REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak obniżyć koszt ubezpieczenia floty?

Subskrybuj nas na Youtube
Jak obniżyć koszt ubezpieczenia floty? Fot. Fotolia
Jak obniżyć koszt ubezpieczenia floty? Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Jednym z istitnych kosztów utrzymania floty pojazdów w firmie jest koszt ich ubezpieczenia. W jaki sposób obniżyć koszt ubezpieczenia floty?

REKLAMA

Na koszt ubezpieczenia pojazdu składa się wiele czynników takich jak parametry auta, szkodowość jazdy czy… sposób korzystania z samochodu. Skuteczną kontrolę ostatniego parametru zapewnia elektroniczny system monitoringu floty. Jego zastosowanie oznacza nie tylko oszczędności w eksploatacji pojazdów, ale także obniżenie kosztów ubezpieczenia. Takie rozwiązanie klientom proponuje Gothaer TU S.A., które rozpoczęło współpracę z firmą QS Group w zakresie zastosowania kompleksowego programu PRACTIQS.

REKLAMA

- Firmy reprezentujące polski sektor MŚP z roku na rok są coraz bardziej świadome tego, jak technologia wpływa na prowadzony przez nie biznes, i dlatego coraz śmielej sięgają po nowoczesne narzędzia do profesjonalnego zarządzania flotami samochodowymi. Z jednej strony takie rozwiązania pozwalają na skuteczny monitoring użytkowania pojazdów, między innymi w takich aspektach jak miejsce poruszania się czy kontrola spalania paliwa, z drugiej zaś wpływają na poprawę bezpieczeństwa jazdy – mówi Andrzej Trendak, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych w Gothaer TU S.A. - W związku z tym, że ubezpieczenia flotowe są jednym z kluczowych obszarów naszej działalności, zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem, który umożliwi klientom Gothaer skorzystać z kompleksowego programu opartego na szerokim zastosowaniu systemu GPS oraz unikalnych rozwiązaniach – dodaje Trendak.

Zobacz też: Zarządzanie flotą - case study

Gothaer wspólnie z partnerem technicznym, firmą QS Group, oferuje klientom zastosowanie programu PRACTIQS. Dzięki modułom składającym się na program, takim jak monitoring GPS, serwis, szkody komunikacyjne, moduł raportowy czy gospodarka paliwowa, firmy mogą mieć pełną kontrolę nad kosztami paliwa, obsługi serwisowej, napraw pogwarancyjnych czy kosztami kierowców. W konsekwencji firma może liczyć na redukcję całkowitych kosztów eksploatacji floty do nawet 20% w przeciągu pół roku, a dodatkowo od Gothaer uzyska do 20% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne – podkreśla ekspert z Gothaer TU S.A. Program PRACTIQS jest dostępny w formie mobilnej aplikacji na stronie ubezpieczyciela oraz
w sklepach oferujących aplikacje mobilne.

Zobacz też: Test Toyota Verso 1.6 D-4D Premium

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Gothaer konsekwentnie od lat wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów rozszerza listę nie tylko poszczególnych ubezpieczeń, ale także dodatkowych rozwiązań, które z punktu widzenia prowadzonego biznesu są najbardziej pożądanymi przez klientów produktami uzupełniającymi naszą podstawową ofertę – mówi przedstawiciel Gothaer TU S.A. Poza standardowymi polisami OC, AC i NNW, zawierając umowę z Gothaer firma może skorzystać z szerokiego zakresu usług assistance zarówno dla samochodów osobowych, dostawczych jak i ciężarowych czy autobusów. Dobrej jakości usługi assistance świadczone przez najwyższej klasy fachowców takich jak Mondial Assistance, z którymi współpracuje Gothaer, są dla wielu klientów czynnikiem decydującym o wyborze ubezpieczyciela. - Rozwijamy również inne elementy naszej oferty dla flot, np. wprowadzając nowe warianty ubezpieczenia szyb samochodowych – mówi Andrzej Trendak. Ponadto w ofercie Gothaer TU S.A. klienci znajdą szeroki wachlarz ubezpieczeń transportowych, majątkowych i technicznych dopasowanych do potrzeb każdej firmy.

Źródło: Materiały prasowe Gothaer TU S.A.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Koniec bezkarności rowerzystów i użytkowników hulajnóg! Czas na tablice rejestracyjne i wyższe mandaty

Ze statystyk policyjnych wynika, że rowerzyści są drugą, po kierowcach, grupą sprawców wypadków drogowych. Tymczasem, aby poruszać się po drodze rowerem nie trzeba mieć żadnych uprawnień (po osiągnięciu pełnoletności). Jak można poprawić bezpieczeństwo na drogach?

KGP: 109 332 interwencji, 291 wypadków drogowych, 12 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Oto najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend opublikowane przez Komendę Główną Policji. Policjanci podsumowali także zdarzenia z minionego tygodnia.

19-letni motocyklista bez uprawnień potrącił policjanta i zbiegł

19-nastolatek z Międzyrzecza (Lubuskie) stanie przed sądem za zarzut spowodowania wypadku, niezatrzymanie się do kontroli i ucieczkę z miejsca wypadku.

Nowe przepisy fotoradarowe: Właściciel pojazdu jako kozioł ofiarny?

Ustawodawca szykuje kolejną rewolucję w przepisach drogowych. Tym razem uderzy ona nie tylko w kierowców łamiących przepisy, ale także w właścicieli pojazdów, którzy nie wskażą osoby prowadzącej pojazd w chwili popełnienia wykroczenia. Jeśli fotoradar uchwyci pojazd przekraczający prędkość, a właściciel odmówi podania danych kierowcy, nie tylko zapłaci karę, ale również straci dowód rejestracyjny swojego samochodu.

REKLAMA

Pijany senior uciekał przed policją po polach uprawnych. Auto dachowało

72-latek jechał bez zapiętych pasów, więc policja chciała zatrzymać go do kontroli. Rzucił się w pościg, który zakończył się dachowaniem. Okazało się, że jest pijany.

Otrzymałeś wiadomość ws. zaległych płatności w e-TOLL? KAS ostrzega przed oszustami

Krajowa Administracja Skarbowa w przesłanym we wtorek, 25 marca 2025 r. komunikacie prasowym ostrzega przed oszustami wysyłającymi fałszywe wiadomości w sprawie zaległych płatności w e-TOLL. Publikujemy przykładową fałszywą wiadomość.

Już nie tylko diesel czy benzyna. I nawet nie zawsze samochód. Jak Polacy wybierają środek transportu?

W dzisiejszych czasach wybór środka transportu to nie tylko decyzja między samochodem z silnikiem benzynowym a dieslem. Możliwości jest więcej, a kierowcy mają różne oczekiwania. Jak Polacy wybierają codzienny środek lokomocji?

KGP: 93 352 interwencji, 312 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 93 352 interwencji. Byli wzywani do 312 wypadków drogowych.

REKLAMA

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

REKLAMA