REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Suzuki Jimny 2019 - cena w Polsce

Łukasz Kuźmiuk
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki

REKLAMA

REKLAMA

Nowe Suzuki Jimny to jedna z najciekawszych premier samochodowych tego roku, która rozpala do czerwoności fanów jazdy w terenie. Poznaliśmy już cennik nowego Suzuki Jimny.
Suzuki Jimny / fot. Suzuki

Suzuki

Suzuki

Najnowsze wcielenie Suzuki Jimny to już czwarta generacja tej kultowej terenówki. Nowe Jimny jest teraz jeszcze funkcjonalniejsze i praktyczniejsze niż dotychczas, a jednocześnie wciąż jest prawdziwym autem terenowym z krwi i kości. 

REKLAMA

REKLAMA

Kwadratowy kształt nadwozia zapewnia świetną widoczność w każdą stronę i chociaż pod względem stylistycznym nowe Suzuki Jimny nie jest wzorem nowoczesności, to jednak ma swój urok. Osoby, które chcą się wyróżnić na drogach mogą wybrać charakterystyczny żółty lakier Kinetic Yellow, a cała paleta barw obejmuje łącznie 8 kolorów nadwozia. Auto standardowo wyposażone jest w 15-calowe koła z oponami w rozmiarze 195/80R15. Fanów off-roadu ucieszy fakt, że nowe Jimny wciąż jest oparte na klasycznej ramie nośnej.

Czteroosobowa kabina pasażerska nowego Suzuki Jimny jest prosta, a niektóre detale nawiązują nawet do lat 80. (okrągłe zegary w kwadratowych obudowach). Na szczęście Suzuki pozostawiło duże przełączniki i pokrętła, które można obsługiwać w rękawicach, a do dołączania przedniego napędu służy klasyczna dźwignia. Ortodoksi będą zniesmaczeni systemem multimedialnym z 7-calowym wyświetlaczem, jednak trzeba pamiętać, że nawet Jimny musi się chociaż częściowo dopasować do trendów w XXI. wieku. Po złożeniu tylnych siedzeń bagażnik ma pojemność 377 litrów, czyli o 53 litry w porównaniu do poprzedniej generacji modelu.

REKLAMA

Pod maską nowego Suzuki Jimny zagościł wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1.5 litra, generujący 102 KM i 130 Nm. Japońska terenówka może być wyposażona w manualną 5-biegową skrzynię biegów lub 4-biegową przekładnię automatyczną. Prędkość maksymalna nowego Suzuki to 145 km/h (w przypadku auta z "manualem") i 140 km/h (w przypadku auta z "automatem"). Standardowo napęd jest przekazywany na tylne koła, jednak na luźnych nawierzchniach można dołączyć napęd na przednie koła. Jak przystało na prawdziwą terenówkę, nowa generacja Jimny posiada również reduktor. Warto dodać, że kąt natarcia w nowym Jimny wynosi 37 stopni, kąt zejścia 28 stopni, a kąt rampowy to 49 stopni. Prześwit wynosi 210 mm.

Na pokładzie nowego Suzuki Jimny znalazły się także nowoczesne systemy bezpieczeństwa. Są to m.in.: system rozpoznawania znaków drogowych, system Dual Sensor Brake Support, mający na celu uniknięcia kolizji lub zmniejszenie skutków zderzenia, asystenta świateł drogowych, system ostrzegający przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu, 6 poduszek powietrznych oraz asystent podjazdu i zjazdu ze wzniesienia. Najbogatsza wersja wyposażeniowa zawiera także w pełni LED-owe reflektory.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nowe Suzuki Jimny będzie oferowane w trzech wersjach wyposażenia: Comfort, Premium oraz XLED. Cennik będzie otwierać wersja Comfort za 67 900 zł, Premium została wyceniona na 71 900 zł, a najwyższa specyfikacja XLED - na 79 900 zł. Wersja XLED będzie również oferowana z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów w cenie 84 900 zł. Koszt lakieru metalicznego jednokolorowego to wydatek rzędu 2090 zł, podczas gdy lakiery dwukolorowe oferowane są w cenie 3090 zł.     

Suzuki Jimny 2019 - cennik

Silnik/Wersja Comfort Premium XLED
1.5 102 KM M5 67 900 zł 71 900 zł 79 900 zł
1.5 102 KM A4 - - 84 900 zł
Suzuki Jimny / fot. Suzuki

Suzuki

Suzuki

 

Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Suzuki Jimny / fot. Suzuki
Suzuki
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA