REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Prezes Poczty Polskiej powołany

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

21 maja 2013 roku Rada Nadzorcza Poczty Polskiej S.A., po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego na stanowiska Prezesa, Wiceprezesa oraz trzech Członków Zarządu Poczty Polskiej S.A.

REKLAMA

W dniu 21 maja 2013 roku Rada Nadzorcza Poczty Polskiej S.A., po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego na stanowiska Prezesa, Wiceprezesa oraz trzech Członków Zarządu Poczty Polskiej S.A. (w trybie określonym w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2003 r. w sprawie przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko członka zarządu w niektórych spółkach handlowych) w skład Zarządu Poczty Polskiej II Kadencji powołała następujące osoby:

Pana Jerzego Jóźkowiaka - na stanowisko Prezesa Zarządu
Pana Ireneusza Piecucha - na stanowisko Wiceprezesa Zarządu
Pana Mariusza Zarzyckiego - na stanowisko Członka Zarządu
Pana Janusza Wojtasa - na stanowisko Członka Zarządu
Pana Piotra Michalskiego - na stanowisko Członka Zarządu

II Kadencja Zarządu Poczty Polskiej S.A. rozpocznie się w następnym dniu po odbyciu Walnego Zgromadzenia zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok obrotowy kończący się w dniu 31 grudnia 2012 roku.
Notki biograficzne członków Zarządu Poczty Polskiej II Kadencji

REKLAMA

REKLAMA

Jerzy Jóźkowiak – jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej (dawniej SGPiS) w Warszawie – specjalizacja Ekonomia i Organizacja Handlu Zagranicznego.
Od 2002 do 2008 roku pracował w BRE Banku S.A. m.in. jako dyrektor ds. Finansów Ryzyka i Operacji w Pionie Bankowości detalicznej (MultiBank i mBank). W latach 2003 – 2008: członek Zarządu BRE i dyrektor finansowy (CFO). Odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie systemu informacji zarządczej, sprzedażowej, finansowej i o kliencie.
Wcześniej pracował jako dyrektor wykonawczy pionu zarządzania ryzykiem Banku Pekao S.A. Nadzorował liczne projekty dotyczące np. wykorzystania międzynarodowych standardów rachunkowości do prezentacji ryzyka finansowego, czy zasad kształtowania wyniku Banku z zarządzeniami polityki wyceny aktywów.
Karierę rozpoczynał w 1993 roku w Powszechnym Banku Gospodarczym S.A. Kierował m.in. spółką PBG – Fundusz Inwestycyjny. Był także wiceprezesem Zarządu PBG S.A. Grupa Pekao S.A.
W latach 1984 – 1990: pracownik naukowy w Instytucie Rozwoju Gospodarczego SGH.
Od stycznia do grudnia 2010 roku prezes MNI S.A., spółki notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Od marca 2011 roku Prezes Zarządu Poczty Polskiej S.A.

Ireneusz Piecuch – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 1991 roku ukończył aplikację sędziowską. Rok później, po ukończeniu aplikacji radcowskiej, został wpisany na listę radców prawnych. Od 1995 roku, przez 11 lat swojej kariery związany z IBM Polska spółka z o.o., gdzie w latach 2001 – 2006 pracował jako Dyrektor Operacyjny odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie nowego modelu zarządzania sprzedażą oraz działalność działu marketingu.
Od 2006 do 2009 roku związany z Telekomunikacją Polską SA, gdzie sprawował funkcję członka Zarządu ds. strategii i rozwoju biznesu, odpowiedzialnego m.in. za zbudowanie Departamentu Strategii i przygotowanie nowej strategii Grupy TP. Wcześniej był Sekretarzem Grupy TP i dyrektorem Pionu Prawnego Grupy TP.
Od 2009 roku prowadzi własną kancelarię prawną. Od 2010 roku jest Partnerem w kancelarii CMS Cameron McKenna.

