REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym

Subskrybuj nas na Youtube
Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym
Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym
Photographer Marek Lazowski

REKLAMA

REKLAMA

W miarę rozwijania się sklepów internetowych przychodzi moment, w którym obsługa wysyłek przez kilku założycieli staje się zbyt mało wydajna. Wtedy trzeba zainwestować w programy obsługujące wysyłki w branży e-commerce.

REKLAMA

E-sklep ma w swoim asortymencie takie artykuły, jak pościele, koce, ręczniki, prześcieradła, a także meble dziecięce, dywany i liczne akcesoria. Firma zaczynała od realizacji kilkunastu transakcji dziennie. Sprzedaż jednak błyskawicznie się rozwinęła, m.in. dzięki wypracowanym wcześniej relacjom z dostawcami i producentami, którzy oferowali najwyższej jakości asortyment. Obecnie sklep wysyła od 200 do 250 paczek dziennie, a w sezonie, czyli m.in. w okresie przedświątecznym nawet 400.

REKLAMA

Po rozpoczęciu działalności, pracownicy radzili sobie przy „ręcznej” obsłudze kilku osób, lecz szybki wzrost sprzedaży wymusił wprowadzenie rozwiązań, które poprawiłyby wydajność i zapewniły płynność procesów operacyjnych. Przede wszystkim firma rozwinęła magazyny, zwiększając ich powierzchnię do 350 m2, a następnie wprowadziła aplikację magazynowo – sprzedażową – Subiekt GT. Rozbudowa magazynu i instalacja systemu IT znacznie podniosła potencjał firmy, lecz obsługa dużej ilości wysyłek w dalszym ciągu była tzw. wąskim gardłem.

- Gdy liczba transakcji przekroczyła pewien pułap, ręczne wypisywanie listów przewozowych zajmowało praktycznie cały nasz czas, nie dając możliwości wykonywania innych czynności. Zautomatyzowanie procesu wysyłki było dla nas absolutnym priorytetem – mówi Paweł Orzyłowski, właściciel e-sklepu. Sklep Mówisz i Masz korzysta z usług kurierskich Siódemki. Gdy w grudniu 2012 roku firma kurierska udostępniła rozwiązanie 7 Business Ship Control dostosowane do współpracy z programem Subiekt GT, firma niezwłocznie wdrożyła moduł wysyłkowy Siódemki u siebie.

Jak działa rozwiązanie Business Ship Control?

7 Business Ship Control stanowi unikatowe na rynku, zaawansowane rozwiązanie wspierające proces obsługi przesyłek dla małych i średnich firm, przede wszystkim branży e-commerce. Cechą charakterystyczną aplikacji jest prostota instalacji i łatwość użytkowania. 7 Business Ship Control jest nakładką w pełni integrującą się z głównym systemem magazynowo - sprzedażowym używanym w danym przedsiębiorstwie. Obecnie rozwiązanie dostosowane jest do współpracy z systemami: WF-Mag, Symfonia, Forte, Sello, Asystent, Optima, SoteShop i Subiekt GT.
Rozwiązanie 7 Business Ship Control umożliwia pełną konfigurację danych do wysyłki z własnej bazy programu Subiekt GT oraz tworzenie samego listu przewozowego na podstawie danych z faktury sprzedażowej i jego wydruk na dowolnej drukarce. Ułatwia także przygotowanie i drukowanie zbiorczego dokumentu wydania przesyłek kurierowi w formie manifestu kurierskiego. Umożliwia pobieranie aktualnych statusów etapu doręczenia przesyłki, przypisanych do odbioru lub dokumentu sprzedaży (faktury lub WZ), oraz tworzenie i drukowanie zestawień nadanych przesyłek. Daje szansę ponownego wydrukowania listu, jak również tworzenia szablonów dokumentów za pomocą modułu konfiguracyjnego aplikacji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Łatwy monitoring przesyłek

REKLAMA

Dostępny bezpłatnie (dla klientów Siódemki) moduł bezproblemowo zintegrował się z wdrożonym w Mówisz i Masz programem magazynowo-sprzedażowym Subiekt GT. Aplikacja została stworzona w taki sposób, żeby funkcjonalnie i wizualnie była jednolita z Subiektem GT. Dzięki temu nawigacja i obsługa 7BSC nie sprawia żadnych problemów - jest prosta i intuicyjna.
Moduł przygotowany przez Siódemkę szybko wpisał się w codzienną praktykę funkcjonowania sklepu, znacznie przyśpieszając obsługę wysyłek. Dzięki natychmiastowemu importowi adresów kontrahentów oraz integracji baz danych z systemem Subiekt, proces wysyłki został w pełni zautomatyzowany. Wyeliminowano konieczność czasochłonnego, ręcznego wypełniania listów przewozowych oraz błędy w adresowaniu paczek. 

- Sprzedaż i wysyłka w jednym programie to wygodne, praktyczne i w pełni bezpieczne rozwiązanie. Przyspieszenie i uporządkowanie procesów wysyłki skutkuje zwiększeniem potencjału sprzedaży i pozwala na perfekcyjną i bezbłędną obsługę klienta. – podkreśla Paweł Orzyłowski.

Moduł wysyłkowy Siódemki umożliwia także monitoring przesyłek. W razie jakichkolwiek problemów z dotarciem paczki do adresata, firma, która ją nadała ma możliwość szybkiej i precyzyjnej reakcji, bez kłopotu ją lokalizując za pomocą numeru listu przewozowego.
- Moduł wysyłkowy 7 Business Ship Control sprawdził się w codziennym funkcjonowaniu naszego sklepu. Tworzenie listów przewozowych odbywa się automatycznie. Dzięki temu zaoszczędziliśmy dużo czasu i pieniędzy, a co najważniejsze możemy w pełni skoncentrować się na obsłudze klienta. Zwiększony wolumen wysyłanych paczek nie jest dla nas problemem i ze spokojem możemy myśleć o dalszym rozwoju naszego biznesu – podsumowuje Paweł Orzyłowski.

