Audi A6 po zmianach
REKLAMA
REKLAMA
Samochód mierzy 4,92 m długości i 1,87 m szerokości, podczas gdy wysokość nadwozia wynosi zaledwie 1,46 m. Bagażnik pomieści z kolei 530 litrów wszelkiego rodzaju pakunków. Niektóre elementy nadwozia zostały wykonane z aluminium, co pozwoliło obniżyć masę własną pojazdu.
REKLAMA
Na początku oferowanych będzie pięć jednostek napędowych: dwie benzynowe i trzy wysokoprężne. Podstawowy silnik benzynowy V6 o pojemności 2,8 litra rozwija 204 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 7,7 sekundy, a auto rozpędza się do 240 km/h. Wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 7,4 litra/100 km. Większa jednostka 3.0 TFSI z doładowaniem produkuje 300 KM i 440 Nm, dzięki czemu „setkę” osiąga już po 5,5 sekundy, a przyspieszanie kończy się dopiero przy licznikowych 250 km/h. Średnie spalanie wynosi w tym przypadku 8,2 litra/100 km.
Zobacz też: Fiat Strada debiutuje w polskich salonach
Podstawowy diesel, to 2-litrowy TDI o mocy 177 KM (380 Nm). Jest oszczędny (4,9 l/100 km) i w miarę dynamiczny (8,7 do 100 km/h, v-max 228 km/h). Większy silnik 3.0 TDI V6 przenosi na koła moc 204 KM i moment 400 Nm za pośrednictwem przekładni multitronic. 100 km/h pojawi się na liczniku po 7,2 sekundy, natomiast średnie spalanie nie powinno przekroczyć 5,2 l/100 km. Topowa wersja 3.0 TDI rozwija 245 KM i 500 Nm (0-100 km/h w 6,1 sekundy, v-max 250 km/h) i zadowala się średnio 6 litrami ropy na 100 km.
Zobacz też: Gama silnikowa nowej BMW serii 3
W zależności od wersji oferowany jest napęd na przód lub na cztery koła. Dostępne są także 6-biegowe przekładnie manualne oraz skrzynie multitronic i S tronic. W ofercie pojawi się również praktyczna odmiana Avant, sportowa wersja S6 i ekstremalna edycja RS6.
Źrodło: Mototarget i MK
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.