REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mitsubishi L200 po tuningu. Po fabrycznym tuningu!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
185-konne Mitsubishi L200 po fabrycznym tuningu.
185-konne Mitsubishi L200 po fabrycznym tuningu.
Fot. Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi L200 świetnie radzi sobie w terenie. Ma jednak pewną słabość. 150 koni to niezbyt dużo. Na szczęście Japończycy mogą coś na to poradzić.

Mitsubishi L200: pick-up w teren i do pracy?

Mitsubishi L200 powstało tak naprawdę w dwóch celach. Po pierwsze ma wyśmienicie radzić sobie poza asfaltem. Dlatego model jest wyposażony w napęd 4WD sparowany z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego i czterema trybami pracy. Za ich sprawą pick-up precyzyjnej kontroluje trakcję na szutrze, w błocie i śniegu, w piachu oraz na kamieniach. Drugim z celów zbudowania szóstej generacji L200 była praca. Pick-upy mają dźwigać, przewozić i ułatwiać transport.

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi L200 ma pewne braki… mocy!

Czy Mitsubishi L200 ma jakieś wady? Z punktu widzenia potencjalnych odbiorców przydałaby się głównie nieco wyższa moc. Model napędzany 2.2-litrowym dieslem sparowanym z przekładnią automatyczną oferuje 150 koni dostępnych przy 3500 obr./min. Dużo ważniejszy w silniku jest jednak moment obrotowy - ten wynosi 400 Nm i jest dostępny w zakresie obrotów 1750 - 2250. Do czego potrzebna jest wyższa moc w pick-upie? Poprawi jego osiągi na asfalcie, ale także spotęguje możliwości poza utwardzonymi szlakami. Czy coś w tej kwestii da się zatem zrobić? Jak najbardziej!

Mitsubishi L200 z modułem Steinbauer K-1000 to plus 102 Nm!

Mitsubishi wprowadza właśnie do oferty ciekawą opcję. Każdy kierowca, który chciałby podnieść moc swojego L200, może udać się do serwisu fabrycznego i wybrać moduł mocy Steinbauer K-1000. Austriacka firma dedykowała go 2.2-litrowemu dieslowi oraz zoptymalizowała pod kątem potrzeb pick-upa. Co to oznacza w praktyce? Moment obrotowy wzrósł aż o 102 Nm. Wynosi teraz 502 Nm. A to nie koniec, bo wyższa jest też moc. 185 koni mechanicznych jest dostępnych już od 3100 obr./min. Co ważne, po montażu modułu w serwisie Mitsubishi, samochód zachowuje pełną, 5-letnią gwarancję.

Jak działa moduł Steinbauer K-1000?

Moduł Steinbauer K-1000 wyłącza się w trybie 4LLc, czyli przy napędzie 4x4 z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem. Oszczędza dzięki temu skrzynię biegów i półosie. W pozostałych trybach przyrost mocy jest ograniczony do 10 proc. na pierwszych biegach. Dodatkowe 20 proc. jest dostępne dopiero na wyższych biegach.

REKLAMA

Mitsubishi L200 - dane techniczne po module Steinbauer:

  • silnik: 2.2 diesel,
  • skrzynia biegów: automatyczna,
  • moc: 185 KM przy 3100 obr./min.,
  • moment obrotowy: 502 Nm przy 2200 obr./min.,
  • prędkość maksymalna: 185 km/h,
  • przyspieszenie 0 - 80 km/h: 9 sek.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Duże zmiany w naszEauto – co dalej z programem dofinasowania pojazdów elektrycznych?

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nie ogłosił jeszcze wyników konsultacji społecznych, które miały miejsce w I połowie września, w zakresie zmian w programie dopłat do zakupu i finansowania pojazdów elektrycznych funkcjonującego pod nazwą "NaszEauto". Znane są już kierunki zmian i szykuje się w tym zakresie mała rewolucja - czy jednak nie będzie to przysłowiowy gwóźdź do trumny dla tych dopłat?

Czy seniorzy stracą prawa jazdy? Unia Europejska zdecydowała - nie ma odwrotu

Co pewien czas w debacie publicznej wraca temat uprawnień do kierowania pojazdami posiadanym przez seniorów. Dyskutuje się, czy ze względu na wiek starsi kierowcy nie powinni podlegać obowiązkowym, częstszym badaniom lekarskim, oraz czy lekarze swoim orzeczeniem mogliby „zabierać” prawa jazdy mniej sprawnym seniorom. Temat ten był ostatnio przedmiotem dyskusji na poziomie Unii Europejskiej i zapadły decyzje co do kierunków zmian.

Kontrole na granicach do kwietnia 2026 r. Przedłużenie aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie

Kontrole na granicach z Niemcami i Litwą zostały przedłużone do kwietnia 2026 r. Wydłużenie kontroli aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie. Przedsiębiorcy szczególnie boją się okresu ostatnich dwóch miesięcy roku.

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

REKLAMA

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

KGP: 103 919 interwencji, 364 wypadki drogowe, 16 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 103 919 interwencji. Byli wzywani do 364 wypadków drogowych.

To oni są najniebezpieczniejsi na drogach. Polacy nie mają wątpliwości

Młodzi kierowcy, rowerzyści, a może właściciele konkretnych marek aut? Najnowsze badanie pokazuje, kogo Polacy wskazują jako największe zagrożenie na drogach. Wyniki nie pozostawiają złudzeń i mogą być zaskoczeniem dla wielu uczestników ruchu. Na cenzurowanym znaleźli się nie tylko ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę za kółkiem. Zaskakuje też miejsce jednej z najpopularniejszych marek samochodów w Polsce.

Akcja "Trzeźwy Poranek". Stołeczni policjanci zatrzymali ponad 40 nietrzeźwych kierowców

Policjanci z garnizonu stołecznego przeprowadzili dziś akcję "Trzeźwy Poranek". Do godziny 10:00 skontrolowali blisko 18 tysięcy kierowców. Wyniki są alarmujące – 41 osób prowadziło pojazd po alkoholu, w tym zawodowi kierowcy oraz recydywista z dożywotnim zakazem prowadzenia.

REKLAMA

Jakie samochody wybierają przedsiębiorcy?

Jakie auta najczęściej wybierają polscy przedsiębiorcy? Według raportu EFL to biznesmeni napędzają polską motoryzację, wymieniając flotę co kilka lat. Najczęściej korzystają z leasingu.

Kiedy seniorzy stracą prawo jazdy? Aktualne zasady na październik 2025 – sprawdź, czy dotyczy to Ciebie

Czy seniorzy tracą prawo jazdy z powodu wieku? A może wystarczy choroba? A co z punktami karnymi? W praktycznym poradniku wyjaśniamy, co naprawdę decyduje o utracie uprawnień i jakie przepisy obowiązują kierowców w starszym wieku. Sprawdzamy też, kiedy decyzję podejmuje lekarz, a kiedy starosta lub sąd. Dzięki temu dowiesz się, jak uniknąć problemów i zachować prawo jazdy na dłużej.

REKLAMA