REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego
Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego
Materiały prasowe Toyota

REKLAMA

REKLAMA

Toyota C-HR nie jest po prostu hybrydą. Może być też hybrydą, ale plug-in. Ile kosztuje ładowany z gniazdka crossover z Japonii w polskim salonie? Cena nie jest specjalnie porażająca. Nie ma przepaści między wersją HEV a PHEV.

Toyota C-HR była strzałem w dziesiątkę dla japońskiej marki. Od 2017 r. sprzedała się w ilości sięgającej 900 tys. sztuk. Do tej pory crossover Toyoty był jednak przede wszystkim hybrydą. W drugiej generacji stał się również hybrydą plug-in.

REKLAMA

Toyota C-HR Plug-in Hybrid z silnikiem z nowego Priusa

REKLAMA

Układ napędowy C-HR plug-in jest oparty na 2-litrowym silniku benzynowym. To motor korzystający ze wtrysku pośredniego i dotrysku bezpośredniego. Jednostka oferuje 152 konie mocy. Na tym jednak nie koniec, bo do pary Japończycy dołożyli mu 163-konnego elektryka. Układ hybrydowy oznacza zsumowaną moc na poziomie 223 koni mechanicznych. Ta przekłada się na czas sprintu do pierwszej setki w 7,4 sek.

Układ napędowy składający się z dwóch silników łączy swój potencjał bez użycia sprzęgła. Wszystko za sprawą automatycznej przekładni e-CVT, które pracuje przy obniżonym tarciu. Na tym nie koniec. Inżynierowie w celu oszczędności energii zastosowali także układ klimatyzacji i nagrzewania z pompą ciepła. Identycznie skomponowany układ napędowy został zastosowany w nowej Toyocie Prius.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Plu-in w C-HR. Tryby pracy i czas ładowania

REKLAMA

C-HR plug-in hybrid może pracować w czterech trybach. Elektrycznym (EV), hybrydowym (HV), elektryczno-hybrydowym (EV/HV) oraz trybie ładowania baterii. Przy czym tryb EV jest włączany automatycznie po uruchomieniu samochodu. Co ważne, tryb elektryczny działa w pełnym zakresie prędkości. Możliwość taką daje zastosowanie baterii litowo-jonowej o pojemności 13,6 kWh. Za jej sprawą model uzyska nawet 66 km zasięgu w pełni elektrycznego.

Ile trwa ładowanie baterii w Toyocie C-HR Plug-in? Przy użyciu wallboxa i kabla trójfazowego uzupełnianie zapasów prądu w zakresie od 0 do 100 proc. zajmuje 2,5 godziny. Podgląd procesu, a także możliwość sterowania nim daje aplikacja na telefon MyToyota. Dzięki temu kierowca może np. zarządzić ładowanie w godzinach nocnych, gdy jego dom korzysta z niższej taryfy poboru energii.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Za sprawą konieczności zastosowania większej baterii, C-HR Hybrid Dynamic Force Plug-in oferuje mniejszy bagażnik. Ten ma 310, a nie 364 litry jak w klasycznej hybrydzie. Po wyborze audio JBL pojemność maleje do 296 litrów.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Nowa C-HR ładowana z gniazdka inteligentnie zarządza energią

Toyota C-HR plug-in stawia na innowacyjne rozwiązania z zakresu oszczędności. Będzie wyposażana m.in. w Predictive Efficient Drive. System łączy nawigację i funkcję geofencingu. Auto uczy się ekonomicznej jazdy i optymalnego wyboru trybu pracy napędu, bazując na wskazaniach GPS oraz zachowaniu kierowcy. Poza tym zaoferuje Regeneration Boost. To oznacza prowadzenie pojazdu tylko przy użyciu pedału gazu. Po jego puszczeniu pojazd zacznie zwalniać, rekuperując jednocześnie energię. To sprawia, że do 80 proc. hamowania przebiega bez wciskania pedału hamulca.

Ile kosztuje Toyota C-HR plug-in hybrid w 2024 r.?

Hybryda plug-in jest dostępna w C-HRze od kwoty 189 900 zł. To oznacza sumę o 14 tys. zł wyższą od 2-litrowej, 197-konnej klasycznej hybrydy z napędem AWD-i. Za tą kwotę kupujący otrzyma wersję Style. Ta jest wyposażona m.in. w przednie i tylne czujniki parkowania, 18-aluminiowe felgi, podgrzewaną kierownicę, automatycznie ściemniające się lusterko, system bezkluczykowego dostępu i rozruchu silnika, 12,3-calowy ekran multimedialny z nawigacją czy system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem.

Toyota C-HR Hybrid Dynamic Force Plug-in w wersji:

  • Executive kosztuje 200 900 zł,
  • GR Sport kosztuje 215 900 zł,
  • Premiere Edition kosztuje 226 900 zł,
  • GR Sport Premiere Edition kosztuje 226 900 zł.
Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Koniec bezkarności rowerzystów i użytkowników hulajnóg! Czas na tablice rejestracyjne i wyższe mandaty

Ze statystyk policyjnych wynika, że rowerzyści są drugą, po kierowcach, grupą sprawców wypadków drogowych. Tymczasem, aby poruszać się po drodze rowerem nie trzeba mieć żadnych uprawnień (po osiągnięciu pełnoletności). Jak można poprawić bezpieczeństwo na drogach?

KGP: 109 332 interwencji, 291 wypadków drogowych, 12 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Oto najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend opublikowane przez Komendę Główną Policji. Policjanci podsumowali także zdarzenia z minionego tygodnia.

19-letni motocyklista bez uprawnień potrącił policjanta i zbiegł

19-nastolatek z Międzyrzecza (Lubuskie) stanie przed sądem za zarzut spowodowania wypadku, niezatrzymanie się do kontroli i ucieczkę z miejsca wypadku.

Nowe przepisy fotoradarowe: Właściciel pojazdu jako kozioł ofiarny?

Ustawodawca szykuje kolejną rewolucję w przepisach drogowych. Tym razem uderzy ona nie tylko w kierowców łamiących przepisy, ale także w właścicieli pojazdów, którzy nie wskażą osoby prowadzącej pojazd w chwili popełnienia wykroczenia. Jeśli fotoradar uchwyci pojazd przekraczający prędkość, a właściciel odmówi podania danych kierowcy, nie tylko zapłaci karę, ale również straci dowód rejestracyjny swojego samochodu.

REKLAMA

Pijany senior uciekał przed policją po polach uprawnych. Auto dachowało

72-latek jechał bez zapiętych pasów, więc policja chciała zatrzymać go do kontroli. Rzucił się w pościg, który zakończył się dachowaniem. Okazało się, że jest pijany.

Otrzymałeś wiadomość ws. zaległych płatności w e-TOLL? KAS ostrzega przed oszustami

Krajowa Administracja Skarbowa w przesłanym we wtorek, 25 marca 2025 r. komunikacie prasowym ostrzega przed oszustami wysyłającymi fałszywe wiadomości w sprawie zaległych płatności w e-TOLL. Publikujemy przykładową fałszywą wiadomość.

Już nie tylko diesel czy benzyna. I nawet nie zawsze samochód. Jak Polacy wybierają środek transportu?

W dzisiejszych czasach wybór środka transportu to nie tylko decyzja między samochodem z silnikiem benzynowym a dieslem. Możliwości jest więcej, a kierowcy mają różne oczekiwania. Jak Polacy wybierają codzienny środek lokomocji?

KGP: 93 352 interwencji, 312 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 93 352 interwencji. Byli wzywani do 312 wypadków drogowych.

REKLAMA

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

REKLAMA