REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym

Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym
Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym
Photographer Marek Lazowski

REKLAMA

REKLAMA

W miarę rozwijania się sklepów internetowych przychodzi moment, w którym obsługa wysyłek przez kilku założycieli staje się zbyt mało wydajna. Wtedy trzeba zainwestować w programy obsługujące wysyłki w branży e-commerce.

E-sklep ma w swoim asortymencie takie artykuły, jak pościele, koce, ręczniki, prześcieradła, a także meble dziecięce, dywany i liczne akcesoria. Firma zaczynała od realizacji kilkunastu transakcji dziennie. Sprzedaż jednak błyskawicznie się rozwinęła, m.in. dzięki wypracowanym wcześniej relacjom z dostawcami i producentami, którzy oferowali najwyższej jakości asortyment. Obecnie sklep wysyła od 200 do 250 paczek dziennie, a w sezonie, czyli m.in. w okresie przedświątecznym nawet 400.

REKLAMA

REKLAMA

Po rozpoczęciu działalności, pracownicy radzili sobie przy „ręcznej” obsłudze kilku osób, lecz szybki wzrost sprzedaży wymusił wprowadzenie rozwiązań, które poprawiłyby wydajność i zapewniły płynność procesów operacyjnych. Przede wszystkim firma rozwinęła magazyny, zwiększając ich powierzchnię do 350 m2, a następnie wprowadziła aplikację magazynowo – sprzedażową – Subiekt GT. Rozbudowa magazynu i instalacja systemu IT znacznie podniosła potencjał firmy, lecz obsługa dużej ilości wysyłek w dalszym ciągu była tzw. wąskim gardłem.

- Gdy liczba transakcji przekroczyła pewien pułap, ręczne wypisywanie listów przewozowych zajmowało praktycznie cały nasz czas, nie dając możliwości wykonywania innych czynności. Zautomatyzowanie procesu wysyłki było dla nas absolutnym priorytetem – mówi Paweł Orzyłowski, właściciel e-sklepu. Sklep Mówisz i Masz korzysta z usług kurierskich Siódemki. Gdy w grudniu 2012 roku firma kurierska udostępniła rozwiązanie 7 Business Ship Control dostosowane do współpracy z programem Subiekt GT, firma niezwłocznie wdrożyła moduł wysyłkowy Siódemki u siebie.

Jak działa rozwiązanie Business Ship Control?

REKLAMA

7 Business Ship Control stanowi unikatowe na rynku, zaawansowane rozwiązanie wspierające proces obsługi przesyłek dla małych i średnich firm, przede wszystkim branży e-commerce. Cechą charakterystyczną aplikacji jest prostota instalacji i łatwość użytkowania. 7 Business Ship Control jest nakładką w pełni integrującą się z głównym systemem magazynowo - sprzedażowym używanym w danym przedsiębiorstwie. Obecnie rozwiązanie dostosowane jest do współpracy z systemami: WF-Mag, Symfonia, Forte, Sello, Asystent, Optima, SoteShop i Subiekt GT.
Rozwiązanie 7 Business Ship Control umożliwia pełną konfigurację danych do wysyłki z własnej bazy programu Subiekt GT oraz tworzenie samego listu przewozowego na podstawie danych z faktury sprzedażowej i jego wydruk na dowolnej drukarce. Ułatwia także przygotowanie i drukowanie zbiorczego dokumentu wydania przesyłek kurierowi w formie manifestu kurierskiego. Umożliwia pobieranie aktualnych statusów etapu doręczenia przesyłki, przypisanych do odbioru lub dokumentu sprzedaży (faktury lub WZ), oraz tworzenie i drukowanie zestawień nadanych przesyłek. Daje szansę ponownego wydrukowania listu, jak również tworzenia szablonów dokumentów za pomocą modułu konfiguracyjnego aplikacji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Łatwy monitoring przesyłek

