REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jakie warunki musi spełnić baza eksploatacyjna ?

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Posiadanie własnej bazy eksploatacyjnej to jeden z warunków jakie musi wypełnić przewoźnik aby otrzymać licencję transportową po 4 grudnia 2011.

Jakie zaplecze techniczne musi posiadać baza eksploatacyjna? Czy można ją wynająć, czy trzeba dysponował tytułem własności?. Jak spełnić wymagania, do minimum ograniczając niezbędne wydatki? - te, i wiele innych zagadnień związanych z unijnymi wymaganiami wobec przewoźników poruszymy już 19 października na konferencji  "Co czeka Twoją firmę transportową po 4 grudnia 2011 roku?".

REKLAMA

Konferencja już 19 października

4 grudnia 2011 r. w Polsce zaczną obowiązywać rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE z 21 października 2009 roku.

Nowe przepisy nakładają szereg wymagań wobec przewoźników.

Niewiele firm zdaje sobie sprawę ze skali zmian, jakie czekają rynek transportowy i nakładów finansowych, jakie trzeba ponieść aby spełnić wymagania unijnych przepisów.

ZAPISY NA KONFERENCJĘ I SZCZEGÓŁY: TUTAJ

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na spotkaniu omówimy najważniejsze zmiany i odpowiemy na najistotniejsze pytania:

  • Kogo dotyczą zmiany wprowadzone przepisami unijnymi (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady WE nr 1071-2009 z dnia 21 października 2009 r oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1072-2009 z dnia 21 października 2009 r.?
  • Jakie formalności muszą spełnić firmy przewozowe?
  • Jak uzyskać nową licencję wspólnotową?
  • Kto będzie wydawał nowe licencje i jak wymienić dotychczasowe uprawnienia?
  • Jakie wymogi musi spełniać siedziba przedsiębiorcy transportowego?
  • Kto może być zarządzającym transportem, jakie musi mieć kompetencje?
  • Jak rozumieć wymóg „dobrej reputacji?
  • Jakie warunki musi spełniać baza eksploatacyjna?
  • Jakim zapleczem technicznym (niezbędny sprzęt techniczny) musi dysponować przedsiębiorca transportowy?
  • Jak wypełnić warunki „minimalnej zdolności finansowej”?
  • Jaki jest wymagany kapitał i rezerwa finansowa?
  • Kto będzie kontrolował firmy transportowe pod kątem spełniania wymogów prawa unijnego?
  • Na jakim etapie są prace MI, które odpowiada za dostosowanie polskich przepisów do prawa unijnego?

Prelegenci:

Prof. Halina Brdulak – Kierownik Zakładu Transportu Międzynarodowego i Logistyki w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu SGH.

Marek Pomian Biesiekierski – Dyrektor operacyjny PEKAES SA.

Marcin Kopka – Prawnik specjalizujący się w obsłudze firm transportowych

Tadeusz Wilk – Dyrektor Departamentu Transportu Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych

Andrzej Bogdanowicz – Dyrektor Departamentu Transportu Drogowego Ministerstwa Infrastruktury

Miejsce konferencji:

Warsaw Conference Center
ul. Górczewska 124, (budynek Wola Court) piętro III, wejście przez pokój 308

Data: 19 października 2011 r.

Godzina rozpoczęcia: 10.00

Cena: 290 zł +VAT

W cenie trzy przerwy kawowe i przekąski

Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem zamówienia i danymi do przelewu.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Piotr Powaga
e-mail.: piotr.powaga@infor.pl

tel. (22) 212 12 93

Partnerzy:

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

REKLAMA

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

REKLAMA

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

REKLAMA