REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe Renault Espace: ceny i wyposażenie

Renault Espace 2015
Renault Espace 2015
Renault

REKLAMA

REKLAMA

Rodzinny van Renault Espace pojawił się w polskich salonach sprzedaży. Oto ceny i wyposażenie poszczególnych jego wersji.

Nowe Renault Espace

REKLAMA

Nowy Espace pojawi się w sprzedaży w Polsce w maju br. W ofercie dostępne będą 3 poziomy wyposażenia: Life, Zen oraz najbardziej prestiżowy Initiale Paris. Oferta silnikowa obejmie 2 silniki wysokoprężne Energy dCi 130 i Energy dCi 160 EDC (w technologii Twin Turbo) oraz silnik benzynowy Energy TCe 200 EDC. Nowe Renault Espace będzie oferowane w cenie od 119 000 zł za wersję Life Energy dCi 130 do 155 900 zł za luksusową wersję Initiale Paris z silnikiem benzynowym Energy TCe 200 EDC lub do 163 000 zł za wersję Initiale Paris z silnikiem wysokoprężnym Energy dCi 160 EDC.

REKLAMA

Dzięki stosunkowo małej masie i doskonałej aerodynamice nadwozia, Nowy Espace może być z powodzeniem napędzany silnikami charakteryzującymi się niskim spalaniem i jednocześnie zapewniającymi dużą przyjemność z jazdy. Stało się to możliwe dzięki opanowaniu technologii downsizingu, a to za sprawą m.in. doświadczenia Renault zdobytego jako producenta silników przeznaczonych do wyścigów samochodowych.

• ENERGY TCE 200 EDC

Nowe Renault Espace proponuje nowy silnik benzynowy nastawiony na dynamikę i dostarczający wyjątkowe wrażenia z jazdy. Wyposażony w nowoczesne technologie (m.in. bezpośredni wtrysk),
w połączeniu z nową, 7-biegową, krótko zestopniowaną automatyczną skrzynią biegów EDC
z podwójnym sprzęgłem, zapewnia świetne przyspieszenia i niebywale dynamiczną jazdę.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

• ENERGY DCI 160 EDC Z TECHNOLOGIĄ TWIN TURBO

Silnik Energy dCi 160 EDC z technologią Twin Turbo wyróżnia się elastyczną pracą i szybkością reakcji. Zapewniająca dynamiczną i komfortową jazdę automatyczna 6-biegowa skrzynia biegów EDC z podwójnym sprzęgłem dodatkowo wzmacnia przyjemność jazdy. Technologie te zapewniają Nowemu Renault Espace Energy dCi 160 EDC miejsce w ścisłej czołówce tego segmentu pod względem osiągów i efektywności energetycznej.

• ENERGY DCI 130 Z MECHANICZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

Silnik ten współpracuje z 6-biegową skrzynią mechaniczną. Został skonstruowany z myślą
o klientach, dla których priorytetem jest obniżenie kosztów eksploatacji i komfort. Cechuje się najlepszym stosunkiem mocy do zużycia paliwa na rynku.

We wszystkich wersjach wyposażenia Nowego Renault Espace dostępna jest opcja 7-miejscowego wnętrza, umożliwiająca przewóz 7 osób.

Wersja LIFE oferuje elementy wyposażenia charakterystyczne dla Nowego Renault Espace:

• atrakcyjny design: charakterystyczny przód, chromowane elementy, światła w 100% LED PURE VISION®,

• niezwykle doświetlone wnętrze dzięki panoramicznej szybie przedniej,

• nowe rozwiązania w zakresie funkcjonalności i przestronności wnętrza: system zmiany konfiguracji wnętrza ONE-TOUCH,  

• zaawansowane technologie: system multimedialny R-LINK 2 – intuicyjny w obsłudze tablet
z dużym ekranem 8,7”,

• systemy wspomagające prowadzenie pojazdu: system wspomagania parkowania 360º z czujnikami umieszczonymi z przodu, tyłu i z boku.

REKLAMA

Od wersji ZEN z automatyczną skrzynią biegów EDC, Nowy Espace jest seryjnie wyposażony w unikalny system Renault Multi-Sense®. System harmonijnie łączy wszystkie technologie zapewniające intensywne doznania z jazdy: system 4Control®, elektrycznie sterowane amortyzatory, układ kierowniczy, skrzynię biegów, pracę i brzmienie silnika oraz oprawę świetlną wnętrza. Można samodzielnie wybrać dynamikę jazdy – od najbardziej komfortowego stylu po najbardziej sportowy.

Do dyspozycji kierowcy jest zaawansowany technologicznie układ napędowy, gwarantujący przyjemną i w pełni bezpieczną jazdę. Systemy wspomagające prowadzenie, np. system monitorowania martwego pola, powiadamiają kierowcę i wyprzedzają jego reakcje, zapewniając mu optymalny poziom kontroli nad sytuacją na drodze.

Nowe Renault Espace w wersji INITIALE PARIS oferuje unikalną estetykę i wysokiej klasy  materiały w połączeniu z wyjątkowym poziomem komfortu i bogatym wyposażeniem:

• specjalne, dostępne wyłącznie w tej wersji elementy wykończenia nadwozia:

- nowy, metalizowany kolor nadwozia Fioletowy Améthyste

- obręcze kół ze stopu metali lekkich 19”

•          tapicerka skórzana Nappa ze skóry licowej ciemnobrązowej lub w wersji cieniowanej w odcieniu szarobrązowym

- podgrzewane fotele przednie z regulacją elektryczną, regulacją podparcia lędźwiowego i funkcją masażu oraz z pamięcią ustawienia fotela kierowcy

- zagłówki typu „Relax” w pierwszym i drugim rzędzie

- przyciemniane szyby boczne wyposażone w żaluzje przeciwsłoneczne, klejone, by zapewnić lepszą izolację dźwiękową (dostępne już w wersji Zen)

• zaawansowane technologicznie wyposażenie:

- system nagłośnienia premium - BOSE Surround System

- pakiet Visio System® (zapewniający lepszą widoczność) zawierający adaptacyjne światła drogowe, system kontroli pasa ruchu (LWD) oraz system ostrzegania o nadmiernej prędkości
z funkcją rozpoznawania znaków drogowych  

- pakiet bezpieczeństwa z system kontroli bezpiecznej odległości oraz aktywnym systemem wspomagania nagłego hamowania

- inteligentny system wspomagania parkowania EASY PARK ASSIST z kamerą cofania
i asystentem parkowania

-  bezdotykowo i elektrycznie otwierana klapa bagażnika

- 4 koła skrętne 4Control.

Źródło: materiały prasowe Renault

Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Renault Espace 2015
Renault
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA