Facelifting Toyoty Hilux - zdjęcia
REKLAMA
REKLAMA
Z zewnątrz auto zmieniło się dość mocno (mówimy tu bowiem jedynie o liftingu, a nie nowej generacji). Przestylizowano zderzaki, zmieniono zarówno przednie jak i tylne światła. Samochód wygląda teraz mniej „topornie” przy zachowaniu stylistyki auta, któremu niestraszne jest żadne zadanie.
REKLAMA
Wewnątrz auta znajdziemy wyższej jakości materiały oraz lepsze wyposażenie.
Zobacz też: Hybrydowe i elektryczne Seaty
REKLAMA
Samochód jest standardowo wyposażony w system Toyota Touch. Jest on zintegrowany z kamerą cofania i daje możliwość zainstalowania modułu Touch&Go zawierającego nawigację satelitarną i dostęp do internetu za pomocą telefonu komórkowego.
Słabszy silnik D-4D o pojemności 2,5 l, dzięki turbosprężarce o zmiennej geometrii łopatek i nowym wtryskiwaczom rozwija moc 144 KM i 343 Nm dostępne od 2 tys. obr./min. Hilux z tym motorem pali średnio 7,3l ropy na 100 km. Ciekawostką jest, że w wersji z silnikiem 2,5 l zastosowano zawieszenie z wersji z silnikiem o pojemności 3,0 l, dzięki czemu uciąg auta wzrósł do 2,5t. Silnik D-4D o pojemności 3,0 l. osiąga moc 171 KM i moment obrotowy 360 Nm. Obok skrzyni manualnej teraz można wybrać nową, pięciostopniową przekładnię automatyczną.
Zobacz też: Honda CR-V model 2012 - zdjęcia
Wzmocniono również zawieszenie i zastosowano mocniejsze hamulce. Wykorzystano wentylowane tarcze 297 mm z przodu i bębny 295 mm z tyłu.
Ceny Hiluxa po face liftingu rozpoczynają się od 82,9 tys. zł brutto. Głównymi konkurentami auta są Nissan NP300, Mitsubishi L200, Suzuki D-Max czy Ford Ranger.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.