Dostępny bezpłatnie (dla klientów Siódemki) moduł bezproblemowo zintegrował się z wdrożonym w Mówisz i Masz programem magazynowo-sprzedażowym Subiekt GT. Aplikacja została stworzona w taki sposób, żeby funkcjonalnie i wizualnie była jednolita z Subiektem GT. Dzięki temu nawigacja i obsługa 7BSC nie sprawia żadnych problemów - jest prosta i intuicyjna.
Moduł przygotowany przez Siódemkę szybko wpisał się w codzienną praktykę funkcjonowania sklepu, znacznie przyśpieszając obsługę wysyłek. Dzięki natychmiastowemu importowi adresów kontrahentów oraz integracji baz danych z systemem Subiekt, proces wysyłki został w pełni zautomatyzowany. Wyeliminowano konieczność czasochłonnego, ręcznego wypełniania listów przewozowych oraz błędy w adresowaniu paczek. 

- Sprzedaż i wysyłka w jednym programie to wygodne, praktyczne i w pełni bezpieczne rozwiązanie. Przyspieszenie i uporządkowanie procesów wysyłki skutkuje zwiększeniem potencjału sprzedaży i pozwala na perfekcyjną i bezbłędną obsługę klienta. – podkreśla Paweł Orzyłowski.

Moduł wysyłkowy Siódemki umożliwia także monitoring przesyłek. W razie jakichkolwiek problemów z dotarciem paczki do adresata, firma, która ją nadała ma możliwość szybkiej i precyzyjnej reakcji, bez kłopotu ją lokalizując za pomocą numeru listu przewozowego.
- Moduł wysyłkowy 7 Business Ship Control sprawdził się w codziennym funkcjonowaniu naszego sklepu. Tworzenie listów przewozowych odbywa się automatycznie. Dzięki temu zaoszczędziliśmy dużo czasu i pieniędzy, a co najważniejsze możemy w pełni skoncentrować się na obsłudze klienta. Zwiększony wolumen wysyłanych paczek nie jest dla nas problemem i ze spokojem możemy myśleć o dalszym rozwoju naszego biznesu – podsumowuje Paweł Orzyłowski.

Źródło: Siódemka S.A.

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Pomarańczowe koperty zaskoczyły kierowców. Kto może na nich parkować, a kto dostanie 300 zł mandatu?

W Polsce pojawił się nowy rodzaj oznakowania parkingów, to pomarańczowe koperty. W pierwszych dniach ich funkcjonowania kierowcy masowo pytali, co właściwie oznaczają, dla kogo są przeznaczone i czy można zostawić na nich auto bez ryzyka mandatu. Okazuje się, że parkowanie na nich nie jest dla wszystkich, a zasady są wyjątkowo rygorystyczne. Miejsce może zająć tylko wąska grupa kierowców, a pozostali ryzykują mandatem nawet do 300 zł. Gdzie dokładnie się pojawiły i kogo obowiązują?

Dlaczego ta data w kalendarzu jest dla kierowców ważniejsza niż myślisz? Twój samochód będzie wdzięczny, jak o tym nie zapomnisz

Pewnego zimnego poranka, gdy szyby pokrywa szron, a oddech zamienia się w chmurę pary, siadasz za kierownicą. Przekręcasz kluczyk w stacyjce i z wstrzymanym oddechem słuchasz, jak silnik próbuje ożyć. Czasem odpala za pierwszym razem. Innym razem krztusi się, marudzi, a w najgorszym scenariuszu w ogóle nie daje znaku życia. Winisz wtedy akumulator. A co, jeśli powodem twoich kłopotów jest coś zupełnie innego? Co, jeśli klucz do tej zagadki tkwi w tym, co zalewasz do baku, a wszystko zmienia się w Polsce w dwóch datach: 1 i 16 listopada? To dni, w których na stacjach paliw po cichu dochodzi do zmiany, która decyduje o komforcie i bezawaryjności twojej podróży.

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony. Kalkulacja opłat

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony mogą wynosić miesięcznie nawet 10 tys. zł. Co przewoźnik może z tym zrobić? Kalkulacja opłat jest niezbędna.

