REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego
Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego
Materiały prasowe Toyota

REKLAMA

REKLAMA

Toyota C-HR nie jest po prostu hybrydą. Może być też hybrydą, ale plug-in. Ile kosztuje ładowany z gniazdka crossover z Japonii w polskim salonie? Cena nie jest specjalnie porażająca. Nie ma przepaści między wersją HEV a PHEV.

Toyota C-HR była strzałem w dziesiątkę dla japońskiej marki. Od 2017 r. sprzedała się w ilości sięgającej 900 tys. sztuk. Do tej pory crossover Toyoty był jednak przede wszystkim hybrydą. W drugiej generacji stał się również hybrydą plug-in.

REKLAMA

Toyota C-HR Plug-in Hybrid z silnikiem z nowego Priusa

REKLAMA

Układ napędowy C-HR plug-in jest oparty na 2-litrowym silniku benzynowym. To motor korzystający ze wtrysku pośredniego i dotrysku bezpośredniego. Jednostka oferuje 152 konie mocy. Na tym jednak nie koniec, bo do pary Japończycy dołożyli mu 163-konnego elektryka. Układ hybrydowy oznacza zsumowaną moc na poziomie 223 koni mechanicznych. Ta przekłada się na czas sprintu do pierwszej setki w 7,4 sek.

Układ napędowy składający się z dwóch silników łączy swój potencjał bez użycia sprzęgła. Wszystko za sprawą automatycznej przekładni e-CVT, które pracuje przy obniżonym tarciu. Na tym nie koniec. Inżynierowie w celu oszczędności energii zastosowali także układ klimatyzacji i nagrzewania z pompą ciepła. Identycznie skomponowany układ napędowy został zastosowany w nowej Toyocie Prius.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Plu-in w C-HR. Tryby pracy i czas ładowania

REKLAMA

C-HR plug-in hybrid może pracować w czterech trybach. Elektrycznym (EV), hybrydowym (HV), elektryczno-hybrydowym (EV/HV) oraz trybie ładowania baterii. Przy czym tryb EV jest włączany automatycznie po uruchomieniu samochodu. Co ważne, tryb elektryczny działa w pełnym zakresie prędkości. Możliwość taką daje zastosowanie baterii litowo-jonowej o pojemności 13,6 kWh. Za jej sprawą model uzyska nawet 66 km zasięgu w pełni elektrycznego.

Ile trwa ładowanie baterii w Toyocie C-HR Plug-in? Przy użyciu wallboxa i kabla trójfazowego uzupełnianie zapasów prądu w zakresie od 0 do 100 proc. zajmuje 2,5 godziny. Podgląd procesu, a także możliwość sterowania nim daje aplikacja na telefon MyToyota. Dzięki temu kierowca może np. zarządzić ładowanie w godzinach nocnych, gdy jego dom korzysta z niższej taryfy poboru energii.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Za sprawą konieczności zastosowania większej baterii, C-HR Hybrid Dynamic Force Plug-in oferuje mniejszy bagażnik. Ten ma 310, a nie 364 litry jak w klasycznej hybrydzie. Po wyborze audio JBL pojemność maleje do 296 litrów.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Nowa C-HR ładowana z gniazdka inteligentnie zarządza energią

Toyota C-HR plug-in stawia na innowacyjne rozwiązania z zakresu oszczędności. Będzie wyposażana m.in. w Predictive Efficient Drive. System łączy nawigację i funkcję geofencingu. Auto uczy się ekonomicznej jazdy i optymalnego wyboru trybu pracy napędu, bazując na wskazaniach GPS oraz zachowaniu kierowcy. Poza tym zaoferuje Regeneration Boost. To oznacza prowadzenie pojazdu tylko przy użyciu pedału gazu. Po jego puszczeniu pojazd zacznie zwalniać, rekuperując jednocześnie energię. To sprawia, że do 80 proc. hamowania przebiega bez wciskania pedału hamulca.

Ile kosztuje Toyota C-HR plug-in hybrid w 2024 r.?

Hybryda plug-in jest dostępna w C-HRze od kwoty 189 900 zł. To oznacza sumę o 14 tys. zł wyższą od 2-litrowej, 197-konnej klasycznej hybrydy z napędem AWD-i. Za tą kwotę kupujący otrzyma wersję Style. Ta jest wyposażona m.in. w przednie i tylne czujniki parkowania, 18-aluminiowe felgi, podgrzewaną kierownicę, automatycznie ściemniające się lusterko, system bezkluczykowego dostępu i rozruchu silnika, 12,3-calowy ekran multimedialny z nawigacją czy system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem.

