REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego
Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego
Materiały prasowe Toyota

REKLAMA

REKLAMA

Toyota C-HR nie jest po prostu hybrydą. Może być też hybrydą, ale plug-in. Ile kosztuje ładowany z gniazdka crossover z Japonii w polskim salonie? Cena nie jest specjalnie porażająca. Nie ma przepaści między wersją HEV a PHEV.

Toyota C-HR była strzałem w dziesiątkę dla japońskiej marki. Od 2017 r. sprzedała się w ilości sięgającej 900 tys. sztuk. Do tej pory crossover Toyoty był jednak przede wszystkim hybrydą. W drugiej generacji stał się również hybrydą plug-in.

REKLAMA

Toyota C-HR Plug-in Hybrid z silnikiem z nowego Priusa

REKLAMA

Układ napędowy C-HR plug-in jest oparty na 2-litrowym silniku benzynowym. To motor korzystający ze wtrysku pośredniego i dotrysku bezpośredniego. Jednostka oferuje 152 konie mocy. Na tym jednak nie koniec, bo do pary Japończycy dołożyli mu 163-konnego elektryka. Układ hybrydowy oznacza zsumowaną moc na poziomie 223 koni mechanicznych. Ta przekłada się na czas sprintu do pierwszej setki w 7,4 sek.

Układ napędowy składający się z dwóch silników łączy swój potencjał bez użycia sprzęgła. Wszystko za sprawą automatycznej przekładni e-CVT, które pracuje przy obniżonym tarciu. Na tym nie koniec. Inżynierowie w celu oszczędności energii zastosowali także układ klimatyzacji i nagrzewania z pompą ciepła. Identycznie skomponowany układ napędowy został zastosowany w nowej Toyocie Prius.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Plu-in w C-HR. Tryby pracy i czas ładowania

REKLAMA

C-HR plug-in hybrid może pracować w czterech trybach. Elektrycznym (EV), hybrydowym (HV), elektryczno-hybrydowym (EV/HV) oraz trybie ładowania baterii. Przy czym tryb EV jest włączany automatycznie po uruchomieniu samochodu. Co ważne, tryb elektryczny działa w pełnym zakresie prędkości. Możliwość taką daje zastosowanie baterii litowo-jonowej o pojemności 13,6 kWh. Za jej sprawą model uzyska nawet 66 km zasięgu w pełni elektrycznego.

Ile trwa ładowanie baterii w Toyocie C-HR Plug-in? Przy użyciu wallboxa i kabla trójfazowego uzupełnianie zapasów prądu w zakresie od 0 do 100 proc. zajmuje 2,5 godziny. Podgląd procesu, a także możliwość sterowania nim daje aplikacja na telefon MyToyota. Dzięki temu kierowca może np. zarządzić ładowanie w godzinach nocnych, gdy jego dom korzysta z niższej taryfy poboru energii.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Za sprawą konieczności zastosowania większej baterii, C-HR Hybrid Dynamic Force Plug-in oferuje mniejszy bagażnik. Ten ma 310, a nie 364 litry jak w klasycznej hybrydzie. Po wyborze audio JBL pojemność maleje do 296 litrów.

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Nowa C-HR ładowana z gniazdka inteligentnie zarządza energią

Toyota C-HR plug-in stawia na innowacyjne rozwiązania z zakresu oszczędności. Będzie wyposażana m.in. w Predictive Efficient Drive. System łączy nawigację i funkcję geofencingu. Auto uczy się ekonomicznej jazdy i optymalnego wyboru trybu pracy napędu, bazując na wskazaniach GPS oraz zachowaniu kierowcy. Poza tym zaoferuje Regeneration Boost. To oznacza prowadzenie pojazdu tylko przy użyciu pedału gazu. Po jego puszczeniu pojazd zacznie zwalniać, rekuperując jednocześnie energię. To sprawia, że do 80 proc. hamowania przebiega bez wciskania pedału hamulca.

Ile kosztuje Toyota C-HR plug-in hybrid w 2024 r.?

Hybryda plug-in jest dostępna w C-HRze od kwoty 189 900 zł. To oznacza sumę o 14 tys. zł wyższą od 2-litrowej, 197-konnej klasycznej hybrydy z napędem AWD-i. Za tą kwotę kupujący otrzyma wersję Style. Ta jest wyposażona m.in. w przednie i tylne czujniki parkowania, 18-aluminiowe felgi, podgrzewaną kierownicę, automatycznie ściemniające się lusterko, system bezkluczykowego dostępu i rozruchu silnika, 12,3-calowy ekran multimedialny z nawigacją czy system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem.

Toyota C-HR Hybrid Dynamic Force Plug-in w wersji:

  • Executive kosztuje 200 900 zł,
  • GR Sport kosztuje 215 900 zł,
  • Premiere Edition kosztuje 226 900 zł,
  • GR Sport Premiere Edition kosztuje 226 900 zł.
Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w Polsce? Ma 223 konie mocy i 66 km zasięgu elektrycznego

Materiały prasowe Toyota

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Uwaga kierowcy! Jest ostrzeżenie przed opadami śniegu i ślizgawicą

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej ostrzega: dziś w nocy i jutro rano opady deszczu będą zamarzały. Jest duże prawdopodobieństwo oblodzenia. Należy więc zachować szczególną ostrożność na drodze i nie tylko. Śnieg spadnie w niedzielę.

Jakiego samochodu szukają Polacy, gdy chcą wymienić pojazd [RAPORT]

Polacy planujący wymianę samochodu rozglądają się raczej za opcją używaną z silnikiem spalinowym. Tak deklaruje 55 proc. ankietowanych raportu Santander Consumer Multirent. Jakie kwoty mają w planach przeznaczyć?

Nie słabnie popyt na nowe samochody. W listopadzie do grona liderów, w tym Toyoty, dołączył nieoczekiwanie Ford

Popyt na nowe auta – zarówno osobowe jak i dostawcze o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 tony nie słabnie. W tej drugiej kategorii listopad przyniósł niespodziankę – Renault na fotelu lidera zajmowanym przez tę markę od niepamiętnego czasu zastąpił Ford.

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan!

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan! W ocenie Ministerstwa Infrastruktury, projekt nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym ma zapewnić bezpieczeństwo ruchu drogowego. Projekt trafił do konsultacji.

REKLAMA

Auta autonomiczne na drogach publicznych. MI chce testować

Z projektu noweli ustawy Prawo o ruchu drogowym, opublikowanego w poniedziałek na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego (RCL) wynika, że Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzić możliwość testowania pojazdów półautonomicznych i autonomicznych na publicznych drogach.

System RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o włączeniu systemu RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer. Czym jest system RedLight i jak działa? Kto otrzyma mandat?

Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

REKLAMA

Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

REKLAMA