Rejestracja pojazdu online od 2027 roku. Nowe przepisy uproszczą formalności i zwiększą bezpieczeństwo kierowców

Od 2027 r. rejestracja pojazdu w Polsce przejdzie największą zmianę od lat. Nowe przepisy pozwolą złożyć wniosek całkowicie online, bez papierowych dokumentów i bez wizyty w urzędzie. Kierowcy szybciej zarejestrują samochód, a organy rejestrujące zyskają dostęp do danych pojazdów z innych krajów UE dzięki systemowi AVI. Mniej formalności, większe bezpieczeństwo i koniec niepotrzebnych obowiązków przy rejestracji aut sprowadzonych z zagranicy.

REKLAMA

Weto Nawrockiego w sprawie zmian w Prawie o ruchu drogowym. Przewoźnicy bez cyfrowych zezwoleń EKMT. Miały wejść w styczniu 2026 r.

Kolejne weta Prezydenta RP Karola Nawrockiego dotykają polskich przewoźników. Nie będzie cyfrowych zezwoleń EKMT od stycznia 2026 r., na które tak czekali. Spada konkurencyjność polskich przewoźników drogowych na arenie międzynarodowej.

KGP: 106 240 interwencji, 349 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 240 interwencji. Byli wzywani do 349 wypadków drogowych.

Czy od tego roku za brak opon zimowych są kary? Jakie opony zimowe wybrać - 3PMSF czy M+S? Opady śniegu wkrótce, to już czas na zmianę

Jak co roku, kierowców w Polsce dręczy pytanie, czy to już pora zmiany opon letnich na zimowe. Jesienią aura za oknem bywa niejednoznaczna, w nocy zaskakując nas przymrozkami, zaś w słoneczne dni nadal oferując nawet kilkanaście stopni Celsjusza na plusie. Co z oponami - czy to już czas na przekładkę u wulkanizatora? Zwłaszcza, że zaraz ma sypnąć śniegiem nie tylko w górach.

Leasing czy wynajem? Co wybrać, co dzieje się z autem po zakończeniu umowy [Gość Infor.pl]

Końcówka roku to gorący czas dla branży leasingowej i motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców szuka jeszcze sposobów na optymalizację kosztów, rozważa wymianę samochodu lub zakup kolejnego pojazdu. Wybór jednak nie jest prosty – bo czy lepiej zdecydować się na leasing, czy na wynajem długoterminowy? O różnicach między tymi formami finansowania mówił w rozmowie z Szymonem Glonkiem (Infor.pl) Tomasz Jabłoński, wiceprezes PKO Leasing.

REKLAMA

Sezonowe OC dla motocykli i kamperów? Sejmowa Komisja prosi rząd o analizę. Co to oznacza dla kierowców w 2026 r.

Sejmowa Komisja do Spraw Petycji po rozpatrzeniu obywatelskiej petycji przyjęła Dezyderat nr 173, w którym zwraca się do Prezesa Rady Ministrów o kompleksową analizę wprowadzenia czasowego (sezonowego) ubezpieczenia OC dla pojazdów używanych tylko przez część roku, takich jak motocykle, kampery czy kabriolety. To pierwszy formalny krok mogący otworzyć debatę nad zmianą zasad ciągłości OC stosowanych dziś w Polsce. Może to oznaczać poważne oszczędności dla posiadaczy pojazdów podlegających obowiązkowi ubezpieczenia OC.

Szok na rynku OC! Sprawdź, czy Ty też możesz płacić o 120 zł mniej

Ceny OC wreszcie zaczęły spadać. Po latach podwyżek kierowcy znów mogą mówić o realnych oszczędnościach. W niektórych miastach różnice sięgają nawet ponad 100 zł! Eksperci nie mają wątpliwości: na rynku ubezpieczeń dzieje się coś, czego dawno nie widzieliśmy. Czy to początek większej fali obniżek? Sprawdź, ile możesz zyskać na swojej polisie i dlaczego właśnie teraz warto porównać oferty.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA