REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę

DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę
DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę
DTW Logistics
DTW Logistics

REKLAMA

REKLAMA

DTW Logistics i ProDeck rozszerzają współpracę w zakresie logistyki. Jest to związane z ekspansją ProDeck do krajów Europy Południowej.

DTW Logistics, DTW Logistics obsługuje ProDeck w zakresie transportu drogowego oraz magazynowania i konsolidacji ładunków. Po dwóch latach owocnej kooperacji, firmy rozważają rozszerzenie obsługi logistycznej w związku z dynamicznym rozwojem i planowaną ekspansją producenta do krajów Europy Południowej.

REKLAMA

REKLAMA

Współpraca ProDeck z DTW Logistics

ProDeck działa od 2010 roku i jest znanym polskim producentem desek kompozytowych łączących drewno z nowoczesnymi polimerami. Współpraca pomiędzy firmami trwa od roku 2015 i w chwili obecnej DTW Logistics zapewnia już producentowi 100 procentową obsługę transportową oraz realizuje większość potrzeb związanych z operacjami magazynowymi. Fabryka producenta znajduje się w Niepołomicach pod Krakowem. Stamtąd towary przewożone są do magazynu DTW Logistics w Kopytowie k. Błonia, bądź bezpośrednio do magazynów partnerów handlowych ProDeck na terenie całego kraju. Nierzadko DTW Logistics dostarcza również towar na życzenie klientów indywidualnych producenta w miejsce realizowanego projektu, np. na prywatne posesje czy budowy dużych obiektów mieszkaniowych lub rekreacyjnych. Dostawy obejmują w 98 procentach rynek krajowy, a w około 2 proc. trasy europejskie, np. do Chorwacji, Austrii i na Węgry. W związku z rozwojem sprzedaży, producent zamierza w tym roku zwiększyć eksport swoich towarów. ProDeck planuje ekspansję do krajów Europy Południowej i tym samym rozszerzenie współpracy z DTW Logistics zarówno w zakresie dostaw międzynarodowych jak i operacji logistycznych w drugim magazynie operatora w śląskim Będzinie.

Zobacz też: System monitorowania drogowego przewozu towarów

„Istotne we współpracy jest to, że mamy pełną kontrolę nad całym procesem dostawy. Na bieżąco otrzymujemy informacje, co dzieje się z naszym ładunkiem. DTW Logistics wykonuje wszystkie usługi zawsze terminowo i rzetelnie. Dodatkowo jest otwarty na usprawnienia, reaguje szybko i elastycznie na nasze potrzeby, proponując różnego rodzaju rozwiązania, które optymalizują koszty i procesy logistyczne. A wartością dodaną jest poczucie bezpieczeństwa i spokoju, że oddajemy nasze produkty w dobre ręce.” – mówi Pamela Janulewicz, specjalista ds. logistyki i analiz ProDeck Sp. z o.o.

REKLAMA

Zobacz też: Zasady jazdy po węgierskich drogach - poradnik dla przewoźników

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak przewozi się towary ponadnormatywne?

Obsługa tego typu ładunku wymaga od DTW Logistics szczególnej uwagi, przygotowania oraz odpowiedniego zabezpieczenia. Należy on też do grupy towarów ponadnormatywnych. Takie produkty nie mogą być magazynowane czy transportowane z wykorzystaniem europalet. Deski z reguły mają długość od 3 do 4 metrów, lecz zamówienia kompletowane są dodatkowo również z innych elementów, takich jak, legary, listwy i zestawy montażowe, co uniemożliwia ich piętrowanie jak to jest w przypadku europalet. Waga jednej palety może sięgać nawet 1300 kg, a jej długość przy zamówieniach niestandardowych sięga aż 7 m. Dlatego przy transporcie DTW Logistics używa palet zaprojektowanych pod wymiar.

Zobacz też: Przyspieszony zwrot VAT w przedsiębiorstwie transportowym po zmianach od 1 stycznia 2017 r.

