REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym

Subskrybuj nas na Youtube
Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym
Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym
Photographer Marek Lazowski

REKLAMA

REKLAMA

W miarę rozwijania się sklepów internetowych przychodzi moment, w którym obsługa wysyłek przez kilku założycieli staje się zbyt mało wydajna. Wtedy trzeba zainwestować w programy obsługujące wysyłki w branży e-commerce.

REKLAMA

E-sklep ma w swoim asortymencie takie artykuły, jak pościele, koce, ręczniki, prześcieradła, a także meble dziecięce, dywany i liczne akcesoria. Firma zaczynała od realizacji kilkunastu transakcji dziennie. Sprzedaż jednak błyskawicznie się rozwinęła, m.in. dzięki wypracowanym wcześniej relacjom z dostawcami i producentami, którzy oferowali najwyższej jakości asortyment. Obecnie sklep wysyła od 200 do 250 paczek dziennie, a w sezonie, czyli m.in. w okresie przedświątecznym nawet 400.

REKLAMA

Po rozpoczęciu działalności, pracownicy radzili sobie przy „ręcznej” obsłudze kilku osób, lecz szybki wzrost sprzedaży wymusił wprowadzenie rozwiązań, które poprawiłyby wydajność i zapewniły płynność procesów operacyjnych. Przede wszystkim firma rozwinęła magazyny, zwiększając ich powierzchnię do 350 m2, a następnie wprowadziła aplikację magazynowo – sprzedażową – Subiekt GT. Rozbudowa magazynu i instalacja systemu IT znacznie podniosła potencjał firmy, lecz obsługa dużej ilości wysyłek w dalszym ciągu była tzw. wąskim gardłem.

- Gdy liczba transakcji przekroczyła pewien pułap, ręczne wypisywanie listów przewozowych zajmowało praktycznie cały nasz czas, nie dając możliwości wykonywania innych czynności. Zautomatyzowanie procesu wysyłki było dla nas absolutnym priorytetem – mówi Paweł Orzyłowski, właściciel e-sklepu. Sklep Mówisz i Masz korzysta z usług kurierskich Siódemki. Gdy w grudniu 2012 roku firma kurierska udostępniła rozwiązanie 7 Business Ship Control dostosowane do współpracy z programem Subiekt GT, firma niezwłocznie wdrożyła moduł wysyłkowy Siódemki u siebie.

Jak działa rozwiązanie Business Ship Control?

7 Business Ship Control stanowi unikatowe na rynku, zaawansowane rozwiązanie wspierające proces obsługi przesyłek dla małych i średnich firm, przede wszystkim branży e-commerce. Cechą charakterystyczną aplikacji jest prostota instalacji i łatwość użytkowania. 7 Business Ship Control jest nakładką w pełni integrującą się z głównym systemem magazynowo - sprzedażowym używanym w danym przedsiębiorstwie. Obecnie rozwiązanie dostosowane jest do współpracy z systemami: WF-Mag, Symfonia, Forte, Sello, Asystent, Optima, SoteShop i Subiekt GT.
Rozwiązanie 7 Business Ship Control umożliwia pełną konfigurację danych do wysyłki z własnej bazy programu Subiekt GT oraz tworzenie samego listu przewozowego na podstawie danych z faktury sprzedażowej i jego wydruk na dowolnej drukarce. Ułatwia także przygotowanie i drukowanie zbiorczego dokumentu wydania przesyłek kurierowi w formie manifestu kurierskiego. Umożliwia pobieranie aktualnych statusów etapu doręczenia przesyłki, przypisanych do odbioru lub dokumentu sprzedaży (faktury lub WZ), oraz tworzenie i drukowanie zestawień nadanych przesyłek. Daje szansę ponownego wydrukowania listu, jak również tworzenia szablonów dokumentów za pomocą modułu konfiguracyjnego aplikacji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Łatwy monitoring przesyłek

REKLAMA

Dostępny bezpłatnie (dla klientów Siódemki) moduł bezproblemowo zintegrował się z wdrożonym w Mówisz i Masz programem magazynowo-sprzedażowym Subiekt GT. Aplikacja została stworzona w taki sposób, żeby funkcjonalnie i wizualnie była jednolita z Subiektem GT. Dzięki temu nawigacja i obsługa 7BSC nie sprawia żadnych problemów - jest prosta i intuicyjna.
Moduł przygotowany przez Siódemkę szybko wpisał się w codzienną praktykę funkcjonowania sklepu, znacznie przyśpieszając obsługę wysyłek. Dzięki natychmiastowemu importowi adresów kontrahentów oraz integracji baz danych z systemem Subiekt, proces wysyłki został w pełni zautomatyzowany. Wyeliminowano konieczność czasochłonnego, ręcznego wypełniania listów przewozowych oraz błędy w adresowaniu paczek. 

- Sprzedaż i wysyłka w jednym programie to wygodne, praktyczne i w pełni bezpieczne rozwiązanie. Przyspieszenie i uporządkowanie procesów wysyłki skutkuje zwiększeniem potencjału sprzedaży i pozwala na perfekcyjną i bezbłędną obsługę klienta. – podkreśla Paweł Orzyłowski.

