Oznaczenia silników: Audi A4 B7 - hit polskiego rynku wtórnego
REKLAMA
REKLAMA
Audi A4 generacji B7 zostało zaprezentowane w roku 2004. I tak właściwie nie była to nowa odsłona niemieckiego sedana i kombi, a raczej gruntownie zmodyfikowana wersja poprzednika. Najwięcej zmian pojawiło się w obrębie stylizacji przedniego pasa (projekt samego Waltera de`Silvy) i palecie silnikowej. Niemcy zaczęli wprowadzać do oferty nie tylko diesle oparte o najnowszy krzyk motoryzacyjnej mody - układ typu common rail, ale również benzyniaki dysponujące bezpośrednim wtryskiem. Produkcja Audi A4 B7 oficjalnie zakończyła się w roku 2008. Następca - generacja B8 - nie był już jedynie kolejną wersją rozwojową, a całkowicie nowym projektem.
REKLAMA
Zobacz również: Oznaczenia silników Audi A4 B6: pełna paleta silników diesla i benzynowych
Oznaczenia silników: Audi A4 B7 z dieslem
- 1.9 TDI - BKE, BRB - 4-cylindrowy, 8-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1896 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 116 koni mechanicznych i momentem obrotowym 285 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
- 2.0 TDI - BRF - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 136 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
- 2.0 TDI - BLB, BRE - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 140 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2004 - 2005
- 2.0 TDI - BPW - 4-cylindrowy, 8-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 140 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
- 2.0 TDI - BRD - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym 350 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
- 2.5 V6 TDI - BCZ, BDG, BFC - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2496 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompę wtryskową i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 163 koni mechanicznych i momentem obrotowym 310 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006
- 2.7 V6 TDI - BPP, BSG - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2698 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 180 koni mechanicznych i momentem obrotowym 380 Nm, produkowany w latach 2006 - 2008
- 3.0 V6 TDI - BBJ, BKN, ASB - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 204 koni mechanicznych i momentem obrotowym 450 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
Zobacz również: Oznaczenia silników Audi A3 8P - aż 18 jednostek napędowych!
Oznaczenia silników: Audi A4 B7 z silnikiem benzynowym
- 1.6 8v - ALZ - 4-cylindrowy, 8-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1595 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk pośredni, dysponujący mocą 102 koni mechanicznych i momentem obrotowym 148 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
- 1.8 T - BFB - 4-cylindrowy, 20-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1781 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk pośredni, dysponujący mocą 163 koni mechanicznych i momentem obrotowym 225 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
- 2.0 20v - ALT - 4-cylindrowy, 20-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk pośredni, dysponujący mocą 131 koni mechanicznych i momentem obrotowym 195 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
- 2.0 TFSI - BPG, BPJ, BGB, BWE, BWT - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 200 koni mechanicznych i momentem obrotowym 280 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
- 2.0 TFSI - BUL - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 220 koni mechanicznych i momentem obrotowym 300 Nm, produkowany w latach 2005 - 2008
- 3.2 V6 FSI - AUK, BKH - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 3123 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 256 koni mechanicznych i momentem obrotowym 330 Nm, produkowany w latach 2005 - 2008
- 4.2 V8 - BBK, BHF - 8-cylindrowy, 40-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 4163 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk pośredni i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 344 koni mechanicznych i momentem obrotowym 410 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008 i montowany w modelu S4
- 4.2 V8 FSI - BNS - 8-cylindrowy, 32-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 4163 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 420 koni mechanicznych i momentem obrotowym 430 Nm, produkowany w latach 2005 - 2008, montowany w modelach RS4
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.