REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Toyota Yaris Hybrid: jaką wybrać? Poradnik kupującego

Jakub Tujaka
Toyota Yaris Hybrid
Toyota Yaris Hybrid
Fot. Moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA

Toyota Yaris Hybrid jest dostępna w jednej wersji nadwoziowej, jednej napędowej i w trzech wersjach wyposażeniowych. Dla Yarisa Hybrid są także dostępne specjalne pakiety wyposażenia. W poradniku tym podpowiadamy, jaką Toyote Yaris Hybrid wybrać.

Nadwozie Toyoty Yaris Hybrid

Pięciodrzwiowe nadwozie hybrydowego Yaris ma 3905 mm długości, 1695 szerokości i 1510 mm wysokości. Wymiary zewnętrzne są identyczne jak w przypadku Yarisów z tradycyjnym napędem.

REKLAMA

Wyposażenie Toyoty Yaris Hybrid

REKLAMA

Hybrydowy Yaris jest dostępny w trzech poziomach wyposażenia: Life, Premium i Dynamic. Wszystkie trzy wersje mają pełne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, a jest to m.in.: systemy ABS, EBD i BA, Immobilizer, mocowania ISOFIX dla skrajnych siedzeń tylnej kanapy, czujnik niezapiętych pasów, przednie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera (poduszkę pasażera można wyłączyć), boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne i kolanową poduszkę powietrzną dla pasażera. Systemy wspierające kierowcę to: VSC + TRC (system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji) i HAC (system wspomagający pokonanie podjazdu).

Dodatkowo wyposażenie Life obejmuje m.in.: lakierowane zderzaki, kierunkowskazy w lusterkach, przednie światła LED do jazdy dziennej, 15 calowe stalowe felgi, centralny zamek sterowany pilotem,  komputer pokładowy, dwustrefową automatyczną klimatyzację, radio CD z MP3 i WMA z sześcioma głośnikami, gniazdo USB i AUX-in, wspomaganie kierownicy, regulowany w pionie i poziomie fotel kierowcy, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne i elektrycznie sterowane szyby.

Zobacz też: Kiedy najkorzystniej można kupić kabriolet?

Wyposażenie wersji Premium obejmuje to, co Life, a ponadto m.in.: tylne światła w wykonane w technologii LED (pozycyjne i stop), lakierowane klamki i lusterka, chromowane elementy wykończeniowe, miękkie elementy wykończeniowe, uruchamianie auta przyciskiem, tempomat, system multimedialny Toyota Touch z sześcioma głośnikami, kamerę cofania, skórzaną kierownicę i gałkę zmiany biegów, przyciski na kierownicy do obsługi systemu Bluetooth i podgrzewane lusterka zewnętrzne.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Poziom wyposażenia Dynamic zawiera to, co Premium, a ponadto m.in.: przednie lampy przeciwmgielne, tylny spojler, tapicerkę z elementami skórzanymi, 16 calowe koła z aluminiowymi felagami, podłokietnik, chłodzony schowek i podświetlenie przestrzeni na nogi.

Zobacz też: Kia Optima, jaką wybrać? Poradnik kupującego

Ceny wersji wyposażeniowych Toyoty Yaris Hybrid

Toyota Yaris Hybrid w wersji Life kosztuje 66 100 złotych, za wersję Premium należy dopłacić 3,6 tys. złotych (69 700 zł), a cena wersji Dynamic startuje od 72 900 złotych.

Dodatkowo oferowane są pakiety wyposażenia obejmujące np. przyciemniane szyby tylne i panoramiczne okno dachowe (pakiet Vip&Vision za 2,4 tys.zł), pakiet Smart z czujnikiem deszczu, zmierzchu, systemem inteligentnego kluczyka i elektrochromatycznym lusterkiem wstecznym za 2,1 tys. zł.

Nasz wybór: Toyota Yaris Hybrid Premium

Napęd Toyoty Yaris Hybrid

Układ hybrydowy Yarisa składa się z silnika benzynowego o pojemności skokowej 1,5 litra o mocy 75 K i silnika elektrycznego.

Łączna moc osiągana przez cały układ to 100 KM. Auto waży około 1100 kg. , to o około 130 kg więcej niż podstawowa wersja Yarisa.

Zobacz też: Skoda Octavia II: Nowy czy używany? Poradnik kupującego

Redakcja poleca: Toyota Yaris Hybrid Premium za 69 700 zł.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA