynią biegów dla LS (98 990 zł), LT (104 990 zł), LT+ (109 990 zł),

2,2 184 KM i 400 Nm przy 2000 obr./min. z napędem na cztery koła i manualną skrzynią biegów dla LT (115 990 zł), LT+ (120 990 zł) i LTZ (125 990 zł).

Nasz wybór: Chevrolet Captiva 2,2 184 KM z napędem na cztery kola i manualną skrzynią biegów.

Redakcja poleca: Chevrolet Captiva LT z silnikiem turbodiesla 2,2 o pojemności 184 KM z napędem na cztery koła i manualną skrzynią biegów za 115 990 złotych.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Serwis z Grupy Infor.pl numerem 1 w Polsce. Auto.dziennik.pl to absolutny lider motoryzacji w listopadzie 2025

Jesteśmy dumni, że portal z grupy Infor.pl przyciągnął tylu czytelników. Serwis auto.dziennik.pl okazał się w listopadzie 2025 roku najczęściej odwiedzanym portalem motoryzacyjnym w Polsce – wynika z najświeższych danych Gemius Mediapanel. Witryna przyciągnęła 4,06 mln realnych użytkowników, pewnie obejmując pierwsze miejsce w kategorii „Motoryzacja”. Gratulujemy!

Masz takie prawo jazdy? Za chwilę stanie się nieważne. Dokumenty z lat 1999–2001 tracą ważność błyskawicznie

Setki tysięcy kierowców właśnie dowiaduje się, że ich plastikowe prawa jazdy przestaną być ważne wcześniej, niż myśleli. Czas na wymianę jest wyjątkowo krótki, mowa o tygodniach, a nie miesiącach. Najbardziej zagrożone są konkretne roczniki, które lada chwila stracą możliwość legalnej jazdy.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace nad projektem ustawy o tachografach, który ma uprościć przepisy trybu wydawania, przedłużania lub wymiany kart do tachografów. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

REKLAMA

Koniec z kolejkami w urzędach? Prezydent podpisał ustawę, która zmienia życie milionom kierowców

Prezydent RP podpisał 1 grudnia 2025 r. nowelizację prawa o ruchu drogowym, która wprowadza długo wyczekiwane zmiany w rejestracji pojazdów. Kierowcy wreszcie będą mogli załatwić wiele formalności przez Internet, bez stania w kolejkach do okienek w wydziałach komunikacji. Nowe przepisy eliminują zbędną biurokrację i oszczędzają czas właścicieli samochodów. Sprawdź, co dokładnie się zmienia i kiedy nowe regulacje wejdą w życie.

Buspasy dostępne dla tych pojazdów aż do końca 2027 roku

Kierowcy pojazdów elektrycznych zachowają kluczowy przywilej przez kolejne dwa lata. Ustawa podpisana przez Prezydenta Karola Nawrockiego gwarantuje możliwość korzystania z buspasów do 31 grudnia 2027 roku.

PZPA przyspiesza: 40 szkoleń dla kurierów jeszcze przed końcem roku

Polski Związek Partnerów Aplikacyjnych (PZPA) intensyfikuje działania w projekcie "Wsparcie w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego usług delivery". Do końca 2025 roku zaplanowano ponad 40 szkoleń dla kurierów w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Gdańsku i Lublinie.

Jazda na letnich oponach zimą. Grozi nawet 3000 zł i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego

W Polsce nie ma obowiązku jazdy na zimówkach, ale istnieje zakaz jazdy na letnich oponach w warunkach zimowych. Policja może nałożyć nawet 3000 zł mandatu, zatrzymać dowód rejestracyjny i zakazać dalszej jazdy. Ubezpieczyciel po kolizji może też uznać to za rażące niedbalstwo i żądać zwrotu części wypłaty. Sprawdź, kiedy ryzyko jest największe i jak łatwo wpaść w kłopoty.

REKLAMA

Zimowanie motocykla - jak zabezpieczyć jednoślad na zimę, aby odpalił wiosną i uniknąć wydatków?

Koniec sezonu motocyklowego to czas na odpowiednie przygotowanie maszyny do kilkumiesięcznego postoju. Złe zimowanie motocykla może skutkować poważnymi problemami technicznymi wiosną – od wyładowanego akumulatora, przez zardzewiałe tarcze hamulcowe, aż po uszkodzony silnik. Sprawdź, jak profesjonalnie przygotować swój jednoślad do zimy, unikając powszechnych mitów i błędów, które mogą kosztować Cię sporo pieniędzy.

Mandat do 3000 zł za jazdę na letnich oponach w warunkach zimowych i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. Bo to zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu

Czasem można usłyszeć opinię, że w naszym kraju nie ma obowiązku jazdy na oponach zimowych. Ale jest zakaz jazdy na oponach letnich w warunkach zimowych. Wynika on z przepisów ogólnych kodeksu drogowego oraz kodeksu wykroczeń. I podobnie, jak np. za rzucanie pizzą w innych uczestników ruchu można dostać mandat – chociaż też nie jest to wymienione szczegółowo w przepisach. Część kierowców bagatelizuje znaczenie właściwego stanu technicznego samochodu w tym opon, nie zdając sobie sprawy z poważnych konsekwencji, także prawnych, takiego zaniedbania. Polskie prawo nakłada na właścicieli pojazdów obowiązek utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a opony jako jedyny punkt styku samochodu z drogą także podlegają kilku przepisom. Niedostosowanie pojazdu do warunków drogowych może skutkować mandatem lub grzywną sięgającą nawet 3000 złotych, zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego, a w skrajnych przypadkach zakazem dalszej jazdy.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA