REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę

DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę
DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę
DTW Logistics
DTW Logistics

REKLAMA

REKLAMA

DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę w zakresie logistyki. Jest to związane z ekspansją ProDeck do krajów Europy Południowej.

DTW Logistics, DTW Logistics obsługuje ProDeck w zakresie transportu drogowego oraz magazynowania i konsolidacji ładunków. Po dwóch latach owocnej kooperacji, firmy rozważają rozszerzenie obsługi logistycznej w związku z dynamicznym rozwojem i planowaną ekspansją producenta do krajów Europy Południowej.

REKLAMA

REKLAMA

Współpraca ProDeck z DTW Logistics

ProDeck działa od 2010 roku i jest znanym polskim producentem desek kompozytowych łączących drewno z nowoczesnymi polimerami. Współpraca pomiędzy firmami trwa od roku 2015 i w chwili obecnej DTW Logistics zapewnia już producentowi 100 procentową obsługę transportową oraz realizuje większość potrzeb związanych z operacjami magazynowymi. Fabryka producenta znajduje się w Niepołomicach pod Krakowem. Stamtąd towary przewożone są do magazynu DTW Logistics w Kopytowie k. Błonia, bądź bezpośrednio do magazynów partnerów handlowych ProDeck na terenie całego kraju. Nierzadko DTW Logistics dostarcza również towar na życzenie klientów indywidualnych producenta w miejsce realizowanego projektu, np. na prywatne posesje czy budowy dużych obiektów mieszkaniowych lub rekreacyjnych. Dostawy obejmują w 98 procentach rynek krajowy, a w około 2 proc. trasy europejskie, np. do Chorwacji, Austrii i na Węgry. W związku z rozwojem sprzedaży, producent zamierza w tym roku zwiększyć eksport swoich towarów. ProDeck planuje ekspansję do krajów Europy Południowej i tym samym rozszerzenie współpracy z DTW Logistics zarówno w zakresie dostaw międzynarodowych jak i operacji logistycznych w drugim magazynie operatora w śląskim Będzinie.

Zobacz też: System monitorowania drogowego przewozu towarów

„Istotne we współpracy jest to, że mamy pełną kontrolę nad całym procesem dostawy. Na bieżąco otrzymujemy informacje, co dzieje się z naszym ładunkiem. DTW Logistics wykonuje wszystkie usługi zawsze terminowo i rzetelnie. Dodatkowo jest otwarty na usprawnienia, reaguje szybko i elastycznie na nasze potrzeby, proponując różnego rodzaju rozwiązania, które optymalizują koszty i procesy logistyczne. A wartością dodaną jest poczucie bezpieczeństwa i spokoju, że oddajemy nasze produkty w dobre ręce.” – mówi Pamela Janulewicz, specjalista ds. logistyki i analiz ProDeck Sp. z o.o.

REKLAMA

Zobacz też: Zasady jazdy po węgierskich drogach - poradnik dla przewoźników

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak przewozi się towary ponadnormatywne?

Obsługa tego typu ładunku wymaga od DTW Logistics szczególnej uwagi, przygotowania oraz odpowiedniego zabezpieczenia. Należy on też do grupy towarów ponadnormatywnych. Takie produkty nie mogą być magazynowane czy transportowane z wykorzystaniem europalet. Deski z reguły mają długość od 3 do 4 metrów, lecz zamówienia kompletowane są dodatkowo również z innych elementów, takich jak, legary, listwy i zestawy montażowe, co uniemożliwia ich piętrowanie jak to jest w przypadku europalet. Waga jednej palety może sięgać nawet 1300 kg, a jej długość przy zamówieniach niestandardowych sięga aż 7 m. Dlatego przy transporcie DTW Logistics używa palet zaprojektowanych pod wymiar.

Zobacz też: Przyspieszony zwrot VAT w przedsiębiorstwie transportowym po zmianach od 1 stycznia 2017 r.

- „W sezonie liczba transportów do tzw. klientów indywidualnych waha się nawet pomiędzy 10 a 15 dziennie. DTW Logistics pomaga nam również organizować duże dostawy na inwestycje, gdzie przewożonych jest nawet 30 różnego wymiaru palet, a łączna waga ładunku sięga kilkudziesięciu ton. W trakcie przewozu towar wymaga odpowiednich mocowań, aby nie uległ uszkodzeniu i przesunięciu. DTW Logistics zapewnia nam pełne bezpieczeństwo w tym zakresie, stosując specjalne pasy mocujące i zabezpieczenia na kantach desek.” - zdradza Pamela Janulewicz, specjalista ds. logistyki i analiz ProDeck Sp. z o.o.

Aktualnie producent rozważa skorzystanie z drugiego magazynu DTW Logistics – w Będzinie na Śląsku oraz integrację swojego systemu magazynowego z systemami IT operatora. W śląskim obiekcie DTW Logistics oferuje nowoczesną powierzchnię magazynową. Z kolei jego wewnętrzna infrastruktura pozwala na obsługę zarówno towarów spaletyzowanych jak i niestandardowych, co jest bardzo istotne w tym przypadku. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów IT oraz innowacyjnej platformy integrującej, klienci mają dostęp do bieżących informacji na temat operacji logistycznych np. kompletacji, wysyłek i przyjęć towarów.

