REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rohlig Suus Logistics otworzył biuro w Lublinie

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Operator logistyczny Rohlig Suus Logistics rozszerzył sieć oddziałów o kolejne biuro w Lublinie, z magazynem o powierzchni ponad 900 m2. Usługi świadczone w nowym oddziale skierowane są do firm ze wschodniego regionu Polski i obejmują głównie transport drogowy.

Wybór Lubelszczyzny nie był przypadkowy. Rohlig Suus Logistics wiąże bowiem duże nadzieje z miejscowym rynkiem i dostrzega w nim spory potencjał. Już teraz firma obsługuje na tym kierunku duże potoki dystrybucyjne. Biuro w Lublinie to także kolejny krok operatora w kierunku rozwoju systemu dystrybucyjnego.

REKLAMA

REKLAMA

- Jednym z głównych powodów umiejscowienia naszego nowego oddziału w Lublinie było bliskie sąsiedztwo tego miasta z coraz bardziej chłonnymi obecnie rynkami Rosji i Ukrainy. Potwierdzeniem słuszności naszej inwestycji jest niedawna decyzja wojewody lubelskiego o wyższych wydatkach na budowę i rozbudowę przejść granicznych z Ukrainą – tłumaczy Tadeusz Chmielewski, prezes Rohlig Suus Logistics.

- Dodatkowym atutem tej lokalizacji jest duża dynamika rozwoju regionu a także wysoki stopień urbanizacji. Poza Lublinem – dziewiątym co do wielkości miastem Polski, w pobliżu znajdują się również miasta średniej wielkości, jak Zamość czy Chełm – dodaje Chmielewski. 

Dotychczas klienci regionu funkcjonujący na rynku polskim bądź przewożący swoje towary na Wschód obsługiwani byli przez siedzibę Rohlig Suus w Piasecznie. Nowy oddział i magazyn w Lublinie umożliwią znaczną poprawę serwisu posprzedażowego oraz pozwolą szybciej i efektywniej odpowiadać na zapotrzebowania partnerów handlowych.

REKLAMA

Operator chce zainteresować swoimi usługami szczególnie klientów szukających kompleksowych rozwiązań oraz szeregu usług dodanych, jak np. zwrot dokumentów, usługa za pobraniem, szeroki zakres czynności związanych z magazynowaniem (np. pakowanie i zabezpieczanie towaru) czy obsługa powykonawcza.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Oddział w Lublinie stworzył nowe miejsca pracy oraz zwiększył liczbę zleceń kierowanych do lokalnych podwykonawców Rohlig Suus. Firma zakontraktowała już część przewoźników, pozyskała również pierwszych klientów. Jednym z nich jest firma Standard Sp. z o.o. prowadząca handel surowcami chemicznymi.

O firmie Rohlig Suus Logistics S.A.

Firma ROHLIG SUUS Logistics S.A. została założona w Polsce w 1989 roku, a rok później rozpoczęła działalność operacyjną. Obecnie dysponuje własną siecią oddziałów i terminali w Polsce oraz realizuje operacje logistyczne w magazynach o powierzchni 100 000 m2. Firma zatrudnia ponad 700 pracowników.

Firma zajmuje się szeroko pojętym zarządzaniem logistyką i transportem. Realizuje procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową, szczególną wagę przywiązując do profesjonalnej i indywidualnej opieki nad Klientem. 

Pomimo, że działalność spółki ma charakter międzynarodowy, od 2006 roku jedynym właścicielem firmy jest polski przedsiębiorca Tadeusz Chmielewski. W zakresie frachtu morskiego i lotniczego firma współpracuje ściśle z międzynarodową grupą Röhlig & Co.

W latach 2003-2010 roczny wzrost przychodów ROHLIG SUUS Logistics wynosił powyżej 30%, podobnie liczba zleceń rosła w tym okresie średnio o 30-40 proc. rok do roku.

źródło: Rohlig Suus Logistics

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jazda rowerem po chodniku – czy jest dopuszczalna i w jakich sytuacjach?

Jazda rowerem staje się coraz bardziej popularna. Dostępne na rynku nowoczesne modele dodatkowo zachęcają do korzystania z tego środka transportu. Warto zatem znać kilka ważnych zasad ruchu drogowego dotyczącego rowerzystów.

Mandaty BALM – jak odwołać się od kar nałożonych przez niemieckie służby kontroli transportu drogowego?

Mandaty od Bundesamt für Logistik und Mobilität (BALM – BAG to poprzednia nazwa) to zmora wielu przewoźników działających w Niemczech. Kary bywają wysokie, a procedury odwoławcze skomplikowane. To sprawia, że wielu przedsiębiorców rezygnuje z walki o swoje prawa. Jest to jednak błąd. Jeśli są podstawy do odwołania, warto je wnieść. Jak to zrobić?

Dłuższe kontrole drogowe do 56 dni wstecz - większe ryzyko wykrycia naruszenia przepisów przez kierowcę i przewoźnika

Wydłużone kontrole drogowe z 28 do 56 dni wstecz zwiększają prawdopodobieństwo wykrycia naruszeń przepisów przez kierowcę i przewoźnika. Inspekcja może teraz dokładniej badać rekompensaty za skrócone odpoczynki. Problemem jest też brak pamięci na kartach kierowców.

Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

REKLAMA

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

REKLAMA

Nowe limity podatkowe dla samochodów osobowych od 2026 roku

Nowe przepisy premiują niskoemisyjne samochody – czy niższe limity podatkowe dla aut spalinowych i hybryd od 2026 r. zmienią kalkulacje przedsiębiorców w zakresie aut flotowych?

Mandat za opony – za co konkretnie można go otrzymać w 2025 roku i jak wysokie są stawki?

Ogółem wysokość mandatu za wykroczenie drogowe może sięgnąć 5 tys. zł, a jeżeli wykroczeniem zajmie się sąd, to może nałożyć nawet 30 tys. zł mandatu. Szczegółowe przepisy odnoszą się jednak do konkretnych przypadków i interpretowanie ich w kontekście opon jest mylne.

REKLAMA