Mariusz Zarzycki – ukończył w 1991 r. studia ekonomiczne na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwent University of Stockholm (specjalność: Bankowość i Finanse). Karierę zawodową rozpoczął w 1992 roku w Banku Przemysłowym SA w Łodzi. W latach 1993 – 1998 pracował w Powszechnym Banku Gospodarczym SA – Grupa Pekao S.A. Brał udział w procesie konsolidacji Grupy Pekao SA, w Zespole Problemowym ds. Informatyki Grupy Pekao SA.W latach 1998 – 2008 pracował w BRE Banku SA m.in. jako wicedyrektor Departamentu Informatyki i Telekomunikacji, dyrektor Departamentu Informatyki Bankowości Detalicznej, dyrektor Departamentu Rozwoju Technologii Informatycznych oraz dyrektor Banku ds. Informatyki.
Był również dyrektorem ds. informatyki i finansów w projekcie budowy nowego banku detalicznego oraz dyrektorem projektu wdrożenia nowego podstawowego systemu dla pionów bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej BRE Banku.
W latach 2008 – 2010: wiceprezes Zarządu Banku PKO BP S.A. odpowiedzialny za obszar informatyki i usług, a także członek rad nadzorczych Inteligo Financial Services oraz Wilanów Investment.
Od lutego 2011 roku pracuje w Zarządzie Poczty Polskiej SA, nadzorując obszar infrastruktury, operacji oraz IT.

Janusz Wojtas – ukończył Ekonomikę i Organizację Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Łódzkim. Jest także absolwentem programu menedżerskiego – IESE Business School, University of Navarra.
Początek kariery to praca w BIG Banku S.A. potem Powszechnym Banku Gospodarczym S.A. a następnie PBG S.A. – Grupa Pekao S.A., z której odchodzi w 1998 roku jako Dyrektor w Departamencie Bankowości Przedsiębiorstw.
Od 1999 roku do 2005 roku zatrudniony w PKO BP – kolejno na stanowiskach zastępcy dyrektora Departamentu Bankowości Korporacyjnej, a następnie dyrektora Departamentów: Finansowania Projektów Inwestycyjnych, Klienta Strategicznego, Klienta Korporacyjnego i dyrektora zarządzającego w obszarze klienta korporacyjnego. Był członkiem Komitetu Zarządzania Aktywami i Pasywami Banku i członkiem Komitetu Kredytowego Banku.
Był także przewodniczącym Rady Nadzorczej Bankowego Funduszu Leasingowego S.A.
W latach 2005 – 2008 członek Zarządu, dyrektor Banku ds. Bankowości Korporacyjnej w BRE Banku S.A. Odpowiadał za nadzór nad obszarem bankowości korporacyjnej banku (MSP, duże firmy, korporacje międzynarodowe). Wiceprzewodniczący Komitetu Kredytowego Zarządu Banku, przewodniczący Rady Nadzorczej BRE Leasing SP z o.o. oraz członek International Corporate Banking Board w ramach Grupy Commerzbanku.
Po 2009 roku własna działalność gospodarcza – doradztwo w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania oraz procesów restrukturyzacyjnych.
Od czerwca 2011 roku, członek Zarządu Poczty Polskiej SA, odpowiedzialny za marketing, politykę produktową oraz obszar sprzedaży usług pocztowych i finansowych.

Piotr Michalski – absolwent Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego na Uniwersytecie Łódzkim – kierunek Finanse i Bankowość. Studiował także na Uniwersytecie w Nijmegen. Wykładowca w obszarze finansów na UŁ i studiach podyplomowych SGH.
Karierę rozpoczynał m.in. w Warszawskiej Grupie Konsultingowej, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery, do poziomu współwłaściciela. W ramach prac na rzecz WGK uczestniczył z sukcesem w kilkudziesięciu projektach z zakresu: analizy finansowej, przygotowania biznesplanów, wycen, fuzji i przejęć, strategii, restrukturyzacji i prywatyzacji polskich przedsiębiorstw.
W latach 2001 – 2002 Dyrektor Działu Ryzyka w Kredyt Lease S.A., gdzie nadzorował obszar ryzyka kredytowego oraz efektywne przejęcie przez Spółkę pierwszych portfeli leasingowych w Polsce.
Od 2002 do 2006 roku pracował w Banku Pocztowym, jako dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem. Nadzorował obszar ryzyka kredytowego, ryzyka płynności i ryzyk rynkowych.
W latach 2006 – 2010 odpowiadał za controlling i informację zarządczą w BRE Banku, jako dyrektor Departamentu. Aktywnie uczestniczył we wdrożeniu nowego systemu planowania i monitorowania wyników, systemu zarządzania kapitałem, systemu EIS oraz rozbudowie systemu MIS. Natomiast od 2010 roku pracował w Bankowym Funduszu Leasingowym jako dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem.
Od lipca 2011 roku członek Zarządu Poczty Polskiej SA odpowiedzialny za rachunkowość i finanse

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Źródło: Materiały prasowe Poczty Polskiej S.A.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA