REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

ATS buduje Centrum Logistyczne w Zamościu

REKLAMA

REKLAMA

Ponad 55 mln zł będzie kosztowało Centrum Logistyczno Serwisowe budowane przez spółkę ATS w Zamościu (Lubelskie) przy szerokotorowej linii kolejowej. Prace mają zakończyć się za rok.

Toruńska spółka ATS zajmuje się handlem wyrobami hutniczymi. Jej nowy terminal do przeładunku, przeróbki i uszlachetniania stali w Zamościu powstaje etapami. - To świadomy wybór. Miało to na celu jak najszybsze uruchomienie tych elementów inwestycji, które są najpotrzebniejsze do prawidłowego funkcjonowania firmy - powiedział cytowany w komunikacie prezes zarządu ATS Marcin Witczak.

REKLAMA

- Już dziś ATS to pierwsze duże centrum serwisowe ulokowane przy szerokim torze - dodał Witczak.

W Zamościu zakończono budowę bocznicy kolejowej długości 350 metrów, którą wagony będą podjeżdżały bezpośrednio pod nowe suwnice. Obok, w zmodernizowanej hali, którą ATS kupił trzy lata temu, ustawiona została linia technologiczna do cięcia stali. Przeładunki w nowym obiekcie rozpoczną się na przełomie czerwca i lipca tego roku.

- Zrealizowane już inwestycje kosztowały około 20 mln zł - powiedział przedstawiciel ATS w Zamościu Piotr Walus.

Nowe hale i pracownicy

W lecie ruszą prace przy kolejnych obiektach. Powstaną dwie nowe hale. W jednej hali staną urządzenia do obróbki chemicznej blachy w celu podniesienia jej jakości oraz cięcia. Druga hala
będzie przeznaczona na magazyn.

- Inwestycje pozwolą na zwiększenie możliwości przeładunkowych do miliona ton stali rocznie. 400 tys. ton stali rocznie będzie mogło być w Zamościu przetwarzane - poinformował Walus.

- Obecnie ATS zatrudnia w Zamościu 25 osób; po zakończeniu inwestycji liczba pracowników zwiększy się do 70 osób - dodał Walus.

Łączna wartość inwestycji wynosi ponad 55 mln zł. Spółka otrzymała na jej realizację 30 mln zł dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Spółka ATS działa od 1998 r. Jak sama podaje, jest głównym importerem na polski rynek wyrobów walcowanych z hut w Mołdawii, Ukrainie, Rosji, Białorusi i Turcji, współpracuje też z kontrahentami w Chinach i Indiach. Swoje produkty sprzedaje na 30 rynkach świata.

(PAP)

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: PAP
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Kondycja branży motoryzacyjnej. Kto będzie budować samochody przyszłości?

    Branżę motoryzacyjną czeka szereg wyzwań. Wraca do normalności po okresie pandemii, a do tego stoi u progu transformacji. I w tym punkcie warto spojrzeć na nią, ale od strony HR-u. Jak wygląda dostępność wykwalifikowanej kadry w tym sektorze?

    Jak odpalić silnik z kabli? Kierowca musi pamiętać o kolejności

    Jak odpalić silnik z kabli? To pytanie, które jest szczególnie aktualne o tej porze roku. A odpowiedź dotyczy kolejności podłączania przewodów do obydwu akumulatorów. Ta jest najważniejsza.

    MAN TGE po liftingu. Model 2024 otrzyma jakby luksusowe wnętrze

    MAN TGE przechodzi właśnie drobny lifting. I ten w stu procentach skupi się na kabinie pasażerskiej. Unowocześni multimedia, ale i systemy bezpieczeństwa. Stąd nazwa Next Level. Co konkretnie się zmieni po modernizacji?

    Paliwo E10. Wyszukiwarka z szeregiem błędów. Pozwala nawet na tankowanie benzyną... diesla

    W sieci pojawiła się rządowa wyszukiwarka, w której można sprawdzić, czy twój pojazd jest kompatybilny z paliwem E10. A lista jest naprawdę ciekawa! Czasami silnik 1,6 FSI znosi nowy typ benzyny, a czasami nie. Program zaleca nawet stosowanie benzyny E10 w... dieslu. A to nie koniec błędów.

    REKLAMA

    Miesiącami szukano sprawcy dziurawienia opon. Odkrycie, kto za tym stoi było zaskakujące

    We włoskim miasteczku od kilku miesięcy szukano sprawcy dziurawienia opon w samochodach. Odkrycia dokonano dzięki nagraniom z kamer monitoringu. Okazało się, że był to pies. Jak to się stało, że zniszczył tyle samochodów?

    Nowy Opel Corsa Hybrid. MHEV pojedzie nawet kilometr na samym prądzie

    Opel Corsa po liftingu po raz pierwszy w historii modelu otrzymał lekką hybrydę. MHEV w niemieckim hatchbacku może mieć 100 lub 136 koni mocy. A to nie koniec dobrych informacji na temat tego auta.

    Opony całoroczne a zimowe. Które są lepsze?

    Opony na zimę to opony zimowe? Dziś to już nie jest takie oczywiste. Zwłaszcza że na rynku pojawił się szereg opon całorocznych. Czy wielosezonówka może stanowić realną alternatywę?

    Mandat za jazdę nieodśnieżonym samochodem w 2023 r. Kara może być liczona w tysiącach

    Jazda nieodśnieżonym samochodem stanowi wykroczenie. A w 2023 r. na kierowców czeka wyjątkowo surowa kara. Bo gdy policjanci zaczną podliczać kolejne składowe wykroczenia, uzbiera się kilka tysięcy złotych. Ładna sumka!

    REKLAMA

    Płatność za paliwo samochodem, czyli aplikacja Skody Pay to Fuel

    Płatność za paliwo samochodem to nowy pomysł Skody. Kierowca po zatankowaniu pojazdu może uruchomić aplikację Pay to Fuel, wsiąść do auta i po prostu odjechać. Płatność dokona się automatycznie i w pełni zdalnie. Jak działa ten system? I jakie są jego wymagania?

    Ukrainiec ukarany za brak prawa jazdy. Choć prawo jazdy miał...

    Ukrainiec został ukarany przez polski sąd za brak prawa jazdy. Dokument wydany w Ukrainie posiadał, ale ten stracił ważność. To jednak mogło nie mieć znaczenia w świetle ustawy przedłużającej jego ważność w Polsce. Tego sąd jednak nie sprawdził. RPO wystąpił z kasacją.

    REKLAMA