REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Volkswagen Touran - mocniejsze silniki i ciekawszy wygląd

Volkswagen Touran R-line 2016
Volkswagen Touran R-line 2016
Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Najnowszy Volkswagen Touran otrzymał dwa, nowe silniki o dużej mocy. Oprócz tego producent zaoferował nowy pakiet stylizacyjny R-line podkreślający dynamiczne charakter obu wersji.

VW Touran z mocnymi silnikami

Dzięki dwóm nowym, mocnym silnikom Touran nabiera znacznie bardziej sportowego charakteru. Benzynowa jednostka TSI o pojemności 1,8 litra i mocy 132 kW (180 KM) umożliwia rodzinnemu Volkswagenowi rozpędzenie się do 218 km/h. Maksymalny moment obrotowy o wartości 250 Nm osiąga w przedziale 1250-5000 obrotów na minutę. Silnik 1.8 TSI seryjnie współpracuje z 7-biegową dwusprzęgłową przekładnią DSG. Auto z tą jednostką napędową jest oferowane w najbogatszej wersji wyposażenia – Highline.

REKLAMA

REKLAMA

Dwulitrowy silnik TDI zapewnia Touranowi jeszcze większą porcję dynamiki. Ta czterocylindrowa jednostka napędowa uzyskująca moc 140 kW (190 KM) pozwala osiągnąć vanowi Volkswagena maksymalną prędkość 220 km/h, zadowalając się średnio 4,6 litrami oleju napędowego na 100 km. Touran z najmocniejszym silnikiem TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową dwusprzęgłową przekładnią DSG, oferowany jest tylko w wersji Highline.

Do popularnego rodzinnego vana, uznanego ostatnio przez organizację Euro NCAP za jedno z najbezpieczniejszych aut Europy, Volkswagen przygotował pakiet stylistyczny R-Line, który sprawia, że samochód prezentuje się jeszcze bardziej atrakcyjnie zarówno z zewnątrz, jak i w środku. Pakiet stylistyczny R-Line Exterieur obejmuje zmienione zderzaki oraz poszerzone progi, chromowane końcówki układu wydechowego, logo R-Line na osłonie chłodnicy i przednich drzwiach oraz chromowane relingi dachowe. Pakiet R-Line Exterieur do wersji Comfortline kosztuje 4.990 złotych, natomiast do wersji Highline – 3.260 złotych.

REKLAMA

Pakiet R-Line, dostępny także w wersji Exterieur i Interieur, jest oferowany do Tourana Highline w cenie 5.490 zł lub 6.180 zł, w zależności od tego czy samochód jest wyposażony w mechaniczną skrzynią biegów czy w automatyczną, dwusprzęgłową przekładnię DSG. Oprócz elementów pakietu R-Line Exterieur w pakiecie R-Line Exterieur i Interieur dodatkowo znajdują się tapicerka siedzeń „Race”, boczki z mikrofibry „San Remo”, logo R-Line na przednich fotelach, nakładki na pedały wykończone stalą nierdzewną, sportowa kierownica multifunkcyjna obszyta skórą z logo R-Line oraz z łopatkami do zmiany biegów, tapicerka drzwi i konsola środkowa ze wstawkami „Black Lead Grey”, podsufitka w kolorze czarnym, logo R-Line na osłonie chłodnicy i listwy progowe z logo R-Line.

Bardzo atrakcyjnym pakietem zarówno z uwagi na wyposażenie, jak i na cenę jest pakiet Business oferowany za 2.990 zł. W jego skład wchodzą reflektory LED Basic, system radiowy „Composition Media” oraz autoalarm z niezależnym zasilaniem, funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu. Regularna cena za elementy zawarte w pakiecie wynosi 9.810 zł.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Za bazowego Tourana ze 110-konnym silnikiem 1.2 TSI trzeba zapłacić 83.590 zł. W ofercie Easy Drive rodzinnym vanem można cieszyć się już za 836 zł miesięcznie. Dopłacając co miesiąc do raty 305 zł z salonu można wyjechać 180-konnym Touranem 1.8 TSI w najbogatszej wersji Highline, który kosztuje 114.090 złotych. Za wersję highline z najmocniejszym dieslem o mocy 190 KM należy zapłacić 127.390 złotych.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA