Nowa wersja aplikacji Mobile 7 dla klientów Siódemki
REKLAMA
REKLAMA
Główny nacisk położono na usprawnienie kluczowej, zarówno z punktu widzenia nadawcy, jak i odbiorcy, funkcji śledzenia przesyłek. Mobile7 w wersji 2.0 jest dostępny dla wszystkich użytkowników smartfonów działających na platformach iOS oraz Android. Aplikację można pobrać bezpłatnie za pośrednictwem Google Play oraz iTunes.
REKLAMA
REKLAMA
Ułatwienia, jakie wiążą się z działaniem aplikacji, to przede wszystkim możliwość monitorowania statusu przesyłki na podstawie numeru listu przewozowego lub skanu kodu przesyłki, oraz prosta lokalizacja najbliższego Punktu Nadań Przesyłek Service i Point Siódemka SA wraz z najkrótszą trasą dojazdu.
W nowej wersji Mobile 7 Siódemka największy nacisk położono na użyteczność, kluczową zarówno z punktu widzenia nadawców, jak i odbiorców. Rozbudowane opcje trackingowe gwarantują większą wygodę użytkowania oraz lepszą dostępność informacji o statusie przesyłek. W praktyce, użytkownicy aplikacji zyskują możliwość oznaczania paczek własnymi nazwami, co pozwala na jeszcze lepszą ich identyfikację. Mogą także skorzystać z opcji powiadamiania adresatów przesyłki o postępach w realizacji zlecenia. Jest to szczególnie cenna funkcjonalność z punktu widzenia właścicieli i klientów sklepów internetowych. Informacje są bowiem dostępne od ręki, a ich aktualizacja odbywa się w czasie rzeczywistym.
Siódemka planuje dalszy rozwój aplikacji i poszerzanie jej o kolejne funkcjonalności dla jeszcze większego komfortu pracy. Pierwsza aktualizacja aplikacji poszerzająca jej funkcjonalność już jest w przygotowaniu. Rozwiązanie można pobrać bezpłatnie z serwisów Google Play oraz iTunes
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.