REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rohlig Suus Logistics otworzył biuro w Lublinie

REKLAMA

REKLAMA

Operator logistyczny Rohlig Suus Logistics rozszerzył sieć oddziałów o kolejne biuro w Lublinie, z magazynem o powierzchni ponad 900 m2. Usługi świadczone w nowym oddziale skierowane są do firm ze wschodniego regionu Polski i obejmują głównie transport drogowy.

Wybór Lubelszczyzny nie był przypadkowy. Rohlig Suus Logistics wiąże bowiem duże nadzieje z miejscowym rynkiem i dostrzega w nim spory potencjał. Już teraz firma obsługuje na tym kierunku duże potoki dystrybucyjne. Biuro w Lublinie to także kolejny krok operatora w kierunku rozwoju systemu dystrybucyjnego.

REKLAMA

REKLAMA

- Jednym z głównych powodów umiejscowienia naszego nowego oddziału w Lublinie było bliskie sąsiedztwo tego miasta z coraz bardziej chłonnymi obecnie rynkami Rosji i Ukrainy. Potwierdzeniem słuszności naszej inwestycji jest niedawna decyzja wojewody lubelskiego o wyższych wydatkach na budowę i rozbudowę przejść granicznych z Ukrainą – tłumaczy Tadeusz Chmielewski, prezes Rohlig Suus Logistics.

- Dodatkowym atutem tej lokalizacji jest duża dynamika rozwoju regionu a także wysoki stopień urbanizacji. Poza Lublinem – dziewiątym co do wielkości miastem Polski, w pobliżu znajdują się również miasta średniej wielkości, jak Zamość czy Chełm – dodaje Chmielewski. 

Dotychczas klienci regionu funkcjonujący na rynku polskim bądź przewożący swoje towary na Wschód obsługiwani byli przez siedzibę Rohlig Suus w Piasecznie. Nowy oddział i magazyn w Lublinie umożliwią znaczną poprawę serwisu posprzedażowego oraz pozwolą szybciej i efektywniej odpowiadać na zapotrzebowania partnerów handlowych.

Operator chce zainteresować swoimi usługami szczególnie klientów szukających kompleksowych rozwiązań oraz szeregu usług dodanych, jak np. zwrot dokumentów, usługa za pobraniem, szeroki zakres czynności związanych z magazynowaniem (np. pakowanie i zabezpieczanie towaru) czy obsługa powykonawcza.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Oddział w Lublinie stworzył nowe miejsca pracy oraz zwiększył liczbę zleceń kierowanych do lokalnych podwykonawców Rohlig Suus. Firma zakontraktowała już część przewoźników, pozyskała również pierwszych klientów. Jednym z nich jest firma Standard Sp. z o.o. prowadząca handel surowcami chemicznymi.

O firmie Rohlig Suus Logistics S.A.

REKLAMA

Firma ROHLIG SUUS Logistics S.A. została założona w Polsce w 1989 roku, a rok później rozpoczęła działalność operacyjną. Obecnie dysponuje własną siecią oddziałów i terminali w Polsce oraz realizuje operacje logistyczne w magazynach o powierzchni 100 000 m2. Firma zatrudnia ponad 700 pracowników.

Firma zajmuje się szeroko pojętym zarządzaniem logistyką i transportem. Realizuje procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową, szczególną wagę przywiązując do profesjonalnej i indywidualnej opieki nad Klientem. 

Pomimo, że działalność spółki ma charakter międzynarodowy, od 2006 roku jedynym właścicielem firmy jest polski przedsiębiorca Tadeusz Chmielewski. W zakresie frachtu morskiego i lotniczego firma współpracuje ściśle z międzynarodową grupą Röhlig & Co.

W latach 2003-2010 roczny wzrost przychodów ROHLIG SUUS Logistics wynosił powyżej 30%, podobnie liczba zleceń rosła w tym okresie średnio o 30-40 proc. rok do roku.

źródło: Rohlig Suus Logistics

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

Od 17 czerwca 2024 roku polskie prawo jazdy - nowe przepisy dla kierowcy

Kierowcy muszą przygotować się na nowe przepisy, które wchodzą w życie już 17 czerwca 2024 roku. Od tej daty akceptowane będzie tylko polskie prawo jazdy. Jakie jeszcze zmiany będą obowiązywać?

Konfiskata samochodów nie odstraszyła kierowców. Na "podwójnym gazie" złapano w tym roku 34 tys. osób

Policja skonfiskowała już prawie 1,6 tys. samochodów od kierowców, którzy prowadzili pod wpływem alkoholu. Ta kara nie spowodowała jednak znaczącego spadku liczby pijanych kierowców na drogach - informuje "Rzeczpospolita".

REKLAMA

Znaczące spadki cen paliw. Ile zapłacimy za benzynę, olej czy gaz?

Analitycy portalu e-petrol.pl prognozują, że w najbliższym tygodniu skala spadków cen paliw na stacjach może być znacząca. Przewidują, że litr benzyny 95 może średnio kosztować od 6,45 do 6,57 zł, a oleju napędowego - od 6,46 do 6,59 zł.

Ceny samochodów elektrycznych wciąż odstraszają Polaków. Kiedy należy Ci się 27 000 zł dopłaty do elektryka?

W marcu 2024 roku zarejestrowano w Polsce 1 700 samochodów w pełni elektrycznych. To więcej o 300 sztuk niż w lutym tego samego roku. Niemniej jednak, w porównaniu do roku poprzedniego, liczba rejestracji spadła o 10,9%. Wynika to z danych przedstawionych w raporcie firmy Rankomat.pl, powołującej się na najnowsze dane Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA).

REKLAMA