REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Indian Chieftain Elite również w malowaniu Black Hills Silver

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Łukasz Kuźmiuk
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian

REKLAMA

REKLAMA

Marka Indian staje się coraz bardziej rozpoznawalna na polskim rynku - motocyklem amerykańskiego producenta jeździ m.in. Filip Chajzer. Indian chce zagarnąć dla siebie część rynkowego tortu takimi maszynami, jak m.in. model Chieftain Elite. Turystyczny krążownik w malowaniu Black Hills Silver trafi do Polski w ograniczonej liczbie egzemplarzy.

Indian

Indian

Indian Chieftain Elite to turystyczny motocykl klasy ultra-premium stworzony dla osób, które szukają wygodnej i wyróżniającej się na drodze maszyny. Model ten w malowaniu Black Hills Silver może pochwalić się niezwykłym metalizowanym lakierem. Jak sama nazwa wskazuje, kolory pojazdu nawiązują do kopalni srebra, znajdujących się w łańcuchu górskim Black Hills w Południowej Dakocie, w pobliżu miasta Spearfish, gdzie Indian Motorcycle posiada swoją lakiernię wykonującą malowania typu custom. Co ciekawe, zespół specjalistów Indian Motorcycle maskuje nadwozie, przykleja szablony, a następnie maluje pistoletem natryskowym każdy z motocykli Chieftain Elite, co w sumie zajmuje 25 roboczogodzin z uwagi na czasochłonną i żmudną pracę ręczną. Producent zapewnia, że dzięki ręcznej pracy ludzi nie znajdziemy dwóch takich samych egzemplarzy.

REKLAMA

REKLAMA

Indian Chieftain Elite no najbardziej ekskluzywna odmiana modelu Chieftain. Motocykl ten posiada 19-calowe, 10-szprychowe koło przednie we wzorze typu contrast-cut z zawieszeniem skonfigurowanym w sposób zapewniający poczucie pewności za kierownicą, najwyższej klasy udogodnienia obejmujące 200-watowy system audio klasy premium, przednią szybę Flare z wysokością regulowaną przyciskiem, aluminiowe odlewane podnóżki pasażera i kierowcy oraz siedzenia motocyklowe z prawdziwej skóry. Nowością w modelu są ozdobne lusterka oraz odświeżone i zmniejszone przełączniki o poprawionej ergonomii.

Indian

Indian

Chieftain Elite oferuje wiele innych udogodnień w standardzie, w tym również system Ride Command – największy, najszybciej działający i najbardziej konfigurowalny system multimedialny dostępny w motocyklach. Siedmiocalowy ekran dotykowy z możliwością obsługi w rękawiczkach motocyklowych zapewnia nawigację typu „zakręt po zakręcie“, konfigurowalne ekrany informacyjne dla kierowcy oraz łączność bezprzewodową Bluetooth. Indian Chieftain Elite jest również wyposażony w ABS, tempomat, system monitorowania ciśnienia w oponach, zdalnie zamykane sakwy oraz system bezkluczykowy.

Sercem motocykla jest dwucylindrowy silnik widlasty ThunderStroke 111, który generuje potężny moment obrotowy rzędu 150 Nm dostępny na każdym biegu. Dla motocyklistów, którzy oczekują dodatkowej ochrony, przy jednoczesnym zapewnieniu niepowtarzanego stylu i dużej przestrzeni ładunkowej, dostępne są również dopasowane kolorystycznie akcesoria, obejmujące m.in. łatwo otwierany kufer Quick Release Trunk, sztywne dolne owiewki Hard Lower Fairings oraz błotnik przedni Valanced Front Fender.

REKLAMA

Chieftain Elite stanowi uzupełnienie oferty legendarnych motocykli Indian Motorcycle. Na rynek zostanie wprowadzona jedynie ograniczona liczba tych motocykli. Cena każdego z nich to minimum 159 000 zł brutto, a dostępność w Polsce będzie potwierdzona w przeciągu miesiąca.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Źródło: Indian

Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver / fot. Indian
Indian
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Mandaty BALM – jak odwołać się od kar nałożonych przez niemieckie służby kontroli transportu drogowego?

Mandaty od Bundesamt für Logistik und Mobilität (BALM – BAG to poprzednia nazwa) to zmora wielu przewoźników działających w Niemczech. Kary bywają wysokie, a procedury odwoławcze skomplikowane. To sprawia, że wielu przedsiębiorców rezygnuje z walki o swoje prawa. Jest to jednak błąd. Jeśli są podstawy do odwołania, warto je wnieść. Jak to zrobić?

Dłuższe kontrole drogowe do 56 dni wstecz - większe ryzyko wykrycia naruszenia przepisów przez kierowcę i przewoźnika

Wydłużone kontrole drogowe z 28 do 56 dni wstecz zwiększają prawdopodobieństwo wykrycia naruszeń przepisów przez kierowcę i przewoźnika. Inspekcja może teraz dokładniej badać rekompensaty za skrócone odpoczynki. Problemem jest też brak pamięci na kartach kierowców.

Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

REKLAMA

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

Nowe limity podatkowe dla samochodów osobowych od 2026 roku

Nowe przepisy premiują niskoemisyjne samochody – czy niższe limity podatkowe dla aut spalinowych i hybryd od 2026 r. zmienią kalkulacje przedsiębiorców w zakresie aut flotowych?

REKLAMA

Mandat za opony – za co konkretnie można go otrzymać w 2025 roku i jak wysokie są stawki?

Ogółem wysokość mandatu za wykroczenie drogowe może sięgnąć 5 tys. zł, a jeżeli wykroczeniem zajmie się sąd, to może nałożyć nawet 30 tys. zł mandatu. Szczegółowe przepisy odnoszą się jednak do konkretnych przypadków i interpretowanie ich w kontekście opon jest mylne.

Zmiany w OC od 10 września 2025 r. Jak będą działały nowe przepisy?

10 września 2025 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Dzięki nowym przepisom nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego ze wskazaniem daty jej rozwiązania.

REKLAMA