REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dywaniki specjalne do... traktora. Tak, takie produkty też są. Już są!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
oprac. Kuba Brzeziński
Dywaniki specjalne do traktora, dywaniki do traktora, gumowe dywaniki do traktora
Dywaniki specjalne do... traktora. Tak, takie produkty też są. Już są!
Materiały FroGum

REKLAMA

REKLAMA

Traktor pracuje w trudnych warunkach. Czy to jednak oznacza, że jego wnętrze musi być pełne piachu? Nie do końca. O czystość w kabinie zawsze mogą bowiem zadbać dywaniki do traktora.

Wszyscy rolnicy doskonale zdają sobie sprawę z trudności związanych z utrzymaniem czystości w kabinie ciągnika. Błoto, kurz, piasek czy kamienie mogą przedostawać się do wnętrza, brudzić je i utrudniać pracę. Usuwanie zanieczyszczeń wymaga czasu, wysiłku, a nierzadko także sporych nakładów finansowych. Dedykowane dywaniki do traktorów są praktycznym rozwiązaniem, które pozwala na zminimalizowanie ilości zabrudzeń w kabinie i ułatwienie procesu utrzymania jej w czystości, przy jednoczesnej ochronie przed uszkodzeniami.

REKLAMA

Dywaniki do traktora chronią podłogę i dbają o czystość

REKLAMA

Linia dywaników MudMax została zaprojektowana tak, aby w pełni chronić podłogę kabiny traktora przed wodą i zanieczyszczeniami, a także zniszczeniami – zarówno mechanicznymi, jak i chemicznymi. Pozwala na to wykonanie z nietoksycznego materiału TPE, który cechuje się dużą wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia, promieniowanie UV oraz ścieranie. Co więcej, tworzywo to nie reaguje z większością związków chemicznych, co jest niezwykle istotne w przypadku pracy z substancjami jak nawozy czy środki ochrony roślin.

Wkładki, dzięki dodatkowo usztywnionym krawędziom o wysokich rantach, dokładnie przylegają do ścianek przypodłogowych, skutecznie zabezpieczając podłoże kabiny przed ziemią, błotem czy piachem, w których otoczeniu traktory znajdują się na co dzień. Dywanik pozwala ograniczyć zużywanie się wnętrza kokpitu i przedłużyć jego żywotność, a co za tym idzie – zmniejszyć koszty utrzymania i konserwacji.

Dywaniki specjalne do traktora, dywaniki do traktora, gumowe dywaniki do traktora

Dywaniki specjalne do traktora, dywaniki do traktora, gumowe dywaniki do traktora

Dywaniki specjalne do... traktora. Tak, takie produkty też są. Już są!

Materiały FroGum

Antypoślizgowe. To cecha nowych dywaników do traktora

Bezpieczeństwo użytkowania produktów MudMax zwiększa antypoślizgowa struktura, która zapobiega poślizgnięciom i upadkom podczas wchodzenia i wychodzenia z kabiny, szczególnie gdy na zewnątrz jest ślisko i mokro. Za sprawą wysokiej przyczepności dywaniki nie przesuwają się podczas jazdy, pozostając na swoim miejscu.

Wprowadzenie do oferty dywaników do traktorów to dla nas ważny krok w rozwoju. Wchodzimy w nowy segment rynku, co oznacza, że mamy możliwość zaoferowania konsumentom zupełnie nowych produktów – mówi Bartosz Frontczak, członek zarządu FroGum.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

REKLAMA

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA

KGP: 110 999 interwencji, 427 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 999 interwencji. Byli wzywani do 427 wypadków drogowych.

Samochody elektryczne potrzebują teraz tyle prądu co wszystkie ładowane w Polsce smartfony. Co będzie z zapotrzebowaniem na energię elektryczną gdy będzie ich milion

Obecnie wszystkie jeżdżące po polskich drogach auta elektryczne potrzebują tyle samo prądu co smartfony. Gdyby jednak w Polsce było milion elektryków, co według prognoz może nastąpić za pięć-siedem lat, i wszystkie one ładowały się w tym samym momencie, obciążenie systemu elektroenergetycznego z tego tytułu wyniosłoby 15,2 procent.

REKLAMA