REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Indian Chieftain Elite również w malowaniu Black Hills Silver

Łukasz Kuźmiuk
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian

REKLAMA

REKLAMA

Marka Indian staje się coraz bardziej rozpoznawalna na polskim rynku - motocyklem amerykańskiego producenta jeździ m.in. Filip Chajzer. Indian chce zagarnąć dla siebie część rynkowego tortu takimi maszynami, jak m.in. model Chieftain Elite. Turystyczny krążownik w malowaniu Black Hills Silver trafi do Polski w ograniczonej liczbie egzemplarzy.
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian

Indian

Indian

REKLAMA

Indian Chieftain Elite to turystyczny motocykl klasy ultra-premium stworzony dla osób, które szukają wygodnej i wyróżniającej się na drodze maszyny. Model ten w malowaniu Black Hills Silver może pochwalić się niezwykłym metalizowanym lakierem. Jak sama nazwa wskazuje, kolory pojazdu nawiązują do kopalni srebra, znajdujących się w łańcuchu górskim Black Hills w Południowej Dakocie, w pobliżu miasta Spearfish, gdzie Indian Motorcycle posiada swoją lakiernię wykonującą malowania typu custom. Co ciekawe, zespół specjalistów Indian Motorcycle maskuje nadwozie, przykleja szablony, a następnie maluje pistoletem natryskowym każdy z motocykli Chieftain Elite, co w sumie zajmuje 25 roboczogodzin z uwagi na czasochłonną i żmudną pracę ręczną. Producent zapewnia, że dzięki ręcznej pracy ludzi nie znajdziemy dwóch takich samych egzemplarzy.

REKLAMA

Indian Chieftain Elite no najbardziej ekskluzywna odmiana modelu Chieftain. Motocykl ten posiada 19-calowe, 10-szprychowe koło przednie we wzorze typu contrast-cut z zawieszeniem skonfigurowanym w sposób zapewniający poczucie pewności za kierownicą, najwyższej klasy udogodnienia obejmujące 200-watowy system audio klasy premium, przednią szybę Flare z wysokością regulowaną przyciskiem, aluminiowe odlewane podnóżki pasażera i kierowcy oraz siedzenia motocyklowe z prawdziwej skóry. Nowością w modelu są ozdobne lusterka oraz odświeżone i zmniejszone przełączniki o poprawionej ergonomii.

Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian

Indian

Indian

Chieftain Elite oferuje wiele innych udogodnień w standardzie, w tym również system Ride Command – największy, najszybciej działający i najbardziej konfigurowalny system multimedialny dostępny w motocyklach. Siedmiocalowy ekran dotykowy z możliwością obsługi w rękawiczkach motocyklowych zapewnia nawigację typu „zakręt po zakręcie“, konfigurowalne ekrany informacyjne dla kierowcy oraz łączność bezprzewodową Bluetooth. Indian Chieftain Elite jest również wyposażony w ABS, tempomat, system monitorowania ciśnienia w oponach, zdalnie zamykane sakwy oraz system bezkluczykowy.

REKLAMA

Sercem motocykla jest dwucylindrowy silnik widlasty ThunderStroke 111, który generuje potężny moment obrotowy rzędu 150 Nm dostępny na każdym biegu. Dla motocyklistów, którzy oczekują dodatkowej ochrony, przy jednoczesnym zapewnieniu niepowtarzanego stylu i dużej przestrzeni ładunkowej, dostępne są również dopasowane kolorystycznie akcesoria, obejmujące m.in. łatwo otwierany kufer Quick Release Trunk, sztywne dolne owiewki Hard Lower Fairings oraz błotnik przedni Valanced Front Fender.

Chieftain Elite stanowi uzupełnienie oferty legendarnych motocykli Indian Motorcycle. Na rynek zostanie wprowadzona jedynie ograniczona liczba tych motocykli. Cena każdego z nich to minimum 159 000 zł brutto, a dostępność w Polsce będzie potwierdzona w przeciągu miesiąca.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Źródło: Indian

Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

    Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

    Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

    Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

    Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

    Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    REKLAMA

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    REKLAMA

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    REKLAMA