Źródło: Siódemka S.A.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szok: 85-latek wjechał do galerii handlowej. Czy seniorzy powinni mieć badania, by zachować prawo jazdy? Tak wyglądają przepisy 2025

Incydent w Gdyni, gdzie 25 czerwca 85-letni kierowca wjechał samochodem do wnętrza centrum handlowego Riviera przy ul. Kazimierza Górskiego, wywołał lawinę pytań o bezpieczeństwo na drogach i zdolność osób starszych do prowadzenia pojazdów. Zdarzenie to, choć na szczęście bez poważniejszych obrażeń, zakończyło się mandatem dla mężczyzny i wnioskiem policji o skierowanie go na badania zdrowotne. To nietypowe zdarzenie ponownie stawia kluczowe pytanie: czy badania lekarskie dla kierowców seniorów powinny być obowiązkowe? Czy seniorzy mogą prowadzić auto po 80-tce bez dodatkowych wymogów? Sprawdzamy, jak wyglądają przepisy dla kierowców seniorów 2025.

500 zł kary za przejazd autostradą. Ty też możesz dostać wezwanie

Choć system e-TOLL przeszedł już do historii, konsekwencje jego działania wciąż odczuwają tysiące kierowców. Od miesięcy z Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wysyłane są pisma wzywające do zapłaty 500 zł kary za przejazd autostradą bez opłaty. Nie są to oszustwa, to realne działania urzędów skarbowych. Kogo dotyczą wezwania? Jak się odwołać? Sprawdź, zanim będzie za późno.

Wakacje 2025. Czerwiec i sierpień to najtragiczniejsze miesiące na drogach – sprawdź dlaczego

Latem rośnie liczba wypadków drogowych. Jazda na zderzaku, zajeżdżanie drogi i pośpiech to wciąż najczęstsze błędy kierowców. Kampania społeczna "Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie" przypomina, jak ich unikać i dlaczego warto jeździć z głową.

KGP: 121 594 interwencji, 527 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 121 594 interwencji. Byli wzywani do 527 wypadków drogowych.

REKLAMA

Badanie techniczne pojazdu w 2025 roku – nowe kary, podwyżki i zmiany. Sprawdź, co się zmieni

Rząd szykuje rewolucję w badaniach technicznych pojazdów. Choć ceny formalnie się nie zmieniły, kierowcy muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami: za spóźnienie zapłacisz nawet trzykrotność standardowej stawki, a diagnosta może elektronicznie zatrzymać Ci dowód rejestracyjny. Na horyzoncie natomiast pojawiają się wysokie podwyżki cen badań technicznych. Sprawdzamy, ile kosztuje przegląd techniczny w 2025 roku i jakie zmiany są planowane.

Auto dla seniora: hybryda czy benzyna? Sprawdź, jak zaoszczędzić nawet 35 tys. zł

Samochody hybrydowe reklamowane są jako oszczędne, ciche i przyjazne środowisku. Wydają się idealne dla kierowców 50+, którzy szukają wygodnego i ekonomicznego auta na co dzień. Ale uwaga: mimo niższej akcyzy i korzyści dla producentów, to klient – często senior – musi dopłacić nawet 10 tysięcy złotych. Sprawdzamy, na co zwrócić uwagę przed zakupem.

Uwaga! Zaoszczędź nawet 1000 zł na paliwie rocznie – wystarczy 1 klik w Google Maps

Czy wiesz, że możesz oszczędzać paliwo bez zmiany stylu jazdy, samochodu ani stacji benzynowej? Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji Google Maps. Tryb oszczędzania paliwa, czyli tzw. eco routing, to niedoceniana funkcja, która w Polsce działa już od dłuższego czasu. Dzięki niej możesz zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 7%, co w praktyce oznacza nawet 1000 zł rocznie mniej za tankowanie.

Gigantyczne kary dla firm przewozowych podczas kontroli granicznych. Jak ich uniknąć

Kontrole na granicach mają Niemcy, Włochy, Austria, Holandia czy Szwecja. Państwa te przywróciły je głównie z obawy przed nielegalną imigracją. Co sprawdza się na granicach? Co trzeba wiedzieć, aby nie narazić się na gigantyczne kary? Najbardziej zagrożeni są przewoźnicy.

REKLAMA

Drogie OC? Będzie jeszcze drożej. Nawet 1000 zł za polisę

Składki OC w 2025 roku nadal rosną, a to dopiero początek. Wzrost kosztów napraw, inflacja oraz większa liczba szkód sprawiają, że kierowcy muszą liczyć się z kolejnymi podwyżkami. Sprawdź, kto zapłaci najwięcej i jak ograniczyć koszt obowiązkowego ubezpieczenia.

Bat na pijanych kierowców! 2500 zł mandatu i przepadek auta za jazdę po alkoholu

Chociaż nowe przepisy działają od marca 2024 roku, nadal wielu kierowców ryzykuje jazdę pod wpływem alkoholu. To poważny błąd – w 2025 roku sądy nie mają litości. Wystarczy 1,5 promila, by stracić samochód albo zapłacić jego równowartość. Dowiedz się, co grozi za jazdę po alkoholu w 2025 roku, w tym mandat w wysokości co najmniej 2500 zł i wieloletni zakaz prowadzenia pojazdów. Sprawdź, jak nowe przepisy uderzają w nietrzeźwych kierowców.

REKLAMA