TimoCom to go: Jak klienci oceniają serwis
REKLAMA
REKLAMA
Za pomocą platformy on-line można łatwo i szybko dopasować odpowiednie ładunki do przestrzeni ładunkowej. Trudności pojawiają się, gdy przedsiębiorca będący równocześnie kierowcą przebywając w trasie nie posiada dostępu do internetu.
REKLAMA
REKLAMA
Aby w takiej sytuacji zapobiec "pustym przebiegom" TimoCom wprowadził rozwiązanie: dzięki infolinii TimoCom to go użytkownicy, będąc w trasie, mogą nie tylko telefonicznie zasięgnąć informacji o aktualnych ofertach na giełdzie transportowej, ale również na bieżąco umieszczać w niej własne oferty przewozowe za pośrednictwem ekspertów TimoCom. Oferta ta jest do dyspozycji klientów z całej Europy już od roku.
„Kiedy miałem problem z dostępem do sieci, wystarczyło, że zadzwoniłem pod odpowiedni numer, a konsultant wprowadził oferty moich samochodów na giełdę. W ten sposób uniknąłem kosztownych konsekwencji, które związane są z przestojami czy pustymi przebiegami" - wyjaśnia Piotr Romanowski z polskiej firmy transportowej VIKO.
Victor Bodean z portugalskiej firmy Campion Trans-Transportes, Lda był akurat w trasie w Hiszpanii i nie mógł znaleźć połączenia internetowego za pomocą swojego Internetu mobilnego. „Pan Bodean miał już jeden dzień przestoju, kiedy wpadł mu do głowy TimoCom to go. Od razu znalazłam coś dla niego, tak, aby mógł kontynuować przewóz”, relacjonuje Account Manager Melania Murilla y Sousa.
Przedsiębiorca będący równocześnie kierowcą Tamás Hegyi z Węgier podkreśla jak istotna jest na co dzień mobilność i elastyczność w jego biznesie: „W moim małym przedsiębiorstwie ten serwis jest bardzo praktyczny. Kiedy akurat nie możemy znaleźć dla naszych kierowców ładunków na drogę powrotną, dzwonią oni bezpośrednio do TimoCom to go.”
Na giełdzie transportowej bez dostępu do komputera
REKLAMA
Aby telefoniczne zapytanie klienta mogło zostać przyjęte, musi on zadzwonić z numeru telefonu komórkowego, który został zautoryzowany w TimoCom i podać numer ID użytkownika. W tym celu użytkownik powinien wprowadzić swój numer telefonu komórkowego do indeksu firm transportowych TC Profile® i aktywować opcję identyfikacji numeru.
Aby wprowadzić oferty w imieniu klienta, wyspecjalizowany personel posługujący się językiem ojczystym użytkownika potrzebuje tylko informacji dotyczących oczekiwanego kierunku i opis pojazdu. Bezpośrednio po tym klient otrzymuje email potwierdzający zebrane dane.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.