Nowa wersja Mitsubishi Outlandera
REKLAMA
REKLAMA
Nowo powstały model uzupełniający ofertę japońskiego producenta ma zastąpić popularną dzisiaj wersję 2.0 DID Intense Plus MT. Nowy model dołączył do już dostępnych samochodów z 2,2 litrowym silnikiem Diesla o mocach 177 i 156 koni mechanicznych oraz do wersji z silnikiem benzynowym 2,4 litra z mocą 170 koni mechanicznych.
REKLAMA
Japoński SUV zdobył uznanie kierowców dzięki swojej funkcjonalności, stylistyce nadwozia oraz właściwościami jezdnymi. W zeszłym roku Mitsubishi Outlander było najczęściej kupowanym samochodem z segmentu SUV. W 2010 roku z salonów japońskiej marki wyjechało 3 429 sztuk Outlandera, 61% klientów zdecydowało się na zakup wersji z manualną przekładnia biegów dostępną w wersji 2.0 DID Intense Plus.
Zobacz także: Mitsubishi Lancer Sportback
REKLAMA
Teraz, aby dogodzić klientom weszła wersja z silnikiem benzynowym o pojemności dwóch litrów, lecz o większej mocy 147 koni mechanicznych. Wersja z tym silnikiem będzie wyposażona równie bogato jak wersja Intense Plus. Cena jaką trzeba zapłacić w salonie sprzedaży jest o 18 700 złotych tańsza niż cena ubiegłoroczna.
Klient kupując standardową wersje Outlandera 2.0 MIVEC Intense Plus może się cieszyć centralnym zamkiem z dostępem bez kluczykowym, automatyczną klimatyzacją, system nagłośnienia Rockford Fosgate z 9 głośnikami i 710W suboowerem, reflektorami bi-ksenonowymi (HID) z systemem doświetlania zakrętów, tempomatem, systemem bluetooth, czujnikami parkowania, elektrycznie sterowanymi i podgrzewanymi lusterkami w kolorze nadwozia z wbudowanymi kierunkowskazami i funkcją składania, 18” aluminiowymi obręczami kół z oponami 225/55 R18, relingami dachowymi, pokrytym skórą kołem kierownicy wielofunkcyjnej i lewarkiem zmiany biegów, czujnikami deszczu, portem USB i trzema gniazdami 12V.
Zobacz także: Nowy turbodiesel w Mitsubishi Outlander
Kierowca jak i pasażerowie mogą poczuć bezpieczeństwo dzięki systemowi aktywnej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC), systemowi ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, dwustopniowej poduszce powietrznej dla kierowcy i pasażera (z funkcją wyłączenia poduszki pasażera), bocznej poduszce powietrznej dla kierowcy i pasażera, kurtynowej poduszce bezpieczeństwa dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń oraz systemowi ostrzegania o nagłym hamowaniu (ESS).
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.