REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Zmiany w zarządzie PKP Cargo

REKLAMA

REKLAMA

Do składy zarządu PKP Cargo dołączyło czterech nowych członków.

Konkurs został ogłoszony przez Radę Nadzorczą spółki pod koniec lutego 2014 roku. Do wyznaczonej przez Radę daty 31 marca 2014 roku wpłynęło łącznie kilkadziesiąt aplikacji i odbyły się dwie tury rozmów kwalifikacyjnych. 

REKLAMA

REKLAMA

Proces rekrutacji był prowadzony w transparentny sposób, z wykorzystaniem najlepszych zasad ładu korporacyjnego oraz przy wsparciu firmy doradztwa personalnego.
- Gratuluję nowym członkom zarządu PKP CARGO. Jestem przekonany, że ich kompetencje i doświadczenie przełożą się na dalszy dynamiczny rozwój spółki, zarówno w Polsce i za granicą. W konkursie wyłoniliśmy najlepszych profesjonalistów gotowych do realizacji ambitnej strategii PKP CARGO z korzyścią dla klientów, akcjonariuszy i pracowników – mówi Jakub Karnowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej PKP CARGO oraz Prezes Zarządu PKP SA.

Jacek Neska, Wojciech Derda, Grzegorz Browarek zostali powołani z dniem 24 kwietnia, a Łukasz Hadyś z dniem 12 maja. Wraz z wybranym w drodze konkursu prezesem – Adamem Purwinem – utworzą oni 5-osoby zarząd spółki PKP CARGO.

REKLAMA

Informacja o Jacku Nesce:
Doświadczony menadżer, specjalizujący się w zarządzaniu dużymi organizacjami. Od 20 lat pracuje w polskich i międzynarodowych podmiotach gospodarczych, realizując na ich potrzeby projekty polegające, między innymi, na budowaniu efektywnych struktur organizacyjnych oraz projektowaniu i wdrażaniu strategii handlowej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał jako menadżer międzynarodowej firmy konsultingowej Arthur Andersen, gdzie koordynował szereg projektów w segmencie transportowym, telekomunikacyjnym i energetycznym. Za jeden z najbardziej istotnych projektów realizowanych przez niego w tym okresie uważa ten związany z przekształceniami PKP z przedsiębiorstwa państwowego w spółkę akcyjną oraz procesem budowy Grupy Kapitałowej PKP. Pracował także dla funduszy typu private equity takich jak Innova Capital oraz Enterprise Investors, gdzie pełnił funkcje zarządcze w ich spółkach portfelowych. W latach 2006-2012 pełnił funkcję prezesa zarządu Spółki Lotos Oil SA, największego producenta olejów i środków smarnych w Polsce. Równolegle do tej funkcji w latach 2008-2009 był pełnomocnikiem dyrektora generalnego do spraw handlu Grupy Lotos, sprawującym nadzór nad wszystkimi obszarami działalności handlowej oraz logistycznej grupy, budując efektywne struktury sprzedażowe. Od grudnia 2013 roku Jacek Neska jest związany z PKP Cargo, gdzie odpowiada za optymalizację procesu sprzedaży i poszerzanie bazy klientów. 

Informacja o Wojciechu Derdzie
Dynamiczny i kompetentny menadżer, który łączy doświadczenia z pracy w Ernst & Young oraz w strukturach Grupy PKP. Od początku swojej kariery zawodowej zajmował się szeroko rozumianymi procesami optymalizacyjnymi, ściśle połączonymi z finansowymi aspektami funkcjonowania przedsiębiorstw. Przez ponad 10 lat przygotowywał i wdrażał procesy optymalizacji dla największych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Odpowiadał za budowę systemów informacji zarządczej, modeli finansowych wspierających procesy decyzyjne, projektowanie nowych struktur organizacyjnych.
W 2012 roku przeszedł do PKP SA, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego ds. operacyjnych i kontrolingu. W ramach swoich obowiązków zrealizował z powodzeniem projekty zmiany struktury organizacyjnej, budowy Grupy Zakupowej PKP, którą następnie kierował, oraz centralizację procesów kontrolingowych, finansowo – księgowych, kadrowych i windykacyjnych. Od grudnia 2012 roku pracował w PKP CARGO na stanowisku dyrektora zarządzającego ds. operacyjnych. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Informacja o Łukaszu Hadysiu:
Doświadczony menadżer i finansista zasiadający w strukturach zarządczych dużych firm z branży energetycznej i paliwowej. Posiada doświadczenie we wdrażaniu najlepszych praktyk w obszarach finansów, księgowości, kontrolingu i zakupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Ernst & Young, doradzając zarządom i prowadząc badania sprawozdań finansowych dla szeregu spółek. Następnie pełnił funkcje kierownicze w spółkach Tauron Dystrybucja S.A., Karpackiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o. i Polskiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o., zarządzając m.in. obszarem księgowości i finansów, polityką rachunkowości, sprawozdawczością finansową i rozliczeniami podatkowymi. 

Informacja o Dariuszu Browarku:
Od ponad 30 lat zajmuje się problematyką pracowniczą w branży kolejowej, z PKP CARGO związany od początku jej istnienia. Od maja 2008 roku pełni funkcję wiceprzewodniczącego Federacji Związków Zawodowych Pracowników PKP. Ukończył Technikum Kolejowe w Olsztynie oraz studia politologiczne w zakresie administracji samorządowej oraz na kierunku administracja. Jako wieloletni działacz związkowy wesprze zarząd PKP CARGO w skutecznym dialogu ze stroną społeczną.

Źródło: PKP Cargo

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dobra passa motoryzacji dobiega końca

Chociaż produkcja sprzedana pojazdów w I kwartale br. przekroczyła 60 mld zł, ogólne wyniki branży wskazują, że dobra passa przemysłu motoryzacyjnego w Polsce dobiega końca. Tak wynika z informacji firmy AutomotiveSuppliers.pl.

Po polskich drogach jeżdżą coraz starsze samochody, najbardziej leciwe są Volkswageny, a auta jakich marek mają najmniej lat

14,7 lat – tyle wynosi obecnie średni wiek samochodu zgłaszanego do ubezpieczenia. Jest to o 12 miesięcy więcej niż cztery lata wcześniej. Jednak w przypadku najczęściej spotykanych w Polsce modeli samochodów, średnia jest jeszcze wyższa i sięga prawie 18 lat.

Konfiskata auta nietrzeźwym kierowcom. Będą zmiany przepisów, ale czy na pewno łagodniejsze dla kierujących pojazdami

Kolejna zmiana przepisów dotyczących przepadku pojazdów jako kary dla nietrzeźwych kierowców. . Do Sejmu trafił projekt zmiany ustawy, w ramach którego to nie policja, ale sąd będzie dokonywał konfiskaty, ale jednocześnie zaostrzone zostaną przepisy dotyczące przepadku pojazdu.

Pijany kierowca staranował ogrodzenie. Stracił prawo jazdy w siedmiu kategoriach

35-letni pijany kierowca ciężarowej scanii staranował ogrodzenie prywatnej posesji w Szydłówku koło Mławy. Kary nie będą niskie. 

REKLAMA

Polacy jeżdżą starymi autami. Czy można je ubezpieczyć?

Średnia wieku samochodu w Polsce wynosi 15,9 lat. Na takie samochody trudno wykupić polisę Auto Casco. Na szczęście niektóre towarzystwa ubezpieczają nawet 20-letnie pojazdy.

Tylko 0,5 promila wystarczy, żeby stracić samochód. Zmienią się przepisy dotyczące pijanych kierowców

Do Sejmu trafi projekt nowelizacji Kodeksu karnego oraz niektórych innych ustaw. Projekt zakłada zmianę przepisów dotyczących konfiskaty pojazdów pijanym kierowcom. Czy to w końcu pomoże zatrzymać falę nieodpowiedzialnych kierowców na polskich drogach?

Od 1 lipca 2024 r. zmiany w opłatach drogowych! Polacy także to odczują, mimo że wzrost cen dotyczy naszych sąsiadów

Od 1 lipca 2024 r. zmieniły się opłaty drogowe w Niemczech. Opłaty dotyczą głównie branży transportu drogowego, czyli kierowców ciężarowych. Nowe stawki opłat najbardziej odczują przewoźnicy z Polski i Litwy.

Ceny paliw w Polsce. Ile zapłacimy za benzynę, olej napędowy czy gaz?

Portal e-petrol.pl prognozuje, że ceny hurtowe paliw wkrótce zaczną spadać. To może oznaczać, że na stacjach nie będzie większych zmian w cenach.

REKLAMA

Nowe zasady przeglądu samochodu. Od 1 czerwca 2024 r. Każdy kierowca powinien to wiedzieć. Co z podwyżką opłat?

Przegląd techniczny pojazdu po nowemu. Każdy kierowca powinien wiedzieć o zmianach z 2024 r. Choć nie weszły jeszcze w życie wszystkie nowe zasady, które były zapowiadane, to jednak od 1 czerwca diagnosta działa inaczej.

1500 zł mandatu i utrata prawa jazdy. Dodatkowo 13 punktów karnych. To kara za przegapienie tylko jednego znaku

Rozkojarzenie za kierownicą jest niewskazane, a kara za przegapienie tego jednego znaku może być surowa. 13 punktów karnych i 1500 zł mandatu. Lepiej uważać. 

REKLAMA