Moduł wysyłkowy Siódemki umożliwia także monitoring przesyłek. W razie jakichkolwiek problemów z dotarciem paczki do adresata, firma, która ją nadała ma możliwość szybkiej i precyzyjnej reakcji, bez kłopotu ją lokalizując za pomocą numeru listu przewozowego.
- Moduł wysyłkowy 7 Business Ship Control sprawdził się w codziennym funkcjonowaniu naszego sklepu. Tworzenie listów przewozowych odbywa się automatycznie. Dzięki temu zaoszczędziliśmy dużo czasu i pieniędzy, a co najważniejsze możemy w pełni skoncentrować się na obsłudze klienta. Zwiększony wolumen wysyłanych paczek nie jest dla nas problemem i ze spokojem możemy myśleć o dalszym rozwoju naszego biznesu – podsumowuje Paweł Orzyłowski.

Źródło: Siódemka S.A.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nowy egzamin na prawo jazdy 2025. Za te błędy oblejesz od razu – zobacz pełną listę

Od lipca 2025 roku jeden błąd wystarczy, by zakończyć egzamin na prawo jazdy wynikiem negatywnym – bez możliwości dokończenia jazdy. Zobacz, co się zmieniło, które błędy kończą egzamin natychmiast i jak się do niego przygotować.

Od kiedy nowy tachograf 2025? Błędy lokalizacji, problemy z czasem pracy [OBSŁUGA]

Od kiedy w przewozach międzynarodowych Unii Europejskiej obowiązuje wyłącznie nowy tachograf (G2V2)? Jak go obsługiwać? Są błędy lokalizacji i problemy z czasem pracy. Na co uważać, by uniknąć kar?

5 tys. euro kary dla przewoźnika. 120 euro mandatu dla kierowcy. Kary za złe zabezpieczenie ładunku podczas transportu za granicą [Normy]

Złe zabezpieczenie ładunku podczas transportu za granicą może słono kosztować przewoźnika i kierowcę. W Niemczech przewoźnik zapłaci nawet 5 tys. euro kary, a kierowca 120 euro mandatu. Jakie są przepisy i normy w krajach UE?

Kupiłeś opony w internecie? Podatek PCC w 2025 może Cię zaskoczyć – zobacz, kiedy zapłacić i jak uniknąć kary

W 2025 roku fiskus sprawdza, kto powinien zapłacić podatek PCC za zakupy online. Jeśli kupiłeś opony przez internet: na OLX, Allegro lub Facebook Marketplace i możesz mieć obowiązek złożenia deklaracji PCC-3 i zapłacenia należnego podatku. Podatek od zakupu opon przez internet dotyczy także osób prywatnych. Zobacz, kiedy trzeba zapłacić PCC, ile wynosi kara za brak zgłoszenia oraz jak uniknąć konsekwencji.

REKLAMA

Wakacyjny drink i… utracone prawo jazdy? Co grozi za alkohol na wodzie i ścieżkach

Prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu stanowi poważne zagrożenie – niezależnie od tego, czy poruszamy się po drogach, wodzie czy ścieżkach rowerowych. Przepisy są w tym względzie jasne, choć w niektórych sytuacjach mogą budzić wątpliwości. Warto wiedzieć, jakie konsekwencje grożą za nieodpowiedzialne zachowanie, w tym potencjalna utrata prawa jazdy.

KGP: 122 159 interwencji, 550 wypadków drogowych, 37 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 122 159 interwencji. Byli wzywani do 550 wypadków drogowych.

Punkty karne: ile możesz mieć, kiedy się kasują, jak odzyskać prawo jazdy?

Zastanawiasz się, ile punktów karnych możesz mieć i kiedy znikają z Twojego konta? Interesują Cię najnowsze przepisy na 2025 rok dotyczące kasowania punktów, kursów redukcyjnych i tego, jak nie stracić prawa jazdy ani nie przepłacić za OC w 2025 roku? Ten kompleksowy przewodnik rozwieje wszelkie wątpliwości. Dowiedz się, co oznaczają punkty karne, jak działają nowe limity dla doświadczonych i początkujących kierowców, a także jakie są konsekwencje przekroczenia dozwolonej liczby punktów.

Nowe kary dla kierowców 2025. Rząd właśnie przyjął projekt. Konfiskata auta, więzienie, dożywotni zakaz prowadzenia

Rządowa ofensywa przeciwko piratom drogowym! W dniu 3.07.2025 Rada Ministrów przyjęła projekt nowych przepisów dla kierowców, który ma skuteczniej walczyć z najgroźniejszymi przestępstwami na drogach. Koniec z brawurą, nielegalnymi wyścigami i lekceważeniem zakazów. Bandyci drogowi mogą spodziewać się surowych kar, w tym nawet przepadku pojazdu, dożywotniego zakazu prowadzenia i więzienia. Zmiany w Kodeksie karnym i Prawie o ruchu drogowym mają wejść w życie jeszcze w 2025 roku i stanowić punkt zwrotny w walce o bezpieczeństwo na polskich drogach.

REKLAMA

Nowy węzeł drogowy na S19 i kolejne odcinki drogi w planach

GDDKiA ogłosiła przetarg na budowę dodatkowego węzła drogowego na S19 koło Białegostoku - Dobrzyniewo Północ. W planach także inne odcinki drogi. S19 w Podlaskiem ma liczyć 177 km, a budowa jest podzielona na 15 odcinków.

Stracisz prawo jazdy po 65. roku życia? Nowe badania seniorów od 1 lipca? Sprawdzamy, co naprawdę się zmienia

Czy po 65. roku życia naprawdę trzeba będzie robić badania, żeby nadal prowadzić samochód? W sieci krąży wiele niepokojących informacji, ale nie wszystkie mają potwierdzenie w przepisach. Sprawdziliśmy, jakie zmiany faktycznie wchodzą w życie, co grozi za brak badań po 75. roku życia i czy osoby starsze mogą legalnie prowadzić auto bez zaświadczenia lekarskiego.

REKLAMA