Inifiniti Q50 z silnikiem 2.0 Turbo
REKLAMA
REKLAMA
Infiniti Q50 2.0 Turbo
Nabywcy Infiniti Q50 mają teraz do wyboru mocny i oszczędny, nowy, turbodoładowany silnik benzynowy. Japoński producent samochodów luksusowych poszerza bowiem opcje jednostek napędowych dostępnych dla swojego sportowego sedana klasy premium. Nowoczesny, lekki, czterocylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy dysponuje mocą 208hp i 258lb/ft (350Nm) Moment wartości, a napęd na tylne koła przenosi siedmiobiegowa przekładnia automatyczna. Elastyczną i ekonomiczną jazdę zapewnia dostępność użytecznego momentu obrotowego już przy 1250 obr/min.
REKLAMA
REKLAMA
Turbodoładowany, czterocylindrowy silnik benzynowy gwarantuje płynne przyspieszenie i wyjątkową szybkość reakcji, a jednocześnie różne opcje trybu jazdy, co − w połączeniu z jego wysoką mocą wyjściową − zapewnia doskonałe panowanie nad samochodem i ekscytujące doświadczenia z jazdy. Warto też odnotować, że silnik ten w cyklu mieszanym spala jedynie 6,3 l/100 km.
Konstruktorzy Infiniti zadbali o to, żeby silnik spełniał najnowsze normy emisji Euro 5 i oferował doskonałą reakcję na otwarcie przepustnicy. Ta dwulitrowa jednostka benzynowa z wtryskiem bezpośrednim jest doskonałym dopełnieniem innych silników dostępnych dla Q50 − nowego turbo-diesla o pojemności 2,2 l z wtryskiem bezpośrednim oraz słynnej, obsypanej nagrodami jednostki napędowej klasy high performance w konfiguracji V.
Silnik benzynowy o pojemności 1991 cm3, zaprezentowany po raz pierwszy w Europie podczas Genewskiego Salonu Motoryzacyjnego w marcu 2014 r., już został wprowadzony na rynek Chin. W Europie jego sprzedaż zacznie się jesienią, a następnie, do końca roku trafi on na inne rynki Infiniti na świecie.
W ciągu najbliższych pięciu lat, Infiniti powiększy swoją gamę modelową o 60 procent i przynajmniej podwoi liczbę dostępnych silników.
Dane techniczne silnika 2.0 Turbo w Infiniti Q50
Konfiguracja | silnik rzędowy, czterocylindrowy, chłodzony wodą, indukcja wymuszona |
Pojemność skokowa | 1991 cm3 |
Stopień sprężania | 9,8 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 83 mm x 92 mm |
Układ doładowania | turbosprężarka z chłodnicą międzystopniową |
Moc | 208hp / 211PS @ 5500rpm |
Moment obrotowy | 258lb/ft / 350Nm @ 1250 - 3500rpm |
Źródło: materiały prasowe Infiniti
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.