REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Facelifting Toyoty Hilux - zdjęcia

Kształty nowej Toyoty Hilux są teraz bardziej dynamiczne i opływowe.
Kształty nowej Toyoty Hilux są teraz bardziej dynamiczne i opływowe.

REKLAMA

REKLAMA

Legendarny Pick-up debiutuje w nowej odsłonie. Nową Toyotę Hilux lekko przestylizowano, wzmocniono zawieszenie oraz hamulce. Podniesiono także moc i moment obrotowy silnika.

Z zewnątrz auto zmieniło się dość mocno (mówimy tu bowiem jedynie o liftingu, a nie nowej generacji). Przestylizowano zderzaki, zmieniono zarówno przednie jak i tylne światła. Samochód wygląda teraz mniej „topornie” przy zachowaniu stylistyki auta, któremu niestraszne jest żadne zadanie.

REKLAMA

Wewnątrz auta znajdziemy wyższej jakości materiały oraz lepsze wyposażenie.

Zobacz też: Hybrydowe i elektryczne Seaty

REKLAMA

Samochód jest standardowo wyposażony w system Toyota Touch. Jest on zintegrowany z kamerą cofania i daje możliwość zainstalowania modułu Touch&Go zawierającego nawigację satelitarną i dostęp do internetu za pomocą telefonu komórkowego.

Słabszy silnik D-4D o pojemności 2,5 l, dzięki turbosprężarce o zmiennej geometrii łopatek i nowym wtryskiwaczom rozwija moc 144 KM i 343 Nm dostępne od 2 tys. obr./min. Hilux z tym motorem pali średnio 7,3l ropy na 100 km. Ciekawostką jest, że w wersji z silnikiem 2,5 l zastosowano zawieszenie z wersji z silnikiem o pojemności 3,0 l, dzięki czemu uciąg auta wzrósł do 2,5t. Silnik D-4D o pojemności 3,0 l. osiąga moc 171 KM i moment obrotowy 360 Nm. Obok skrzyni manualnej teraz można wybrać nową, pięciostopniową przekładnię automatyczną.

Zobacz też: Honda CR-V model 2012 - zdjęcia

Wzmocniono również zawieszenie i zastosowano mocniejsze hamulce. Wykorzystano wentylowane tarcze 297 mm z przodu i bębny 295 mm z tyłu.

Ceny Hiluxa po face liftingu rozpoczynają się od 82,9 tys. zł brutto. Głównymi konkurentami auta są Nissan NP300, Mitsubishi L200, Suzuki D-Max czy Ford Ranger.

Tył nowego Hiluxa można poznać głównie po nowych światłach.
Wewnątrz Toyoty Hilux znajdziemy lepsze materiały i bogatsze wyposażenie.
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

    Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

    Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

    Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

    Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

    Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

    Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

    Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

    REKLAMA

    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    Mosiężna skrobaczka do szyb. Fiński wynalazek rzeczywiście nie rysuje szyb?

    Mosiężna skrobaczka do szyb to hit ostatnich lat w Polsce. Powód? Ponoć nie ma możliwości, aby porysowała szybę w samochodzie. Ile jest w tym prawdy? I czym tak właściwie jest fińska skrobaczka? Sprawdziłem to.

    REKLAMA

    Samochody autonomiczne. Kiedy pojawią się na drogach? Częściowo są już dziś

    W XXI wieku przemysł motoryzacyjny ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Zmiany te napędzają wymogi prawne, wyścigi producentów, ale też wymogi klientów. A to prowadzi do jednego wniosku. Innowacje stopniowo wprowadzają wizję aut autonomicznych do naszego codziennego życia.

    Typy ładowarek samochodowych. Moc ważniejsza od liczby punktów! Przynajmniej dla ciężarówek

    Elektryfikacja oznacza konieczność rozbudowy sieci stacji ładowania. Dziś jednak coraz jaśniejsze staje się to, że do tej pory Europa szła w złym kierunku. Bo na mapie nie liczy się wcale ilość punktów, a oferowania przez nie moc.

    REKLAMA