Toyota C-HR Hybrid Dynamic Force Plug-in w wersji:

  • Executive kosztuje 200 900 zł,
  • GR Sport kosztuje 215 900 zł,
  • Premiere Edition kosztuje 226 900 zł,
  • GR Sport Premiere Edition kosztuje 226 900 zł.
Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Badania techniczne pojazdów: opłaty za badanie techniczne, waloryzacja wysokości opłaty. Szykują się zmiany

Badania techniczne pojazdów: mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie, waloryzacja. W resorcie infrastruktury trwają prace nad przygotowaniem projektu ustawy. W projekcie znajdzie się m.in. mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie techniczne pojazdu.

Ważne! Rząd szykuje kolejne zmiany w prawie drogowym: surowe kary za brawurową jazdę, konfiskata za powadzenie bez prawa jazdy

W odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych Rząd ogłosił szereg zmian w prawie, w odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych. Mają one na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. Jakie zmiany rząd planuje w 2025 roku.

Czy można mieszać różne rodzaje płynów chłodniczych? O tym powinien wiedzieć każdy kierowca!

Każdy kierowca wie, że płyn do chłodnic to jeden z najważniejszych płynów eksploatacyjnych w samochodzie. Odpowiada on za prawidłową pracę układu chłodzenia, chroniąc silnik przed przegrzewaniem się i korozją. Na co należy zwrócić uwagę, wybierając płyn chłodniczy do samochodu?

Nowy fotoradar w Warszawie już działa. Uruchomiono także nowy odcinkowy pomiar prędkości na A1

Nowy fotoradar w Warszawie już działa. Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego fotoradaru na Al. Jerozolimskich. W zeszłym tygodniu uruchomiono także nowy odcinkowy pomiar prędkości na A1.

REKLAMA

Zmiany w prawie o ruchu drogowym: prawo jazdy od 17. roku życia, ograniczenia możliwości redukcji punktów karnych, okres próbny, odbieranie prawa jazdy za przekroczenie prędkości o 50 km/h poza obszarem zabudowanym. [Nowelizacja]

Zmiany w prawie o ruchu drogowym: prawo jazdy od 17. roku życia, ograniczenia możliwości redukcji punktów karnych, okres próbny, odbieranie prawa jazdy za przekroczenie prędkości o 50 km/h poza obszarem zabudowanym. Resort Infrastruktury zaprezentował główne rozwiązania dotyczące nowelizacji przepisów na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

KGP: 94 973 interwencji, 352 wypadków drogowych, 25 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 94 973 interwencji. Byli wzywani do 352 wypadków drogowych.

Samochód elektryczny w firmie jak optymalizować koszty i sposób korzystania z ładowarek firmowych i publicznych

Z punktu widzenia zarządzania flotą, firmowe oraz publiczne stacje ładowania mają inne zadania, które są wobec siebie komplementarne. Ładowarki dostępne przy siedzibach firm służą pracownikom do codziennego użytku.

Polacy kupują coraz więcej samochodów z segmentu premium. Cena 222 tys. zł już nie zniechęca. Jakie marki są na topie

Polacy pokochali wręcz samochodowy segment premium. Wrzesień 2024 r. był najlepszym miesiącem pod względem liczby rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce od 19 lat. Rekordy notują auta segmentu premium, gdzie wzrost rejestracji jest sześć razy większy niż w przypadku aut popularnych.

REKLAMA

QUIZ Co oznaczają te znaki drogowe? Większość znasz na pewno, ale z niektórymi może być problem
Jesteś kierowcą? Sprawdź, czy na pewno znasz polskie znaki drogowe. Nie prowadzisz samochodu? Zobacz, czy dasz radę odpowiedzieć na pytania bezbłędnie.
Rynek nowych aut mocno przyspiesza, zwłaszcza samochodów premium. Rejestracje po październiku 2024 r.

Analiza danych rynku motoryzacyjnego za październik wskazuje na wyraźne ożywienie sektora, co potwierdza kontynuację trendu wzrostowego z ostatnich miesięcy. Pozycję lidera niezmiennie utrzymuje Toyota wśród nowych samochodów osobowych i Renault wśród nowych samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej – dmc do 3,5 tony. 

 

REKLAMA