Volvo V50: jakie wybrać? Poradnik kupującego
REKLAMA
REKLAMA
Nadwozie
Według oznakowania aktualnych modeli Volvo, V50 oznacza jedynie wersję kombi. Na tej samej płycie podłogowej zbudowano także sedana S40, trzydrzwiowego hatchbacka C30 oraz kabriolet C70.
REKLAMA
Silniki
Volvo V50 ma w ofercie jednostek napędowych zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne. Łącznie możemy wybierać z pięciu pozycji, z czego dwie to benzynaki o pojemnościach 2,0 (145 KM) i 2,5 T6(230 KM), a trzy pozostałe to diesle: 1,6 D2 (115 KM), 2,0 D3 (150 KM) i 2,0 D4 (177 KM). Silniki te mogą współpracować z 5 i 6 biegowymi skrzyniami manualnymi i automatami.
Wyposażenie
Dla tego modelu dostępne są cztery wersje wyposażenia: Kinetic, R-Design, Business Edytion i Business Edition Pro. Wszystkie wersje mają standardowo m.in.: dwustopniowo wyzwalane poduszki powietrzne, układ SIPS (czyli wzmocnienia słupków chroniące przed uderzeniem w bok), boczne poduszki i poduszki chroniące z boku ramiona i głowy. Także w standardowym wyposażeniu znajduje się układ DSTC (Dynamic Stability and Traction Control).
Zobacz też: Opinie kierowców o Volvo V50
Każda z tych wersji jest bogatsza o takie elementy jak wielofunkcyjna kierownica, czujniki parkowania czy rodzaj tapicerki, a różnica w ich cenie to kilka tysięcy złotych.
Nasz wybór: Ze względu na bogate wyposażenie standardowe polecamy wersję Kinetic, a następnie doposażenie jej według uznania.
Redakcja poleca: Volvo V50 D3 z sześciobiegową skrzynię manualną w wersji Kinetic doposażonej według uznania.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.