REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata

Sebastian Tomaszewski
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes-Benz Klasy C ostatnio przeszedł kurację odmładzającą. Konkurent BMW Serii 3 i Audi A4 otrzymał m.in. nowe reflektory i systemy bezpieczeństwa.
Mercedes Klasy C

Mercedes

Mercedes

Choć premiera nowej Klasy C odbyła się pięć lat temu, model wciąż świetnie się prezentuje. Wygląda jak mniejsza wersja flagowej Klasy S, ale kosztuje trzykrotnie mniej. To już jest dobry argument przemawiający za zakupem. Niedawno samochód przeszedł facelifting, który jeszcze bardziej upodobnił go do większego brata.

REKLAMA

Z przodu odświeżoną Klasę C poznamy po przeprojektowanym zderzaku, zmienionej atrapie chłodnicy i nowych reflektorach. W przypadku tych ostatnich, nie są to tylko zmiany kosmetyczne. W ofercie pojawią się nowe matrycowe reflektory Led Multibeam Ultra Range – matryca zbudowana jest z 84 diod, które potrafią dostosować się do panującej sytuacji na drodze. Z tyłu zmiany są jeszcze subtelniejsze, zmieniono m.in. dolną część zderzaka.

REKLAMA

Zdecydowanie więcej zmian uświadczymy po wejściu do wnętrza. Poprawiono jakość materiałów, można wybrać nowe kolory wykończenia, a już w standardzie otrzymamy system bezkluczykowy. W opcji pojawił się nowy cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3-cala oraz znana z modeli Klasy E i S kierownica wielofunkcyjna z panelami dotykowymi na obu ramionach kierownicy. Zależnie od wersji wyposażenia, ekran multimediów ma 7 lub 10,25 cala. Nie zabraknie w wyposażeniu topowego systemu nagłośnienia, sygnowanego przez firmę Burmester.

Nowa Klasa C zaczęła aspirować do wyższej klasy. Pojawił się, znany z Klasy S, system Energizing. Ma za zadanie jak najbardziej uprzyjemnić podróż i poprawić nastrój kierowcy. System ustawi właściwą temperaturę, dobierze program masowania fotela, rozpyli zapachy, zmieni oświetlenie i wybierze muzykę pasującą do chwili. Gdy właściciel będzie się relaksować, Klasa C o niego zadba nowymi systemami bezpieczeństwa, jak Active Distance Assist Distronic analizujący dane z nawigacji i potrafiący zmniejszyć prędkość, gdy będziemy zbliżać się do skrzyżowania.

Więcej informacji o nowym Mercedesie Klasy C poznamy podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.

Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Mercedes-Benz Klasy C po faceliftingu – zapatrzony w starszego brata / fot. Mercedes
Mercedes
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA