REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DB Schenker podsumowuje swoją pracę na Euro

REKLAMA

REKLAMA

Mimo, że UEFA Euro 2012 już za nami, nie zakończyły się jeszcze działania związane z obsługą logistyczną turnieju – w zespole DB Schenker Logistics, który był jednym z operatorów logistycznych obecnych przy mistrzostwach, trwa ostatnia faza operacyjna oraz czas podsumowań

Przygotowania logistyczne rozpoczęły się już na rok przed turniejem, kiedy to został uruchomiony specjalny projekt „Let’s Play Together 2012”, dedykowany Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej i Olimpiadzie w Londynie. Wtedy też zaczęły powstawać pierwsze plany, analizy, kwotacje, rezerwacja niezbędnego sprzętu i szkolenia osób. Efekt wielomiesięcznych przygotowań to: obsługa wielu projektów, w tym kompleksowa obsługa centrum medialnego w IBC (International Broadcast Center) w Warszawie.

REKLAMA

REKLAMA

DB Schenker Logistics podczas Mistrzostw Europy był także rekomendowanym dostawcą usług celnych. Dzięki specjalnemu rozwiązaniu DB Schenker Logistics, jakim są mobilni agenci celni, wiele firm mogło uregulować sprawy związane z obsługą celną turnieju we wskazanym miejscu w zależności od potrzeb, bez konieczności dojazdu do agencji.

Transport sprzętu na stadiony

„Projekty, którymi zajmował się zespół Let’s Play Together były bardzo różnorodne – od transportu sprzętu na stadiony, poprzez obsługę stref hospitality, działania związane z obsługą celną na granicach i lotniskach aż po transport piłek pomeczowych ze stadionów do biur w Warszawie oraz dalej do finalnych odbiorców.” – mówi Arkadiusz Wojtas, Dyrektor Projektu Let’s Play Together 2012. „Żaden z projektów nie był standardowy, każdy wymagał szczegółowych analiz i dobrania indywidualnych rozwiązań.

Razem z całym zespołem zrobiliśmy wszystko, aby jak najlepiej zrealizować potrzeby naszych klientów i cele turnieju” – dodaje Piotr Latoszek, Szef Operacyjny Projektu.

REKLAMA


W obsługę logistyczną Mistrzostw po stronie DB Schenker Logistics było zaangażowanych ponad 100 osób, jedni z nich pracowali codziennie, inni w określonych sekwencjach czasowych. Wyzwaniem była nie tylko konieczność dostosowania projektu do wymogów organizatora (między innymi awizacja w określonych systemach w wyznaczonych oknach czasowych), lecz także godzenie różnorodnych oczekiwań wielu interesariuszy turnieju, presja czasu oraz niepowtarzalność projektu, który miał swoją specyfikę.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

DB Schenker: Obsługa medialna do 200 krajów

Nie wszyscy zdają sobie sprawę, jaką rolę pełni logistyka podczas dużych imprez sportowych. Tymczasem dzięki dobrze zorganizowanym działaniom zespołu DB Schenker Logistics możliwa była między innymi transmisja meczów z Międzynarodowego Centrum Nadawczego do 200 krajów na świecie, a także codzienna bezproblemowa praca ponad tysiąca dziennikarzy. Wielu gości mogło korzystać ze stref hospitality, wyposażonych w wysokiej klasy meble i luksusowe sprzęty.

Kibice mogli cieszyć się maskotkami Mistrzostw, zaś piłkarze, dla których DB Schenker Logistics dostarczał wyposażenie SPA, mogli korzystać z relaksu na najwyższym poziomie i dzięki temu utrzymać dobrą formą fizyczną i psychiczną.

Eksperci z zespołu Let’s Play Together 2012 podsumowują projekty związane z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej, jednak nie zamierzają spoczywać na laurach. Dla DB Schenker Logistics piłka jest ciągle w grze. Kolejne wyzwanie to m.in. transport sprzętu nadawczego na Olimpiadę w Londynie, która rozpoczyna się już pod koniec lipca.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Pomarańczowe koperty zaskoczyły kierowców. Kto może na nich parkować, a kto dostanie 300 zł mandatu?

W Polsce pojawił się nowy rodzaj oznakowania parkingów, to pomarańczowe koperty. W pierwszych dniach ich funkcjonowania kierowcy masowo pytali, co właściwie oznaczają, dla kogo są przeznaczone i czy można zostawić na nich auto bez ryzyka mandatu. Okazuje się, że parkowanie na nich nie jest dla wszystkich, a zasady są wyjątkowo rygorystyczne. Miejsce może zająć tylko wąska grupa kierowców, a pozostali ryzykują mandatem nawet do 300 zł. Gdzie dokładnie się pojawiły i kogo obowiązują?

Dlaczego ta data w kalendarzu jest dla kierowców ważniejsza niż myślisz? Twój samochód będzie wdzięczny, jak o tym nie zapomnisz

Pewnego zimnego poranka, gdy szyby pokrywa szron, a oddech zamienia się w chmurę pary, siadasz za kierownicą. Przekręcasz kluczyk w stacyjce i z wstrzymanym oddechem słuchasz, jak silnik próbuje ożyć. Czasem odpala za pierwszym razem. Innym razem krztusi się, marudzi, a w najgorszym scenariuszu w ogóle nie daje znaku życia. Winisz wtedy akumulator. A co, jeśli powodem twoich kłopotów jest coś zupełnie innego? Co, jeśli klucz do tej zagadki tkwi w tym, co zalewasz do baku, a wszystko zmienia się w Polsce w dwóch datach: 1 i 16 listopada? To dni, w których na stacjach paliw po cichu dochodzi do zmiany, która decyduje o komforcie i bezawaryjności twojej podróży.

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony. Kalkulacja opłat

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony mogą wynosić miesięcznie nawet 10 tys. zł. Co przewoźnik może z tym zrobić? Kalkulacja opłat jest niezbędna.

Rejestracja pojazdu online od 2027 roku. Nowe przepisy uproszczą formalności i zwiększą bezpieczeństwo kierowców

Od 2027 r. rejestracja pojazdu w Polsce przejdzie największą zmianę od lat. Nowe przepisy pozwolą złożyć wniosek całkowicie online, bez papierowych dokumentów i bez wizyty w urzędzie. Kierowcy szybciej zarejestrują samochód, a organy rejestrujące zyskają dostęp do danych pojazdów z innych krajów UE dzięki systemowi AVI. Mniej formalności, większe bezpieczeństwo i koniec niepotrzebnych obowiązków przy rejestracji aut sprowadzonych z zagranicy.

REKLAMA

Weto Nawrockiego w sprawie zmian w Prawie o ruchu drogowym. Przewoźnicy bez cyfrowych zezwoleń EKMT. Miały wejść w styczniu 2026 r.

Kolejne weta Prezydenta RP Karola Nawrockiego dotykają polskich przewoźników. Nie będzie cyfrowych zezwoleń EKMT od stycznia 2026 r., na które tak czekali. Spada konkurencyjność polskich przewoźników drogowych na arenie międzynarodowej.

KGP: 106 240 interwencji, 349 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 240 interwencji. Byli wzywani do 349 wypadków drogowych.

Czy od tego roku za brak opon zimowych są kary? Jakie opony zimowe wybrać - 3PMSF czy M+S? Opady śniegu wkrótce, to już czas na zmianę

Jak co roku, kierowców w Polsce dręczy pytanie, czy to już pora zmiany opon letnich na zimowe. Jesienią aura za oknem bywa niejednoznaczna, w nocy zaskakując nas przymrozkami, zaś w słoneczne dni nadal oferując nawet kilkanaście stopni Celsjusza na plusie. Co z oponami - czy to już czas na przekładkę u wulkanizatora? Zwłaszcza, że zaraz ma sypnąć śniegiem nie tylko w górach.

Leasing czy wynajem? Co wybrać, co dzieje się z autem po zakończeniu umowy [Gość Infor.pl]

Końcówka roku to gorący czas dla branży leasingowej i motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców szuka jeszcze sposobów na optymalizację kosztów, rozważa wymianę samochodu lub zakup kolejnego pojazdu. Wybór jednak nie jest prosty – bo czy lepiej zdecydować się na leasing, czy na wynajem długoterminowy? O różnicach między tymi formami finansowania mówił w rozmowie z Szymonem Glonkiem (Infor.pl) Tomasz Jabłoński, wiceprezes PKO Leasing.

REKLAMA

Sezonowe OC dla motocykli i kamperów? Sejmowa Komisja prosi rząd o analizę. Co to oznacza dla kierowców w 2026 r.

Sejmowa Komisja do Spraw Petycji po rozpatrzeniu obywatelskiej petycji przyjęła Dezyderat nr 173, w którym zwraca się do Prezesa Rady Ministrów o kompleksową analizę wprowadzenia czasowego (sezonowego) ubezpieczenia OC dla pojazdów używanych tylko przez część roku, takich jak motocykle, kampery czy kabriolety. To pierwszy formalny krok mogący otworzyć debatę nad zmianą zasad ciągłości OC stosowanych dziś w Polsce. Może to oznaczać poważne oszczędności dla posiadaczy pojazdów podlegających obowiązkowi ubezpieczenia OC.

Szok na rynku OC! Sprawdź, czy Ty też możesz płacić o 120 zł mniej

Ceny OC wreszcie zaczęły spadać. Po latach podwyżek kierowcy znów mogą mówić o realnych oszczędnościach. W niektórych miastach różnice sięgają nawet ponad 100 zł! Eksperci nie mają wątpliwości: na rynku ubezpieczeń dzieje się coś, czego dawno nie widzieliśmy. Czy to początek większej fali obniżek? Sprawdź, ile możesz zyskać na swojej polisie i dlaczego właśnie teraz warto porównać oferty.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA