Ford Galaxy i Ford S-Max po faceliftingu - ceny w Polsce
REKLAMA
REKLAMA
Pod względem stylistycznym Ford S-Max i Galaxy nie przeszły spektakularnej metamorfozy. W palecie lakierów pojawiły się dwa nowe kolory (niebieski Chrome Blue i srebrny Diffuse Silver), a Ford S-Max w wersji ST-Line otrzymał dodatkowo czerwone zaciski hamulcowe. W kabinie pasażerskiej zagościł system multimedialny SYNC 3, obsługiwany za pomocą 8-calowego dotykowego wyświetlacza. Zamiast klasycznych zegarów klienci mogą zdecydować się na zastąpienie ich 10-calowym ekranem. System aktywnej redukcji hałasu jest teraz standardem dla modeli S-MAX Vignale oraz dla modeli S-MAX i Galaxy wyposażonych w silnik Bi-turbo 240 KM EcoBlue.
REKLAMA
REKLAMA
W zmodernizowanych Fordach pojawiły się także nowe systemy bezpieczeństwa. System BLIS w obu modelach ostrzega wcześniej o pojazdach zbliżających się do martwego pola w lusterkach kierowcy przy wyższych prędkościach zbliżania się tych pojazdów. Dzięki nowym funkcjom zmiennego zasięgu działania BLIS za samochodem, system może teraz wykrywać pojazdy znajdujące się w odległości do 18 metrów. Pojawił się również system adaptacyjnego oświetlenia przedniego, który dostosowuje kąt wiązki światła do warunków jazdy i może zapobiegać oślepianiu innych kierowców, dzięki funkcji automatycznych świateł drogowych oraz system aktywnego asystenta parkowania, zapewniający wykonywanie manewrów bez użycia rąk przy parkowaniu prostopadłym.
W wariantach z 8-biegową przekładnią automatyczną dostępny jest aktywny tempomat z możliwością całkowitego zatrzymania pojazdu w ruchu miejskim i automatycznego ruszenia, jeśli czas zatrzymania jest krótszy niż 3 sekundy. Przy zatrzymaniach dłuższych niż 3 sekundy, żeby ruszyć kierowca powinien nacisnąć przycisk na kierownicy lub delikatnie nacisnąć pedał przyspieszenia.
Nowością jest również nowy system wycieraczek przedniej szyby Ford ClearView, który pomaga w skuteczniejszym oczyszczaniu brudnej szyby za wielu dysz zamontowanych w ramieniu wycieraczki
Ford nie zrezygnował z turbodiesli, dlatego w Fordach S-MAX i Galaxy są dostępne 2-litrowe silniki wysokoprężne EcoBlue o mocach 120 KM, 150 KM i 190 KM oraz 240 KM w wersji Bi-turbo. Nowa ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów została zaprojektowana tak, by skuteczniej zoptymalizować zużycie paliwa, ale klienci mogą zdecydować się również na 6-biegową skrzynię manualną. Oba modele mogą być wyposażone w napęd na wszystkie koła, który może zmieniać rozdział momentu obrotowego na osie aż do proporcji 50/50 pomiędzy przednimi a tylnymi kołami w czasie poniżej 20 milisekund.
Ford S-Max - cennik
Silnik/Wersja | Trend | Titanium | ST-Line | Vignale |
---|---|---|---|---|
1.5 EcoBoost 165 KM FWD MT | 114 180 zł | 124 730 zł | 133 930 zł | - |
2.0 EcoBlue 120 KM FWD MT | 120 180 zł | - | - | - |
2.0 EcoBlue 150 KM FWD MT | 126 180 zł | 136 730 zł | 145 930 zł | 162 780 zł |
2.0 EcoBlue 150 KM AWD MT | 135 180 zł | 145 730 zł | 154 930 zł | 171 780 zł |
2.0 EcoBlue 150 KM FWD AT | 135 680 zł | 146 230 zł | 155 430 zł | 172 280 zł |
2.0 EcoBlue 190 KM FWD MT | 134 180 zł | 144 730 zł | 153 930 zł | 170 780 zł |
2.0 EcoBlue 190 KM FWD AT | 143 680 zł | 154 230 zł | 163 430 zł | 180 280 zł |
2.0 EcoBlue 190 KM AWD AT | 152 180 zł | 163 230 zł | 172 430 zł | 189 280 zł |
2.0 EcoBlue 240 KM FWD AT | - | 164 230 zł | 173 430 zł | 190 280 zł |
Ford Galaxy - cennik
Silnik/Wersja | Trend | Titanium |
---|---|---|
1.5 EcoBoost 165 KM FWD MT | 125 680 zł | 136 530 zł |
2.0 EcoBlue 120 KM FWD MT | 131 680 zł | - |
2.0 EcoBlue 150 KM FWD MT | 137 680 zł | 148 530 zł |
2.0 EcoBlue 150 KM AWD MT | 144 730 zł | 157 530 zł |
2.0 EcoBlue 150 KM FWD AT | 147 180 zł | 158 030 zł |
2.0 EcoBlue 190 KM FWD MT | 145 680 zł | 156 530 zł |
2.0 EcoBlue 190 KM AWD MT | 155 180 zł | 166 030 zł |
2.0 EcoBlue 190 KM FWD AT | 162 230 zł | 175 030 zł |
2.0 EcoBlue 240 KM FWD AT | - | 176 030 zł |
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.