REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DSV oferuje zdalny dostęp do zasobów magazynu

REKLAMA

REKLAMA

Wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów, szczególnie w zakresie czasu, potrzebnego do realizacji zamówień, coraz częściej pojawia się potrzeba także zdalnego dostępu do centralnych zasobów systemu.

W naszej codziennej pracy stawiamy sobie za priorytet dostarczanie naszym klientom rozwiązań, które są w stanie w maksymalny sposób odpowiedzieć na ich oczekiwania. Zdalny dostęp do zasobów magazynu za pośrednictwem przeglądarki internetowej jest jednym z takich rozwiązań. Wdrożone przez nas narzędzie pozwala na wykonywanie w ten sposób szeregu czynności m.in. zdalny wgląd w stany magazynu, zdalne składanie zleceń oraz generowanie statystyk i analiz – mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions.

REKLAMA

DSV Solutions: Jak działa zdalny system?

REKLAMA

System zdalnego dostępu do zasobów magazynu został opracowany i wdrożony w DSV Solutions w zakresie obsługi materiałów wspierających sprzedaż, wspólnie z jednym z kluczowych klientów. Każda firma korzystająca z obszernych zasobów materiałów marketingowych staje w końcu przed problemem: jak zapewnić skuteczną dystrybucję tych materiałów do przedstawicieli handlowych w całej Polsce, aby uniknąć konieczności ich przechowywania przez przedstawiciela w mieszkaniu, piwnicy czy garażu, lub samochodzie? Jak nie dopuścić do zdezaktualizowania ulotek, folderów i broszur w skutek tego, że przedstawiciel zamawia je na zapas? - mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions.

Cały zapas materiałów marketingowych składowany jest w magazynie centralnym DSV. Poprzez przeglądarkę internetową przedstawiciel handlowy naszego klienta zamawia materiały, które następnie są przygotowywane i wysyłane do 17 lokalnych magazynów DSV. Zamówienie przedstawiciela weryfikowane jest przez upoważnione osoby po stronie klienta, a cały proces realizacji zlecenia, od momentu złożenia zamówienia do finalnego odebrania
towaru przez handlowca w swoim magazynie lokalnym, jest w pełni zarządzany przez Dział Obsługi Klienta DSV. Lokalizacje magazynów zostały dobrane pod kątem obszaru działania i miejsca zamieszkania przedstawicieli. 24 godziny przed odbiorem materiałów z lokalnego magazynu, przedstawiciel awizuje partię materiałów, którą zamierza pobrać.

Nie ma konieczności pobierania ich na zapas, reszta zamówienia może poczekać do kolejnego odbioru.


Jak ograniczyć koszty składowania?

REKLAMA

Poprzez wdrożenie tego projektu nasz klient ograniczył koszty składowania w lokalnych magazynach do niezbędnego minimum oraz wyeliminował składowanie materiałów w przypadkowych miejscach. Zmniejszył również koszty dostarczenia towaru do miejsca odbioru przez przedstawiciela, poprzez zbiorcze dostawy do magazynów lokalnych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Firma posiada także kontrolę nad ilością zamówionych, pobranych i dysponowanych przez przedstawiciela materiałów, co może zweryfikować poprzez wgląd on-line do stanów magazynowych oraz poprzez generowanie raportów dla poszczególnych przedstawicieli - mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions. Wdrożenie projektu zdalnego dostępu do zasobów magazynu ma również korzyści dla przedstawicieli handlowych. Składając samodzielnie zamówienia na potrzebne materiały, optymalizują swoją pracę, planując z wyprzedzeniem działania marketingowe.

Przedstawiciele handlowi mają także możliwość sprawdzenia w systemie jak wyglądają poszczególne produkty, dzięki umieszczonym tam zdjęciom, oraz mają dostęp do danych logistycznych produktów. Samodzielnie również odbierają zamówione towary w dogodnych dla siebie terminach i miejscu. 

DSV

Grupa DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych. Posiada biura oraz oddziały w ponad 60 krajach, a dzięki rozbudowanej sieci sieci partnerów, świadczy swoje usługi na całym świecie. Firma zatrudnia obecnie około 22 tys. pracowników.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

REKLAMA

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

NaszEauto nie dla wszystkich. Kto nie skorzysta z programu?

Dlaczego program NaszEauto (dawniej „Mój Elektryk 2.0”) mający wspierać elektromobilność w Polsce budzi kontrowersje? Kto, po wprowadzonych w drugiej edycji zmianach, nie ma możliwości skorzystać z dofinasowania?

Jazda pod prąd na S7. 66-latka nie wiedziała, w którym miejscu popełniła błąd

Nietypowe zgłoszenie odebrali policjanci na skrzynkę "Stop agresji drogowej". Na nagraniu, które podesłał kierowca, widać auto jadące drogą ekspresową pod prąd. 66-latka nie zdawała sobie sprawy z tego, że jechała niezgodnie z przepisami.

REKLAMA

Odcinkowy pomiar prędkości, system RedLight i fotoradar [Nowe lokalizacje]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego odcinkowego pomiaru prędkości, systemu RedLight w nowej lokalizacji oraz fotoradaru. Gdzie kierowcy nieprzestrzegający przepisów ruchu drogowego mogą liczyć się z mandatami i punktami karnymi?

Branża TSL w 2025 r. - najważniejsze trendy. Transformacja cyfrowa, regionalizacja łańcuchów dostaw, restrukturyzacja

W 2025 r. spodziewane jest ożywienie polskiej gospodarki. Według prognoz PKB wzrośnie do 3,7 proc. wobec 3,1 proc. w 2024 roku. – Aby wykorzystać prognozowane przyspieszenie firmy muszą wziąć pod uwagę trendy, które będą kształtować sektor transportu, spedycji i logistyki w 2025 roku, jednocześnie zmieniając oblicze całej branży – mówi Joanna Porath, właścicielka agencji celnej AC Porath.

REKLAMA