REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mitsubishi L200 po tuningu. Po fabrycznym tuningu!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
185-konne Mitsubishi L200 po fabrycznym tuningu.
185-konne Mitsubishi L200 po fabrycznym tuningu.
Fot. Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi L200 świetnie radzi sobie w terenie. Ma jednak pewną słabość. 150 koni to niezbyt dużo. Na szczęście Japończycy mogą coś na to poradzić.

Mitsubishi L200: pick-up w teren i do pracy?

Mitsubishi L200 powstało tak naprawdę w dwóch celach. Po pierwsze ma wyśmienicie radzić sobie poza asfaltem. Dlatego model jest wyposażony w napęd 4WD sparowany z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego i czterema trybami pracy. Za ich sprawą pick-up precyzyjnej kontroluje trakcję na szutrze, w błocie i śniegu, w piachu oraz na kamieniach. Drugim z celów zbudowania szóstej generacji L200 była praca. Pick-upy mają dźwigać, przewozić i ułatwiać transport.

REKLAMA

Mitsubishi L200 ma pewne braki… mocy!

Czy Mitsubishi L200 ma jakieś wady? Z punktu widzenia potencjalnych odbiorców przydałaby się głównie nieco wyższa moc. Model napędzany 2.2-litrowym dieslem sparowanym z przekładnią automatyczną oferuje 150 koni dostępnych przy 3500 obr./min. Dużo ważniejszy w silniku jest jednak moment obrotowy - ten wynosi 400 Nm i jest dostępny w zakresie obrotów 1750 - 2250. Do czego potrzebna jest wyższa moc w pick-upie? Poprawi jego osiągi na asfalcie, ale także spotęguje możliwości poza utwardzonymi szlakami. Czy coś w tej kwestii da się zatem zrobić? Jak najbardziej!

Mitsubishi L200 z modułem Steinbauer K-1000 to plus 102 Nm!

Mitsubishi wprowadza właśnie do oferty ciekawą opcję. Każdy kierowca, który chciałby podnieść moc swojego L200, może udać się do serwisu fabrycznego i wybrać moduł mocy Steinbauer K-1000. Austriacka firma dedykowała go 2.2-litrowemu dieslowi oraz zoptymalizowała pod kątem potrzeb pick-upa. Co to oznacza w praktyce? Moment obrotowy wzrósł aż o 102 Nm. Wynosi teraz 502 Nm. A to nie koniec, bo wyższa jest też moc. 185 koni mechanicznych jest dostępnych już od 3100 obr./min. Co ważne, po montażu modułu w serwisie Mitsubishi, samochód zachowuje pełną, 5-letnią gwarancję.

Jak działa moduł Steinbauer K-1000?

Moduł Steinbauer K-1000 wyłącza się w trybie 4LLc, czyli przy napędzie 4x4 z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem. Oszczędza dzięki temu skrzynię biegów i półosie. W pozostałych trybach przyrost mocy jest ograniczony do 10 proc. na pierwszych biegach. Dodatkowe 20 proc. jest dostępne dopiero na wyższych biegach.

Mitsubishi L200 - dane techniczne po module Steinbauer:

  • silnik: 2.2 diesel,
  • skrzynia biegów: automatyczna,
  • moc: 185 KM przy 3100 obr./min.,
  • moment obrotowy: 502 Nm przy 2200 obr./min.,
  • prędkość maksymalna: 185 km/h,
  • przyspieszenie 0 - 80 km/h: 9 sek.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

REKLAMA

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA

KGP: 110 999 interwencji, 427 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 999 interwencji. Byli wzywani do 427 wypadków drogowych.

Samochody elektryczne potrzebują teraz tyle prądu co wszystkie ładowane w Polsce smartfony. Co będzie z zapotrzebowaniem na energię elektryczną gdy będzie ich milion

Obecnie wszystkie jeżdżące po polskich drogach auta elektryczne potrzebują tyle samo prądu co smartfony. Gdyby jednak w Polsce było milion elektryków, co według prognoz może nastąpić za pięć-siedem lat, i wszystkie one ładowały się w tym samym momencie, obciążenie systemu elektroenergetycznego z tego tytułu wyniosłoby 15,2 procent.

REKLAMA