REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DSV oferuje zdalny dostęp do zasobów magazynu

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów, szczególnie w zakresie czasu, potrzebnego do realizacji zamówień, coraz częściej pojawia się potrzeba także zdalnego dostępu do centralnych zasobów systemu.

W naszej codziennej pracy stawiamy sobie za priorytet dostarczanie naszym klientom rozwiązań, które są w stanie w maksymalny sposób odpowiedzieć na ich oczekiwania. Zdalny dostęp do zasobów magazynu za pośrednictwem przeglądarki internetowej jest jednym z takich rozwiązań. Wdrożone przez nas narzędzie pozwala na wykonywanie w ten sposób szeregu czynności m.in. zdalny wgląd w stany magazynu, zdalne składanie zleceń oraz generowanie statystyk i analiz – mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions.

REKLAMA

DSV Solutions: Jak działa zdalny system?

REKLAMA

System zdalnego dostępu do zasobów magazynu został opracowany i wdrożony w DSV Solutions w zakresie obsługi materiałów wspierających sprzedaż, wspólnie z jednym z kluczowych klientów. Każda firma korzystająca z obszernych zasobów materiałów marketingowych staje w końcu przed problemem: jak zapewnić skuteczną dystrybucję tych materiałów do przedstawicieli handlowych w całej Polsce, aby uniknąć konieczności ich przechowywania przez przedstawiciela w mieszkaniu, piwnicy czy garażu, lub samochodzie? Jak nie dopuścić do zdezaktualizowania ulotek, folderów i broszur w skutek tego, że przedstawiciel zamawia je na zapas? - mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions.

Cały zapas materiałów marketingowych składowany jest w magazynie centralnym DSV. Poprzez przeglądarkę internetową przedstawiciel handlowy naszego klienta zamawia materiały, które następnie są przygotowywane i wysyłane do 17 lokalnych magazynów DSV. Zamówienie przedstawiciela weryfikowane jest przez upoważnione osoby po stronie klienta, a cały proces realizacji zlecenia, od momentu złożenia zamówienia do finalnego odebrania
towaru przez handlowca w swoim magazynie lokalnym, jest w pełni zarządzany przez Dział Obsługi Klienta DSV. Lokalizacje magazynów zostały dobrane pod kątem obszaru działania i miejsca zamieszkania przedstawicieli. 24 godziny przed odbiorem materiałów z lokalnego magazynu, przedstawiciel awizuje partię materiałów, którą zamierza pobrać.

Nie ma konieczności pobierania ich na zapas, reszta zamówienia może poczekać do kolejnego odbioru.


Jak ograniczyć koszty składowania?

REKLAMA

Poprzez wdrożenie tego projektu nasz klient ograniczył koszty składowania w lokalnych magazynach do niezbędnego minimum oraz wyeliminował składowanie materiałów w przypadkowych miejscach. Zmniejszył również koszty dostarczenia towaru do miejsca odbioru przez przedstawiciela, poprzez zbiorcze dostawy do magazynów lokalnych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Firma posiada także kontrolę nad ilością zamówionych, pobranych i dysponowanych przez przedstawiciela materiałów, co może zweryfikować poprzez wgląd on-line do stanów magazynowych oraz poprzez generowanie raportów dla poszczególnych przedstawicieli - mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions. Wdrożenie projektu zdalnego dostępu do zasobów magazynu ma również korzyści dla przedstawicieli handlowych. Składając samodzielnie zamówienia na potrzebne materiały, optymalizują swoją pracę, planując z wyprzedzeniem działania marketingowe.

Przedstawiciele handlowi mają także możliwość sprawdzenia w systemie jak wyglądają poszczególne produkty, dzięki umieszczonym tam zdjęciom, oraz mają dostęp do danych logistycznych produktów. Samodzielnie również odbierają zamówione towary w dogodnych dla siebie terminach i miejscu. 

DSV

Grupa DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych. Posiada biura oraz oddziały w ponad 60 krajach, a dzięki rozbudowanej sieci sieci partnerów, świadczy swoje usługi na całym świecie. Firma zatrudnia obecnie około 22 tys. pracowników.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA