REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Premiera: Harley-Davidson Pan America. Przygodo witaj?

Premiera: Harley-Davidson Pan America. Przygodo witaj?
Premiera: Harley-Davidson Pan America. Przygodo witaj?
Fot. Harley-Davidson

REKLAMA

REKLAMA

Harley-Davidson Pan America to pierwszy motocykl adventure touring zaprojektowany przez legendarną markę. Oto jego dane techniczne i polska cena.

Harley-Davidson Pan America: przede wszystkim... użyteczny!

Słowem-kluczem w przypadku tego motocykla była użyteczność. Właśnie dlatego Harley-Davidson Pan America posiada m.in. zintegrowane uchwyty do mocowania bagażu czy regulację zasięgu świateł dobraną w taki sposób, aby kierowca miał dobrą widoczność w czasie jazdy poza utartym szlakiem. Zawieszenie? To można regulować - kierowca zdecyduje o napięciu wstępnym sprężyny czy stopniu tłumienia. Poza tym motocykl posiada 6,8-calowe centrum multimedialne z odchylanym ekranem, hamulce zaprojektowane przez Brembo oraz systemy elektroniczne zwiększające bezpieczeństwo podczas pokonywania zakrętów.

REKLAMA

Harley-Davidson Pan America

Harley-Davidson Pan America

Premiera: Harley-Davidson Pan America. Przygodo witaj?

Fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Pan America - lista systemów elektronicznych:

  • elektronicznie połączone hamulce z działaniem w zakręcie (Cornering Enhanced Electronically Linked Braking),
  • układ ABS z działaniem w zakręcie (Cornering Enhanced Antilock Braking System),
  • system kontroli trakcji z działaniem w zakręcie (Cornering Enhanced Traction Control System),
  • układ kontroli poślizgu z działaniem w zakręcie (Cornering Enhanced Drag-Torque Slip Control System),
  • system zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniu (Hill Hold Control).

Harley-Davidson Pan America: tryby jazdy, prześwit i wyposażenie

Harley-Davidson Pan America został wyposażony w tryby jazdy - tych jest w sumie pięć (Road, Sport, Rain, Off-Road i Off-Road Plus), przy czym w każdym kierowca ma do dyspozycji kombinację zmiennych ustawień. Kolejne cechy? Harley-Davidson Pan America to lekki układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej. Inżynierowie zaoszczędzili masę umieszczając katalizator bliżej silnika. To raz. A dwa zadbali o to, aby wydech nie ograniczał prześwitu motocykla. Kierowca może regulować wysokość siedziska czy ustawienie przedniej szyby, standardem jest tempomat i oświetlenie LED Daymaker z charakterystycznym wzorem świetlnym, a zbiornik paliwa ma 21,2 litra pojemności i został wykonany z aluminium.

Harley-Davidson Pan America

Harley-Davidson Pan America

Premiera: Harley-Davidson Pan America. Przygodo witaj?

Fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Pan America: dane techniczne i cennik

Sercem każdego motocykla jest oczywiście... silnik! Nie inaczej jest i w przypadku Harleya-Davidsona Pan America. Jednoślad czerpie napęd z silnika Revolution Max 1250. To jednostka typu V-Twin (60 stopni - tyle wynosi rozwarcie cylindrów), ma pojemność 1250 cm3 oraz 128 Nm i 152 konie mechaniczne. I choć moc jest dostępna przy 8750 obr./min., to w zasadzie żadne wyzwanie dla motoru. Szczególnie że maksymalne obroty zostały określone na 9500 obr./min. Co ciekawe, jednostka napędowa jest zintegrowana z motocyklem - stanowi centralny element konstrukcji podwozia, przez co obniża masę pojazdu.

A więc ile kosztuje Harley-Davidson Pan America? Model polakierowany barwą Vivid Black zostanie wyceniony w Polsce na 71 970 złotych.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

REKLAMA

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

Dlaczego bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam?

Dobre opony to podstawa bezpiecznej jazdy. Warto wiedzieć, że bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam. To ważne, zwałszcza w przypadku decyzji o wypłacie ubezpieczenia. Ostatnio Rzecznik Finansowy wydał interpretację dla wszystkich ubezpieczycieli odnośnie do wysokości bieżnika na tej samej osi pojazd. Jak to jest więc z tymi bieżnikami?

KGP: 82 680 interwencji, 327 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 82 680 interwencji. Byli wzywani do 327 wypadków drogowych.

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. [Projekt ustawy]

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. Projekt nowelizacji ustawy o drogach publicznych zakłada, że nie tylko miasta powyżej 100 tys. mieszkańców będą mogły ustanawiać śródmiejskie strefy parkowania.

REKLAMA

Badania techniczne pojazdów: opłaty za badanie techniczne, waloryzacja wysokości opłaty. Szykują się zmiany

Badania techniczne pojazdów: mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie, waloryzacja. W resorcie infrastruktury trwają prace nad przygotowaniem projektu ustawy. W projekcie znajdzie się m.in. mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie techniczne pojazdu.

Ważne! Rząd szykuje kolejne zmiany w prawie drogowym: surowe kary za brawurową jazdę, konfiskata za powadzenie bez prawa jazdy

W odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych Rząd ogłosił szereg zmian w prawie, w odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych. Mają one na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. Jakie zmiany rząd planuje w 2025 roku.

REKLAMA