REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jakie warunki musi spełnić baza eksploatacyjna ?

REKLAMA

REKLAMA

Posiadanie własnej bazy eksploatacyjnej to jeden z warunków jakie musi wypełnić przewoźnik aby otrzymać licencję transportową po 4 grudnia 2011.

Jakie zaplecze techniczne musi posiadać baza eksploatacyjna? Czy można ją wynająć, czy trzeba dysponował tytułem własności?. Jak spełnić wymagania, do minimum ograniczając niezbędne wydatki? - te, i wiele innych zagadnień związanych z unijnymi wymaganiami wobec przewoźników poruszymy już 19 października na konferencji  "Co czeka Twoją firmę transportową po 4 grudnia 2011 roku?".

REKLAMA

Konferencja już 19 października

4 grudnia 2011 r. w Polsce zaczną obowiązywać rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE z 21 października 2009 roku.

Nowe przepisy nakładają szereg wymagań wobec przewoźników.

Niewiele firm zdaje sobie sprawę ze skali zmian, jakie czekają rynek transportowy i nakładów finansowych, jakie trzeba ponieść aby spełnić wymagania unijnych przepisów.

ZAPISY NA KONFERENCJĘ I SZCZEGÓŁY: TUTAJ

Na spotkaniu omówimy najważniejsze zmiany i odpowiemy na najistotniejsze pytania:

  • Kogo dotyczą zmiany wprowadzone przepisami unijnymi (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady WE nr 1071-2009 z dnia 21 października 2009 r oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1072-2009 z dnia 21 października 2009 r.?
  • Jakie formalności muszą spełnić firmy przewozowe?
  • Jak uzyskać nową licencję wspólnotową?
  • Kto będzie wydawał nowe licencje i jak wymienić dotychczasowe uprawnienia?
  • Jakie wymogi musi spełniać siedziba przedsiębiorcy transportowego?
  • Kto może być zarządzającym transportem, jakie musi mieć kompetencje?
  • Jak rozumieć wymóg „dobrej reputacji?
  • Jakie warunki musi spełniać baza eksploatacyjna?
  • Jakim zapleczem technicznym (niezbędny sprzęt techniczny) musi dysponować przedsiębiorca transportowy?
  • Jak wypełnić warunki „minimalnej zdolności finansowej”?
  • Jaki jest wymagany kapitał i rezerwa finansowa?
  • Kto będzie kontrolował firmy transportowe pod kątem spełniania wymogów prawa unijnego?
  • Na jakim etapie są prace MI, które odpowiada za dostosowanie polskich przepisów do prawa unijnego?

Prelegenci:

Prof. Halina Brdulak – Kierownik Zakładu Transportu Międzynarodowego i Logistyki w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu SGH.

Marek Pomian Biesiekierski – Dyrektor operacyjny PEKAES SA.

Marcin Kopka – Prawnik specjalizujący się w obsłudze firm transportowych

Tadeusz Wilk – Dyrektor Departamentu Transportu Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych

Andrzej Bogdanowicz – Dyrektor Departamentu Transportu Drogowego Ministerstwa Infrastruktury

Miejsce konferencji:

Warsaw Conference Center
ul. Górczewska 124, (budynek Wola Court) piętro III, wejście przez pokój 308

Data: 19 października 2011 r.

Godzina rozpoczęcia: 10.00

Cena: 290 zł +VAT

W cenie trzy przerwy kawowe i przekąski

Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem zamówienia i danymi do przelewu.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Piotr Powaga
e-mail.: piotr.powaga@infor.pl

tel. (22) 212 12 93

Partnerzy:

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Strefa czystego transportu w Warszawie powstanie 1 lipca 2024 r. Jest nowa mapa i kilka poprawek

Strefa Czystego Transportu w Warszawie powstanie 1 lipca 2024 r. Uchwała w tej sprawie została przegłosowana 7 grudnia 2023 r. przez radę miasta. Zmiany? Wbrew wcześniejszym zapowiedziom strefa okaże się nieco mniejsza.

Benzyną E10 tych aut nie zatankujesz. Długa lista! Co mają zrobić kierowcy od 1 stycznia 2024 r.?

Na stacjach pojawi się nowa benzyna E10. Do jakich samochodów lepiej jej nie tankować? Przygotowaliśmy listę pojazdów. Tak, jest też wyszukiwarka opracowana przez ministerstwo klimatu. Ale w tym przypadku najlepiej polegać przede wszystkim na deklaracjach producentów.

Postęp projektu Izery: fabryka i nowy SUV już w 2025 roku?

Na konferencji prasowej 7 grudnia 2023 r. prezes spółki ElectroMobility Poland (EMP), Piotr Zaremba, ogłosił znaczący postęp projektu Izery (pierwszego polskiego samochodu elektrycznego), informując o zrealizowaniu planów w 39 procentach. Wizja fabryki w Jaworznie i pierwszych samochodów z niej zjeżdżających staje się coraz bardziej realna. Produkcja samochodów ma ruszyć w tej fabryce pod koniec 2025 roku.

Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

REKLAMA

Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

REKLAMA

Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

REKLAMA