REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Przewozy

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Ubezpieczenie Cargo – o czym należy pamiętać wykupując polisę?

 Przed wyborem ubezpieczenia Cargo, warto odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest ono w ogóle potrzebne i czym różni się od zwykłego ubezpieczenia OC przewoźnika bądź spedytora?

Rohlig Suus: Drobnica i przewozy całopojazdowe razem

 Rohlig Suus Logistics wprowadził nowe rozwiązanie dla swoich klientów. Przewozy drobnicowe i całopojazdowe w jednej usłudze SUUS Distribution.

Obligatoryjny, czy fakultatywny charakter reklamacji usług przewozowych ?

Reklamacja usług przewozowych - w potocznym rozumieniu - oznacza skierowaną do przewoźnika skargę w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług przewozowych, której najczęściej towarzyszy żądanie dobrowolnego naprawienia szkody spowodowanej owym niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług. Kiedy więc reklamacja usług przewozowych ma fakultatywny a kiedy obligatoryjny charakter?

Czy oświadczenie wystawiane przez spedytora upoważnia do opodatkowania WDT stawką 0%

Oświadczenie wystawiane przez spedytora, zawierające wszystkie elementy listu przewozowego CMR, takie jak: dane podmiotu wysyłającego towary, dane odbiorcy otrzymującego towary, warunki dostawy, na których transakcja została przeprowadzona, waga towaru, ilość towaru, data wysyłki, data dostawy do nabywcy, kraj dostawy, podpis spedytora, można uznać za dokument przewozowy upoważniający dostawcę do zastosowania do dokonywanej przez niego dostawy wewnątrzwspólnotowej stawki VAT w wysokości 0%.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA