REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Przemysł motoryzacyjny, a korzyści dla Europy

REKLAMA

REKLAMA

Przemysł motoryzacyjny to jedna z największych gałęzi napędzających gospodarki państw europejskich. Na rozwoju przemysłu motoryzacyjnego korzysta też branża logistyczna.

Najnowszy raport znanej europejskiej agencji konsultingowej London Economics w sposób zdecydowany potwierdza znaczący wkład koncernu Hyundai Motor Group w rozwój gospodarki krajów Europy.

REKLAMA

Kia i Hyundai w Europie dają pracę 268 tys. osób

Opublikowany pod tytułem „Korzyści ekonomiczne i społeczne wynikające z obecności Kia i Hyundai w Europie” raport stwierdza jednoznacznie, iż działalności obu tych marek pracę zawdzięczać może nawet 268.000 osób na Starym Kontynencie.
Łączna kwota zapłaconych przez Kia i Hyundai ceł, VAT i podatków CIT w Europie wyniosła w roku 2011 niemal 1,7 mld Euro, stanowiąc liczący się zastrzyk finansowy dla gospodarek regionu.
Wartość dostaw do produkcji fabryk na Słowacji (Żylina) i w Republice Czech (Nošovice) wyniosła 4,8 mld €, w tym 3.4 mld (72%) z samej tylko Europy.
Raport jednocześnie podkreśla, iż w Europie znajduje się cały łańcuch powstawania wartości dodanej Hyundai Motor Group, od sektora R&D (badwczo-rozwojowego) aż po dystrybucję. Sieć sprzedaży w krajach członkowskich UE oraz EFTA wspiera europejski PKB dodatkową kwotą 2 mld Euro.

Korzyści nie tylko finansowe

REKLAMA

Michael Cole, dyrektor operacyjny (COO) Kia Motors Europe powiedział: „Utrzymując ponad ćwierć miliona miejsc pracy tak bezpośrednio jak i w europejskim łańcuchu dostaw, Hyundai Motor Group prowadzi także programy szkoleń i profesjonalnego rozwoju dla naszych pracowników w Europie, łącząc je z szerokim spektrum projektów edukacyjno-socjalnych. Obserwując coroczny wzrost produkcji i udziału rynkowego Hyundai Motor Group w Europie możemy czuć się zadowoleni i dumni, iż raport London Economics ujawnia skalę naszego udziału w rozwoju gospodarczym Starego Kontynentu.”

Dalszy ciąg materiału pod wideo

„Raport ten wyraźnie potwierdza, iż stopień zaangażowania Hyundai Motor Group w sferze społecznej i ekonomicznej Europy jest większy niż kiedykolwiek przedtem. Dzięki wielomiliardowym inwestycjom w tym regionie wzrosła jakość naszych produktów i usług, tworząc nowe możliwości zatrudnienia zarówno w sposób bezpośredni jak i pośredni. Tak więc w dłuższej perspektywie czasowej życzymy Europie sukcesu, ponieważ jego częścią będzie nasza działalność i nasi ludzie.” - somentował Allan Rushford, wiceprezes i dyrektor operacyjny (COO) Hyundai Motor Europe.

Źródło: Materiały prasowe KIA Motors

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan!

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan! W ocenie Ministerstwa Infrastruktury, projekt nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym ma zapewnić bezpieczeństwo ruchu drogowego. Projekt trafił do konsultacji.

Auta autonomiczne na drogach publicznych. MI chce testować

Z projektu noweli ustawy Prawo o ruchu drogowym, opublikowanego w poniedziałek na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego (RCL) wynika, że Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzić możliwość testowania pojazdów półautonomicznych i autonomicznych na publicznych drogach.

System RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o włączeniu systemu RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer. Czym jest system RedLight i jak działa? Kto otrzyma mandat?

Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

REKLAMA

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

REKLAMA

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

REKLAMA