- „W sezonie liczba transportów do tzw. klientów indywidualnych waha się nawet pomiędzy 10 a 15 dziennie. DTW Logistics pomaga nam również organizować duże dostawy na inwestycje, gdzie przewożonych jest nawet 30 różnego wymiaru palet, a łączna waga ładunku sięga kilkudziesięciu ton. W trakcie przewozu towar wymaga odpowiednich mocowań, aby nie uległ uszkodzeniu i przesunięciu. DTW Logistics zapewnia nam pełne bezpieczeństwo w tym zakresie, stosując specjalne pasy mocujące i zabezpieczenia na kantach desek.” - zdradza Pamela Janulewicz, specjalista ds. logistyki i analiz ProDeck Sp. z o.o.

Aktualnie producent rozważa skorzystanie z drugiego magazynu DTW Logistics – w Będzinie na Śląsku oraz integrację swojego systemu magazynowego z systemami IT operatora. W śląskim obiekcie DTW Logistics oferuje nowoczesną powierzchnię magazynową. Z kolei jego wewnętrzna infrastruktura pozwala na obsługę zarówno towarów spaletyzowanych jak i niestandardowych, co jest bardzo istotne w tym przypadku. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów IT oraz innowacyjnej platformy integrującej, klienci mają dostęp do bieżących informacji na temat operacji logistycznych np. kompletacji, wysyłek i przyjęć towarów.

„Naszą rolą, jako operatora logistycznego jest umiejętne rozpoznanie potrzeb klienta i wykorzystanie wszystkich naszych możliwości oraz zebranego doświadczenia, by wspomóc go w rozwoju biznesu. Ważna jest także elastyczność i znalezienie wszystkich najlepszych rozwiązań. W tym przypadku dzięki wykorzystaniu potencjału lokalizacji naszego magazynu na Śląsku jesteśmy w stanie znacznie zoptymalizować koszty dostaw ProDeck, zarówno w przypadku transportu krajowego, jak i planowanych dostaw na Południe Europy. Magazyn w Będzinie jest też miejscem skąd wyruszają nasze linie drobnicowe do państw Europy Zachodniej i Południowej. Takie rozwiązanie jest idealne dla rozwoju eksportu naszego klienta.” – podsumowuje Marcin Dudek, key account manager DTW Logistics Sp. z o.o. Sp.k.

Źródło: Materiały DTW Logistics

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Pomarańczowe koperty zaskoczyły kierowców. Kto może na nich parkować, a kto dostanie 300 zł mandatu?

W Polsce pojawił się nowy rodzaj oznakowania parkingów, to pomarańczowe koperty. W pierwszych dniach ich funkcjonowania kierowcy masowo pytali, co właściwie oznaczają, dla kogo są przeznaczone i czy można zostawić na nich auto bez ryzyka mandatu. Okazuje się, że parkowanie na nich nie jest dla wszystkich, a zasady są wyjątkowo rygorystyczne. Miejsce może zająć tylko wąska grupa kierowców, a pozostali ryzykują mandatem nawet do 300 zł. Gdzie dokładnie się pojawiły i kogo obowiązują?

Dlaczego ta data w kalendarzu jest dla kierowców ważniejsza niż myślisz? Twój samochód będzie wdzięczny, jak o tym nie zapomnisz

Pewnego zimnego poranka, gdy szyby pokrywa szron, a oddech zamienia się w chmurę pary, siadasz za kierownicą. Przekręcasz kluczyk w stacyjce i z wstrzymanym oddechem słuchasz, jak silnik próbuje ożyć. Czasem odpala za pierwszym razem. Innym razem krztusi się, marudzi, a w najgorszym scenariuszu w ogóle nie daje znaku życia. Winisz wtedy akumulator. A co, jeśli powodem twoich kłopotów jest coś zupełnie innego? Co, jeśli klucz do tej zagadki tkwi w tym, co zalewasz do baku, a wszystko zmienia się w Polsce w dwóch datach: 1 i 16 listopada? To dni, w których na stacjach paliw po cichu dochodzi do zmiany, która decyduje o komforcie i bezawaryjności twojej podróży.

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony. Kalkulacja opłat

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony mogą wynosić miesięcznie nawet 10 tys. zł. Co przewoźnik może z tym zrobić? Kalkulacja opłat jest niezbędna.