„Naszą rolą, jako operatora logistycznego jest umiejętne rozpoznanie potrzeb klienta i wykorzystanie wszystkich naszych możliwości oraz zebranego doświadczenia, by wspomóc go w rozwoju biznesu. Ważna jest także elastyczność i znalezienie wszystkich najlepszych rozwiązań. W tym przypadku dzięki wykorzystaniu potencjału lokalizacji naszego magazynu na Śląsku jesteśmy w stanie znacznie zoptymalizować koszty dostaw ProDeck, zarówno w przypadku transportu krajowego, jak i planowanych dostaw na Południe Europy. Magazyn w Będzinie jest też miejscem skąd wyruszają nasze linie drobnicowe do państw Europy Zachodniej i Południowej. Takie rozwiązanie jest idealne dla rozwoju eksportu naszego klienta.” – podsumowuje Marcin Dudek, key account manager DTW Logistics Sp. z o.o. Sp.k.

Źródło: Materiały DTW Logistics

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Bruksela wycofuje się z pełnego zakazu aut spalinowych

Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych w Unii Europejskiej od 2035 r. nie będzie całkowity. Komisja Europejska zaprezentowała nowy pakiet motoryzacyjny, który koryguje dotychczasowe założenia i otwiera drogę do większej elastyczności technologicznej. Branża motoryzacyjna ocenia to jako dobry początek, ale jednocześnie ostrzega, że cele redukcji emisji na 2030 rok mogą okazać się bardzo trudne do osiągnięcia, zwłaszcza bez zmian po stronie regulacji i infrastruktury.

Co 10. nowy samochód osobowy rejestrowany w Polsce jest elektryczny

Pod koniec listopada liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów w pełni elektrycznych przekroczyła 124 tysiące. Od początku roku przybyło ich niemal 44 tysiące – wynika z danych Licznika Elektromobilności. Aktualnie auta elektryczne stanowią już co dziesiąty nowo rejestrowany samochód osobowy w kraju.

Preferencje motoryzacyjne Polaków: europejskie marki wciąż na czele, rośnie zainteresowanie autami z Chin

Jeśli samochód chińskiej marki byłby tańszy o 20-30 proc. od porównywalnego modelu oferowanego przez producenta z innego kraju, zakup takiego auta rozważyłoby 60 proc. Polaków - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na zlecenie Santander Consumer Multirent.

Samochody elektryczne w Polsce: cena, zasięg i ładowanie wciąż głównymi barierami. Nowe dane z Barometru

Relatywnie wysoka cena samochodu w pełni elektrycznego i zbyt niski maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to według respondentów najważniejsze czynniki powstrzymujące ich przed podjęciem decyzji o zakupie takiego pojazdu - wynika z badania Barometr Nowej Mobilności.

REKLAMA

To miasto zamyka ulice dla setek tysięcy samochodów. Sprawdź, czy Twoje auto tam wjedzie od 1 stycznia 2026 r.

Już od 1 stycznia 2026 r. w tym mieście zacznie obowiązywać Strefa Czystego Transportu, która obejmie aż ok. 60% powierzchni miasta. Dla wielu kierowców - szczególnie tych posiadających diesle - oznacza to rewolucyjne zmiany. Jakie samochody wjadą do centrum bez ograniczeń, kto może liczyć na zwolnienia, a ile zapłacą osoby spoza miasta? Uchwała póki co wchodzi w życie mimo jej zaskarżenia.

Nowy rozkład jazdy PKP 2025/2026. Więcej połączeń, nowe trasy i zmiany od 14 grudnia

W nowym rocznym kolejowym rozkładzie jazdy, który obowiązuje od niedzieli, liczba połączeń PKP Intercity wzrosła średnio o 50 w stosunku do poprzedniego rozkładu i wynosi 555 dziennie. Z tego 527 to kursy całoroczne, a 28 sezonowe. Przewoźnik wprowadził ponadto 17 nowych tras międzynarodowych.

Leasing samochodów w Polsce. Kto korzysta najczęściej i ile płaci miesięcznie?

Z leasingu auta skorzystało kiedyś 23 proc. badanych Polaków, najczęściej przedsiębiorcy - wynika z badania „Auto na własnych zasadach”. Miesięczna rata leasingu mieściła się przeważnie w przedziale od 1001 do 2000 zł.

Czy kierowcy będą dożywotnio tracić prawa jazdy a sądy masowo orzekać przepadek pojazdu? Nowelizacja już czeka na prezydenckim biurku, ale co zrobi Karol Nawrocki? Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Niektóre rozwiązania są drastyczne, a sądy nie będą miały wyboru w karaniu. Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz dlaczego wielu kierowców liczy na weto?

REKLAMA

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA