Premiera Porsche Panamery GTS
REKLAMA
REKLAMA
Auto to jest kompromisem pomiędzy podstawową wersją S, a mocarną odmianą Turbo. Do napędu posłuży tu ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,8l. Silnik osiąga moc 430 KM i moment obrotowy rzędu 520 Nm. Napęd jest przekazywany na cztery koła, za pośrednictwem automatycznej skrzyni PDK. Tak skonfigurowany samochód przyspiesza do 100km/h w 4,5s i rozpędza się maksymalnie do 288 km/h. Zużycie paliwa w cyklu NEFZ wynosi 10,9 l /100 km, a z oponami o niskich oporach toczenia zaledwie 10,7 l/100 km.
REKLAMA
Zobacz też: Limitowana Skoda Yeti Street
W aucie zastosowano także mechanizm różnicowy, który rozdziela moc pomiędzy tylne koła. Zawieszenie adaptacyjne PASM obniżono o 10 mm. Poszerzono także rozstaw kół i zastosowano mocniejsze hamulce.
Samochód różni się od innych wersji m.in. przednim zderzakiem, przydymionymi reflektorami, czy czarnymi listwami progowymi. Na 19-calowe obręcze nałożone są opony 255/45 na osi przedniej i 285/40 na tylnej. W środku samochód można poznać po innej kierownicy i ekskluzywnej tapicerce z alcantary.
Zobacz też: Elektryczny Mercedes SLS
Samochód w sprzedaży ma się pojawić w lutym 2012 roku. Ceny zaczynać się będą od 116 tys. euro (około pół miliona złotych).
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.