REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nissan Qashqai nagrodzony przez ADAC

Subskrybuj nas na Youtube
Nissan Qashqai Fot. Nissan
Nissan Qashqai Fot. Nissan

REKLAMA

REKLAMA


Nissan Qashqai zdobył w Niemczech prestiżową nagrodę "Złoty Anioł", która jest przyznawana przez niemiecki automobilklub ADAC. Nagrodę tę otrzymują trzy najlepsze jakościowo modele dostępne na rynku niemieckim. Nissana wyprzedziło Porsche 911 i Audi A5.

Po kompleksowym badaniu przeprowadzonym przez renomowany niemiecki automobilklub ADAC Nissan Qashqai zajął trzecie miejsce w rankingu jakości i został jednym z najwyżej ocenianych samochodów w Niemczech. Pierwsze miejsce przypadło Porsche 911, a drugie Audi A5. Nissan Qashqai został jednocześnie faworytem wśród samochodów importowanych do tego kraju.

REKLAMA

W ramach plebiscytu "Gelber Engel" (Żółty Anioł) ADAC analizuje statystyki ponad dwóch milionów awarii, a także prosi użytkowników o ocenę posiadanych samochodów i stopień zadowolenia z poziomu obsługi w stacjach dealerskich.

Zobacz również: Chevrolet wkracza do Korei Południowej

REKLAMA

Qashqai prawie w całości został zaprojektowany i skonstruowany w Europie przez zespoły Europejskiego Centrum Projektowego (NDE) i Europejskiego Centrum Technicznego Nissana (NTCE). Samochód ten jest produkowany w Wielkiej Brytanii przez Nissan Motor Manufacturing UK (NMUK).

Ta ważna nagroda pokazuje, dlaczego Qashqai odnosi tak duże sukcesy na rynku w całej Europie" - powiedział Simon Thomas, starszy wiceprezes w europejskim oddziale firmy Nissan. „Nagroda potwierdza błyskotliwość wzornictwa i wyjątkową jakość konstrukcji, jaką charakteryzują się wszystkie modele produkowane w Sunderland w Wielkiej Brytanii. Nagroda Gelber Engel bardzo nas cieszy, ponieważ oznacza, że Qashqai jest wzorcowym modelem pod wzglądem jakości w kategorii nowych i prawie nowych samochodów".

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W badaniu ADAC uwzględniane są wyłącznie pojazdy nie starsze niż trzyletnie. Takie ograniczenie wprowadzono w celu wykluczenia z analiz awarii spowodowanych zaniedbaniami w obsłudze, a nie wadami typowymi dla danego modelu. Ponadto badanie obejmuje tylko popularne egzemplarze, co pozwala uzyskać realistyczny obraz sytuacji. W tegorocznym rankingu uwzględniono około 150 modeli pojazdów.

Wyniki opublikowano w klubowym czasopiśmie ADAC Motorwelt docierającym do ponad 19 mln czytelników. ADAC zrzesza 17,5 mln członków i jest drugim pod względem wielkości automobilklubem na świecie.

Zobacz również: Mazda5 ma nowy silnik diesla

REKLAMA

Nissan Qashqai został wprowadzony na rynek w 2007 roku jako alternatywa dla tradycyjnych hatchbacków dominujących w segmencie C w Europie. Europejczycy kupili dotychczas ponad 740 000 tych samochodów, a tylko w 2010 roku w zakładach Nissana w Sunderland wyprodukowano 270 000 egzemplarzy tego modelu.

Wiosną 2010 roku przeprowadzono poważny face-lifting Qashqaia.
Wyniki konkursu ADAC Gelber Engel 2011:
1. Porsche 911
2. Audi A5
3. Nissan Qashqai
4. Porsche Boxster
5. BMW Serii 1
6. BMW Serii 3
7. Audi TT
8. Mercedes-Benz SLK

Dla niemieckich konsumentów marka ADAC jest synonimem jakości. Nagroda jest przyznawana na podstawie analizy statystyk awarii zgłaszanych do ADAC oraz wyników badania zadowolenia klientów będących członkami ADAC, które obejmuje cały niemiecki rynek.

Źródło: samar

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

REKLAMA

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA

KGP: 110 999 interwencji, 427 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 999 interwencji. Byli wzywani do 427 wypadków drogowych.

Samochody elektryczne potrzebują teraz tyle prądu co wszystkie ładowane w Polsce smartfony. Co będzie z zapotrzebowaniem na energię elektryczną gdy będzie ich milion

Obecnie wszystkie jeżdżące po polskich drogach auta elektryczne potrzebują tyle samo prądu co smartfony. Gdyby jednak w Polsce było milion elektryków, co według prognoz może nastąpić za pięć-siedem lat, i wszystkie one ładowały się w tym samym momencie, obciążenie systemu elektroenergetycznego z tego tytułu wyniosłoby 15,2 procent.

REKLAMA