Rejestracja pojazdu online od 2027 roku. Nowe przepisy uproszczą formalności i zwiększą bezpieczeństwo kierowców

Od 2027 r. rejestracja pojazdu w Polsce przejdzie największą zmianę od lat. Nowe przepisy pozwolą złożyć wniosek całkowicie online, bez papierowych dokumentów i bez wizyty w urzędzie. Kierowcy szybciej zarejestrują samochód, a organy rejestrujące zyskają dostęp do danych pojazdów z innych krajów UE dzięki systemowi AVI. Mniej formalności, większe bezpieczeństwo i koniec niepotrzebnych obowiązków przy rejestracji aut sprowadzonych z zagranicy.

REKLAMA

Weto Nawrockiego w sprawie zmian w Prawie o ruchu drogowym. Przewoźnicy bez cyfrowych zezwoleń EKMT. Miały wejść w styczniu 2026 r.

Kolejne weta Prezydenta RP Karola Nawrockiego dotykają polskich przewoźników. Nie będzie cyfrowych zezwoleń EKMT od stycznia 2026 r., na które tak czekali. Spada konkurencyjność polskich przewoźników drogowych na arenie międzynarodowej.

KGP: 106 240 interwencji, 349 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 240 interwencji. Byli wzywani do 349 wypadków drogowych.

Czy od tego roku za brak opon zimowych są kary? Jakie opony zimowe wybrać - 3PMSF czy M+S? Opady śniegu wkrótce, to już czas na zmianę

Jak co roku, kierowców w Polsce dręczy pytanie, czy to już pora zmiany opon letnich na zimowe. Jesienią aura za oknem bywa niejednoznaczna, w nocy zaskakując nas przymrozkami, zaś w słoneczne dni nadal oferując nawet kilkanaście stopni Celsjusza na plusie. Co z oponami - czy to już czas na przekładkę u wulkanizatora? Zwłaszcza, że zaraz ma sypnąć śniegiem nie tylko w górach.

Leasing czy wynajem? Co wybrać, co dzieje się z autem po zakończeniu umowy [Gość Infor.pl]

Końcówka roku to gorący czas dla branży leasingowej i motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców szuka jeszcze sposobów na optymalizację kosztów, rozważa wymianę samochodu lub zakup kolejnego pojazdu. Wybór jednak nie jest prosty – bo czy lepiej zdecydować się na leasing, czy na wynajem długoterminowy? O różnicach między tymi formami finansowania mówił w rozmowie z Szymonem Glonkiem (Infor.pl) Tomasz Jabłoński, wiceprezes PKO Leasing.

REKLAMA

Sezonowe OC dla motocykli i kamperów? Sejmowa Komisja prosi rząd o analizę. Co to oznacza dla kierowców w 2026 r.

Sejmowa Komisja do Spraw Petycji po rozpatrzeniu obywatelskiej petycji przyjęła Dezyderat nr 173, w którym zwraca się do Prezesa Rady Ministrów o kompleksową analizę wprowadzenia czasowego (sezonowego) ubezpieczenia OC dla pojazdów używanych tylko przez część roku, takich jak motocykle, kampery czy kabriolety. To pierwszy formalny krok mogący otworzyć debatę nad zmianą zasad ciągłości OC stosowanych dziś w Polsce. Może to oznaczać poważne oszczędności dla posiadaczy pojazdów podlegających obowiązkowi ubezpieczenia OC.

Szok na rynku OC! Sprawdź, czy Ty też możesz płacić o 120 zł mniej

Ceny OC wreszcie zaczęły spadać. Po latach podwyżek kierowcy znów mogą mówić o realnych oszczędnościach. W niektórych miastach różnice sięgają nawet ponad 100 zł! Eksperci nie mają wątpliwości: na rynku ubezpieczeń dzieje się coś, czego dawno nie widzieliśmy. Czy to początek większej fali obniżek? Sprawdź, ile możesz zyskać na swojej polisie i dlaczego właśnie teraz warto porównać oferty.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA